හඳුන්නෙත්ති සීනි වංචාව අතටම අල්ලා ගනියි

u_make_me_sick_

Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    @wiky123,
    ඔච්චර දේවල් ලියන්න ඕනි නෑ. ඉතාම සරල ප්‍රශ්න ටික් ඇහුවෙ,

    ජෙප්පෝ රජයේ සල්ලි හොරකම් කරලා තියනවද? උන්ට නඩු කීයක් තියනවද?
    රාජපක්ෂලා හොරකම් කරලා තියනවද? උන්ට නඩු කීයක් තියනවද?

    ප්‍රශ්නෙට අදාල පිලිතුරක් පමනක් බලාපොරොත්තු වෙනවා.
    @wiky123 👆👆👆
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston

    158008086_10159848168786874_2320979602145482700_n.jpg
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    පාඩුව වුනෙ ආණ්ඩුවට නම් හඳුන්නෙත්ති කෝටි 50 ක් ඉල්ලන්නෙ ඇයි ?
     
    • Haha
    Reactions: erozan

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    වැට් බදු 15% සිට 8% දක්වා අඩුකිරීම නිසා රජයට උන පාඩුව ගැන කියල තව කෝටි 50 ඉල්ලලා නඩු දායී..
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Kaha nawattapu nisa kattiya dan amu kaha genella kudu hadagena pawichchi karanne, issara wage paan piti mix wechcha kaha nemei. Original badu.
    LOL ane moda harako etanath magadiyak natuwa minissunta adareta karana ewa neme owa 😂🤣🤣
     
    • Like
    Reactions: neyohk

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    "බැඳුම්කර වංචාවෙන් ජවිpayට 5% කප්පම ලැබුණා. ඒ නිසා මගේ මූලික අයිතිවාසිකම් ආරක්ෂා වුණා."
    හඳුන්




    Copied
     
    • Dislike
    Reactions: neyohk

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    සරල අංකගණිතය නොතෙරෙන පශ්චාත් බාගේ දීලා ඒකේ පොට ගිය ගොබ්බයෙක් ඉන්න නිසා පැහැදිලිව මොන්ටිසෝරි ලෙවල් එකෙන් දාන්නං.

    ජුනි වල ආනයනික සීනි බද්ද- රුපියල් 50. යි
    ඔක්තෝබර් 13 මුදල් ඇමති මහින්ද රාජපක්ස ගැසට් එකක් මගින් ආනයනික සීනි බද්ද හිතාගන්න බැරි තරම් අඩු අගයටකට අඩුකරනවා. කීයද ? සත 25යි.


    රාජපක්ස පවුලේ සුරතලා පිරමිඩ් විල්මා ලොක්කා සජාත් මවුසූන් සීනි ටොන් ලක්ෂයක් ගේන්න ඇණවුම් කරලා අනේ, එක හරිම අහිංසක කොයින්සිඩන්ස් එකක් විතරයි ඉතිං. සමන්‍යයෙන් සීනි ගෙන්වන්නේ සීනි ටොන් 45,000ක් විතර මාසෙකට.

    සජාත් මව්සූන්ගේ සීනි ගොඩබාල ඉවර වෙනවත් එක්කම මහින්දයා ආයි ගැසට් එකක් ගහලා සීනි බද්ද රුපියල් 40ට ගෙනවා. ( මේක නීති විරෝධී ගැසට් එකක්, මාසයක් යනකන් ආනයනික බද්දකට ගහපු ගැසට් එක වෙනස් කරන්න බැහැ, ඒත් මහින්දයලට නීති අදාල නෑ.)

    මේ අනුව ආපහු නොවැම්බර් 13 වෙනකන් සීනි වලට බද්ද ශත 25යි , නමුත් සජාත් මව්සූන්ට හැර වෙන කාටවත් එච්චර ඉක්මනට සීනි ගේන්න හැකියාවක් තිබ්බේ නෑ. සාජාත් මව්සූන්ගේ ඕඩර් එක බද්දටත් කලින් දාපු එකක්. කෝමද මුස්ලිං ටිකිරි මොලේ නේද wiki123?

    සීනි විකුනුවේ පැරණි මුදලටමයි, සීනි ටොන් ලක්ෂ ගනන් ගෙනාපු සාජාත් මව්සූන් ලා බිලියන ගානින් සල්ලි සාක්කුවට දාද්දි ඒව ගෙව්වේ අපේ රටේ දුප්පත් මහජනතාව. (මහජනතාවට ඔය wiki123 වගේ එවුන් බිහිකරපු ලිංගික ශ්‍රමිකයොත් අයිතියි.) දැන් බදු මුදල අහිමි කිරීමෙන් රජයට සහ ජනතාවට වුන පාඩුව බිලියන 16යි. දැන් තෙරෙනවද ගොබ්බයිනේ තොපෙ මහ එකා දුන්න ගේම. සජාත් මව්සූන් එක්ක දුන්න ගේම මේක නම් සහරාන් එක්ක දුන්න ගේම හිතාගන්න පුලුවන් නේහ්?

    සාජාත් මව්සූන් කියන්නේ රාජ්පස්සලාගේ සුරතලා- ෂැන්ග්‍රීලා ඉඩම ( ආමි හෙඩ් ක්වාටස් තිබ්බ ඉඩම) කුනු කොල්ලෙට දුන්නේ මව්සූන්ට, කොමිස් මුදල ගියා නාමල්ට. ෂැන්ග්‍රීලා වල මහින්දට අපර්ට්මන්ට් 2ක් වෙන්කරල තියෙනවා හැමදාම. ගො.න රාජපක්සගේ වියත් මග පලමු රැස්වීම සහ ගො.න රාජ්පස්ස දින්නම පාටිය දැම්මෙත් ෂැන්ග්‍රීලා එකේ. ඒ වෙනුවෙන් සතයක මුදලක් මව්සූන් අය කොලේ නැත.

    තාමත් වංචාවක් වෙලා නෑ කිය කිය යන මහ දවාලේ, මහපාරෙත්, රාජපස්සලාට දෙකට නැවිලා පශ්චාත් බාගය පුදන ගොබ්බයට දැන ගන්නයි දැම්මේ.

    Group-1389.png

    coincidence ලු නේද 😆😆


    එදා තිබුණු, අද තියෙන සීනිවල ගාන ගැන වාද වෙලා වැඩක් නෑ. මෙහෙමයි හොරකම කෙරුවෙ, ගැසට් එක දාපු ගමන් තම්බියා සීනි ටොන් ලක්ශයක් රටට ගෙනාවා ඊට පස්සේ අනිත් ආනයනකරුවන් ලඟ තිබ්බ සීනි වැඩි බද්දට ගෙනාපු ඒවා නිසා සීනි වල මිල අඩු වුණේ නෑ, තම්බියා උගේ අඩු බද්දට ගෙනාපු සීනි ටොන් ලක්ෂය වැඩි මිලට විකුණුවා.

    මෙහෙමත් බයියෝ සෙට් එකක්, මුන්ට බැඳුම්කර වංචාවෙ සංකීර්ණ ගණන් ඔක්කොම තේරෙනවා, මේ අඩුවට අරන් වැඩියට විකුණන සරල හොරකම තේරෙන්නෑ

    මෙතැන පොඩි නිවැරදි කිරීමක් කරන්න ඕන කියල මම හිතන්නෙ. "ගැසට් එක දාපු ගමන් තම්බියා සීනි ටොන් ලක්ශයක් රටට ගෙනාවා" නෙවෙයි, "තම්බියගෙ කැමැත්ත ඇතිව තම්බියගෙ පිටින් දාලා ගාණක් මංකොල්ල කන්න හොර පවුල ගේම දුන්නා." 50-50 බෙදාගත්තත් දෙපැත්තටම win win. තම්බියා දේශපාලනය කරන්නෙ නැති නිසා කවුරු මොනවා කිව්වත් බැන්නත් අවුලක් නෑ.
    දේශපාලනේ කරන එකාලට බබ්බු වෙලා බේරෙනවා. ගානත් සාක්කුවට වැටෙනවා.
    ඔයිට වඩා හොඳ ගේමක් හිතාගන්න පුළුවන්ද කාටවත්? මහබැංකු ගේමටත් වඩා organised.

    කවුරුහරි දන්න එකෙක් ඉන්නවා නං මගේ මේ ප්‍රශ්න ටිකට උත්තර දෙන්න මචං. ඇත්තටම තේරෙන්නෙ නෑ.

    1. මේ හදිසියේ සීනි වල බදු 99.5% කින් අඩු කරන්න වෙන කිසිම සාධාරණ හේතුවක් පේනවද? ආයෙත් සැරයක් බලන්න 99.5% ක බදු අඩු කිරීමක් එක දේකට. නැති උනොත් මිනිස්සු මැරෙන දේකුත් නෙවෙයි. එහෙම අහන්නේ ඇයි එහෙනම් සීනි වලටම? ඇයි හාල්, පරිප්පු, අල, ලුණූ etc වලට නැත්තෙ?

    2. 99.5% බදු අඩු කරන්න සාධාරණ හේතුවක් තියෙනවාද ? Imports restrict කරලා තියෙන වෙලාවක? 🤣🤣🤣 අපි දන්නවා imports වලට බදු අඩු කරාම imports වැඩි වෙනවා කියලා. කහ ගේන එක තහනම්. තව දාහක් දේවල් තහනම්. සීනි වලට විතරක් 99.5% ක‍් බදු සහන???

    මාර logical ඒක. එහෙම logical දෙයක් මගේ ජීවිතේටම අහල නෑ. 🙉

    3. මිනිස්සුන්ට දෙන බදු සහනයක් නං ඇයි පරිප්පු, අල, ලුණූ, කරවල වලින් ටික ටික අඩු කරන්නෙ නැත්තෙ? සීනි වලින් 99.5% ක් අඩු කරලා බත් වෙනුවට සීනි කන්නද ? නැත්තං වෙනදා සීනි හැඳි 2k දාන තේ කෝප්පෙට හැඳි 4 ක් දාන්නද ? 🤔🤔

    මුන්ට කොච්චර ලැජ්ජාවක් නැද්ද කියනවා නං බදු 99.5% ක් අඩු කරා මේ වළපල්ලට වැටෙන රටෙන් හොරා කන්න. මිනිස්සු 50000 ක් මැරුණ වෙලාවෙත් සහන ලැබුණ ඒවා හොරා කාපු එවුන් ගෙන් වෙන මොනවා බලාපොරොත්තු වෙන්නද.
     
    Last edited:

    CustomerSupport

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    2,424
    1,554
    113
    දැන් ඔතන සීනි වංචාවක් වෙලා නෑ, ඔතන තියෙන්නේ රජයට බදු ආදායම අඩු උන එකේ වාසිය පාරිබෝගිකයට ගියාද නැද්ද කියන එක. එතකොට ඒ කාලේ 155ට ගිය සීනි අද රුපියල් 100යි-110යි තොගමිල සතොසේ. 85ට දෙන්න බෑ ඩොලර් එක ගණන් ගිය හින්දා. ඕක තමයි ඔය හඳුන්නෙත්ති උකන්නා කියන්නේ නැති කතාව. ඌ මුලික අයිතිවාසිකම් කඩවීමේ නඩුවක් දැම්මෙත් ඕක පරදින්න බලාගෙනම තමයි. නැත්තන් අල්ලස් හා දුෂණ එකට හෝ අපරාද නඩුවක් දාන්න තිබුනනේ. ජෙප්පෝ කියන්නේ ඉතින් කොහොමත් අවධාන ගණිකාවෝ මිසක් මේ ලෝකෙට කිසිම පලක් ප්‍රයෝජනයක් නැති මී හරක් නිසා ඒ ගැන එච්චර හිතන්න දෙයක් නෑ. :lol::rofl:
    උඹේ අම්මට රෑට රෑට හුකපු එවුන් තමයි රුපියල් ප්‍රින්ට් කරලා රුපියලේ අගය පල්ලහට දාගත්තේ. ලජ්ජා නැද්ද හුත්තෝ තොපිලට කොච්චර උඩින් සල්ලි ලැබුනත් වහල් කම් කරන්න?
     

    sathmal

    Well-known member
  • Jun 30, 2012
    1,206
    957
    113
    කැරි බොරුනේ හුත්තෝ..... රු.125ට සතොස මෙට්‍රික් ටොන් 2000ක් අරගෙන තියෙනවා මිසක් 90,000ක් අරගත්තේ නෑ. එහෙම ඇයි ගත්තේ කියලා පරීක්ෂණයක් කෙරෙනකල් තමයි සතොසේ සබාපතිව අයින් කරලා තියෙන්නේ. සීනි මෙට්‍රික් ටොන් 90,000 ඌ ගෙනාවත් වෙන එකෙක් ගෙනාවත් විකුනන්න වෙන්නේ අනිත් උන් එක්ක තරඟකාරී වෙළඳපලේ මිසක් මෙට්‍රික් ටොන් 90,000ක් එකපාර ගිල්ලේ නෑ මේ රටේ උන්.

    දැන් ඌ ටොන් 90,000ම විකුනනකල් අනිත් ගෙන්නන උන් බකන් නිලන් ඉන්නවනම් අන්න උට ලාබේ යනවා. ඉල්ලුම හා සැපයුම මත මිල තීරණය වෙන්නේ කොහොමද කියලවත් දන්නේ නැති මී හරක් සීනි බදු මංකොල්ල ගැන ටෝක් දෙනවා. අහන්න දෙයක් නෑ ඕ ලෙවල් ෆේල් බුරුවෙක්ට කඩේ යන උන්ගෙන් මීට වඩා මොනවා බලාපොරොත්තු වෙන්නද? :lol::rofl:
    දන්නෙ නැති නිසා අහන්නෙ, කොහොමද හැම අමාත්‍යාංශයකම වගේ වෙනදේවල් විස්තර ඇතුව දැනගන්නෙ? හැම අමාත්‍යාංශයකම මොනවා හරි කේස් එකක් උන ගමන් ඔක්කොම විස්තර දන්නව
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,355
    1,822
    113
    colombo
    සරල අංකගණිතය නොතෙරෙන පශ්චාත් බාගේ දීලා ඒකේ පොට ගිය ගොබ්බයෙක් ඉන්න නිසා පැහැදිලිව මොන්ටිසෝරි ලෙවල් එකෙන් දාන්නං.

    ජුනි වල ආනයනික සීනි බද්ද- රුපියල් 50. යි
    ඔක්තෝබර් 13 මුදල් ඇමති මහින්ද රාජපක්ස ගැසට් එකක් මගින් ආනයනික සීනි බද්ද හිතාගන්න බැරි තරම් අඩු අගයටකට අඩුකරනවා. කීයද ? සත 25යි.


    රාජපක්ස පවුලේ සුරතලා පිරමිඩ් විල්මා ලොක්කා සජාත් මවුසූන් සීනි ටොන් ලක්ෂයක් ගේන්න ඇණවුම් කරලා අනේ, එක හරිම අහිංසක කොයින්සිඩන්ස් එකක් විතරයි ඉතිං. සමන්‍යයෙන් සීනි ගෙන්වන්නේ සීනි ටොන් 45,000ක් විතර මාසෙකට.

    සජාත් මව්සූන්ගේ සීනි ගොඩබාල ඉවර වෙනවත් එක්කම මහින්දයා ආයි ගැසට් එකක් ගහලා සීනි බද්ද රුපියල් 40ට ගෙනවා. ( මේක නීති විරෝධී ගැසට් එකක්, මාසයක් යනකන් ආනයනික බද්දකට ගහපු ගැසට් එක වෙනස් කරන්න බැහැ, ඒත් මහින්දයලට නීති අදාල නෑ.)

    මේ අනුව ආපහු නොවැම්බර් 13 වෙනකන් සීනි වලට බද්ද ශත 25යි , නමුත් සජාත් මව්සූන්ට හැර වෙන කාටවත් එච්චර ඉක්මනට සීනි ගේන්න හැකියාවක් තිබ්බේ නෑ. සාජාත් මව්සූන්ගේ ඕඩර් එක බද්දටත් කලින් දාපු එකක්. කෝමද මුස්ලිං ටිකිරි මොලේ නේද wiki123?

    සීනි විකුනුවේ පැරණි මුදලටමයි, සීනි ටොන් ලක්ෂ ගනන් ගෙනාපු සාජාත් මව්සූන් ලා බිලියන ගානින් සල්ලි සාක්කුවට දාද්දි ඒව ගෙව්වේ අපේ රටේ දුප්පත් මහජනතාව. (මහජනතාවට ඔය wiki123 වගේ එවුන් බිහිකරපු ලිංගික ශ්‍රමිකයොත් අයිතියි.) දැන් බදු මුදල අහිමි කිරීමෙන් රජයට සහ ජනතාවට වුන පාඩුව බිලියන 16යි. දැන් තෙරෙනවද ගොබ්බයිනේ තොපෙ මහ එකා දුන්න ගේම. සජාත් මව්සූන් එක්ක දුන්න ගේම මේක නම් සහරාන් එක්ක දුන්න ගේම හිතාගන්න පුලුවන් නේහ්?

    සාජාත් මව්සූන් කියන්නේ රාජ්පස්සලාගේ සුරතලා- ෂැන්ග්‍රීලා ඉඩම ( ආමි හෙඩ් ක්වාටස් තිබ්බ ඉඩම) කුනු කොල්ලෙට දුන්නේ මව්සූන්ට, කොමිස් මුදල ගියා නාමල්ට. ෂැන්ග්‍රීලා වල මහින්දට අපර්ට්මන්ට් 2ක් වෙන්කරල තියෙනවා හැමදාම. ගො.න රාජපක්සගේ වියත් මග පලමු රැස්වීම සහ ගො.න රාජ්පස්ස දින්නම පාටිය දැම්මෙත් ෂැන්ග්‍රීලා එකේ. ඒ වෙනුවෙන් සතයක මුදලක් මව්සූන් අය කොලේ නැත.

    තාමත් වංචාවක් වෙලා නෑ කිය කිය යන මහ දවාලේ, මහපාරෙත්, රාජපස්සලාට දෙකට නැවිලා පශ්චාත් බාගය පුදන ගොබ්බයට දැන ගන්නයි දැම්මේ.

    Group-1389.png
    සජාඩ් ගැන් හෙව්වද? හරි කියපන් අනිත් සීනි ගෙන්නන කට්ටිය කවුද කියලා. මොකද උඹටපඩි ගෙවන උන් ලියලා දෙන එක මෙතන කොටනව මිසක් ඊට් වැඩි යමක් දන්නෙ නෑ කියල ඔප්පු කරන්න පුළුවන් ලේසියෙන්ම. දැන් කෝල් එකක් දෙනවද, ගූගල් කරනවද කියන එක උඹ තීරණය කරපන්...
    හැම මිනිහෙක්ටම දේශපාලනයක් තියෙන්න පුළුවන් ඒ නිසා ඒක ඉතින් ලේසියෙන් පාවිච්චො කරන්න පුළුවන්, ඒත් චේතාන්විතව කලා කියල ඔප්පු කරන්න බෑ..
    ශැන්ග්‍රිල්ලා එක එතකොට දැන් චීනෙ නෙමෙයි, මේ සීනි මුදලාලිගෙද බන් ???
     
    • Like
    Reactions: icepack

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    සජාඩ් ගැන් හෙව්වද? හරි කියපන් අනිත් සීනි ගෙන්නන කට්ටිය කවුද කියලා. මොකද උඹටපඩි ගෙවන උන් ලියලා දෙන එක මෙතන කොටනව මිසක් ඊට් වැඩි යමක් දන්නෙ නෑ කියල ඔප්පු කරන්න පුළුවන් ලේසියෙන්ම. දැන් කෝල් එකක් දෙනවද, ගූගල් කරනවද කියන එක උඹ තීරණය කරපන්...
    හැම මිනිහෙක්ටම දේශපාලනයක් තියෙන්න පුළුවන් ඒ නිසා ඒක ඉතින් ලේසියෙන් පාවිච්චො කරන්න පුළුවන්, ඒත් චේතාන්විතව කලා කියල ඔප්පු කරන්න බෑ..
    ශැන්ග්‍රිල්ලා එක එතකොට දැන් චීනෙ නෙමෙයි, මේ සීනි මුදලාලිගෙද බන් ???
    E kaale kiwe idama china wala wikunna kiyala .
    Sajad chinese wenna ati
     
    • Like
    Reactions: incest_cult

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    උඹේ අම්මට රෑට රෑට හුකපු එවුන් තමයි රුපියල් ප්‍රින්ට් කරලා රුපියලේ අගය පල්ලහට දාගත්තේ. ලජ්ජා නැද්ද හුත්තෝ තොපිලට කොච්චර උඩින් සල්ලි ලැබුනත් වහල් කම් කරන්න?
    අපේ අම්මට රෑට රෑට හුකපු එකා තමයි මගේ තාත්තා. තොපේ අම්මට රෑට රෑට පාට පාට උන් හුකපු නිසා තමයි තොපිත් රිව්ව බෙට්ට ආයේ පුකේ ඔබාගන්න හදනවා වගේ සජියව ජනාධිපති කරන්න හදන්නේ. එකපාරක් රෙවෙන්න පරදුනාමවත් හැදියන් පොන්නයෝ. ඔය ඕ ලෙවල් ෆේල් හුකන්නා ජනාධිපති වෙන්නේ නෑ.

    සජාඩ් ගැන් හෙව්වද? හරි කියපන් අනිත් සීනි ගෙන්නන කට්ටිය කවුද කියලා. මොකද උඹටපඩි ගෙවන උන් ලියලා දෙන එක මෙතන කොටනව මිසක් ඊට් වැඩි යමක් දන්නෙ නෑ කියල ඔප්පු කරන්න පුළුවන් ලේසියෙන්ම. දැන් කෝල් එකක් දෙනවද, ගූගල් කරනවද කියන එක උඹ තීරණය කරපන්...
    හැම මිනිහෙක්ටම දේශපාලනයක් තියෙන්න පුළුවන් ඒ නිසා ඒක ඉතින් ලේසියෙන් පාවිච්චො කරන්න පුළුවන්, ඒත් චේතාන්විතව කලා කියල ඔප්පු කරන්න බෑ..
    ශැන්ග්‍රිල්ලා එක එතකොට දැන් චීනෙ නෙමෙයි, මේ සීනි මුදලාලිගෙද බන් ???
    ඔය මෝල් හුකන්නා දන්න දෙයක් නෑ බන්. මුදල් අමාත්‍යංශ ලේකම්ටත් වඩා මූ දන්නවා වගේ ටෝක්. හැබැයි බලද්දී අමු කෙබර කෙප්පයක් කෙලලා තියෙන්නේ. රෙවුන ගමන් මාරු වෙලා ගියා :lol::rofl:
    ------ Post added on Mar 14, 2021 at 1:13 PM
     
    • Like
    Reactions: incest_cult

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    ඇඟට හොඳයි කියලා උඹ කහ කන්නේ නෑනේ සීනි තරම්. කහ කියන්නේ ලංකාවේ හදන්න පුළුවන් දෙයක්. ලංකාවේ කහ හොඳට වවෙද්දී තමයි ඉන්දියාවට ඉන්දියන් රුපියල් කොටි 50ක් මාසෙට ගෙවල කහ ආනයනය කරේ. ලංකාවේ ගානෙන් රුපියල් කෝටි 125ක් විතර මාසෙකට ඉන්දියාවට පුදලා තියෙනවා කහ ගේන්න. මේ තියෙන්නේ ලංකාව කහ ආනයනය තහනම් කරාට පස්සේ ඉන්දියාවේ ගොවීන්ට කෙලවෙලා තියෙන හැටි. දැන් ලංකාවේ කහ හිඟයක් නෑ, ගොවීන්ටත් හොඳ මිලක් ලැබෙනවා. කෙටි කාලින වාසි බලාගෙන වැඩ කරන්නේ නැති නායකයෝ එහෙම තමයි. උඹලට වැඩිය උන්ව පුරුදු නෑ, නූගත් මී හරක් පස්සෙනේ යන්නේ. :lol::rofl:
    https://timesofindia.indiatimes.com...-farmers-rs-50-crore/articleshow/79238686.cms


    Is it ? Available in Sri Lanka ? Where inside your mom's vigina ? Or your father's ass hole ? Get lost you fucker what the fuck you are just doing here by promoting freaking propaganda.

    You guys are the freaking motherfuckers to this country.

    We suffer because you bastereds

    වැට් බදු 15% සිට 8% දක්වා අඩුකිරීම නිසා රජයට උන පාඩුව ගැන කියල තව කෝටි 50 ඉල්ලලා නඩු දායී..
    Yo ma mother fucker , people say you don't understand English ? Is it true yo fucker 😂😂😂😂😂

    You like anal ? Hardcore anal by Naki Maina 😂😂😂😂😂😂,

    Do you think general public is enjoying the amended Vat Component? It's called value added tax which has implemented only on certain things not with essentials yo mother fucker. Corporates have enjoyed this not people fucker

    Btw is your mom free ? My Dog is free today , can I send it to you home or will you send her to my dogs place
    ------ Post added on Mar 14, 2021 at 2:17 PM
     

    ESL

    Well-known member
  • Mar 16, 2016
    1,999
    1,622
    113
    2015 ත් කට්ටියක් එකතුවෙලා social media වල පුළුවන් තරම් බොරු දාල දාල සුදුවෑන් කිව්වා, ලම්බෝගිනි කිව්වා, රත්තරන් අස්සයෝ කිව්වා, ලසන්ත කිව්වා, තාජුඩින් කියලා තිබ්බ ආණ්ඩු පෙරලල යහපාලනයක් ගේනවා. ගෙනල්ල මාස 3ක් යද්දී යහපලනේට චන්දෙ දීපු උනුත් හොයා ගන්න නැහැ. දැනුත් කරන්නේ කිසිම සාක්‍ෂියක් නැති දේවල් මවා පාලා අයෙත් ආණ්ඩු පෙරලියක් කරන්න. ඔය කියන වංචා එකක් හරි ඔය කියන උන්ට ඔප්පු කරන්න පුලුවන්ද? ඕවා වෙච්ච හැටි කියන විශ්වාස කරන්න පුළුවන් source එකක් මෙතන දාන්න. එතකොට ඕන එකෙක්ට විශ්වාස කරන්න පුළුවන්. එහෙම නැතුව පත්තරේ ගිය එකයි, අරූ අතන කියපු එකයි, මු මෙතන කියපු එකයි, news වල ගිය එකයි මෙතන කියලා වැඩක් නැහැ. එක එකාගේ මත වලිනුත් වැඩක් නැහැ. මොකද ඕන එකෙක්ට කියන්න පුළුවන් සීනි වංචාවක් උනා කියලා. හැබැයි එහෙම උනා කියලා කියනවා නම් එක අනිවරෙන් ඔප්පු කරන්න පුළුවන් වෙන්න ඕන. උන් අර හිලෙන් රිංගල ගානට ගේම ගහල හොයන්න බැරිවෙන්න කියලා කියනවා නම් චෝනදා කරලා උඹලගේ අවුලක් එක. ඔප්පු කරන්න බැරි නම් එතනින් ඒ තර්කෙ ගෙන එක වැඩක් නැහැ. මහින්දගේ කකුල් ලෙව කෑවා මැදමුලනේ වලන් හේදුව කිව්වා කියලා කියන ඒවා සිනි වන්චාව ඔප්පු කරන්න තියෙන උත්තර නෙවේනේ. අනිත් එක මචන් කුණු හරප කිව්වා කියලා උඹලා කියන තර්කෙ අනිත් එකා පිලි ගත්තා කියලා හිතන්න එපා. උඹලා කුණු හරප කිව්වට අනිත් මනුස්සයා ඒ ගානට වැටෙන්න කැමති නැති නිසයි උත්තර නොදී ඉන්නේ. එහෙම නැතුව මෙතන ඇවිල්ලා දෙන්නෙක් තුදෙනෙක් වටේ යන බඩු වගේ දාන දාන හැම එකකටම කුණු හරපෙන් උත්තර දුන්න කියලා උඹලට ආණ්ඩු පෙරලන්න බැහැ. 2015 වගේ උඹලගේ මත පිළිගන්න මිනිස්සු ලෑස්තිත් නැහැ. ඒක තේරුම අරගෙන වැඩ කරපන්. මෝඩ ගොන් හැත්තක් වෙන්නේ නැතුව.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මම කල්පනා කරේ සීනිවලට බදු සහන දීල අපි ගැන අනුකම්පා කරපු ගොන් රාජෝත්තමයානන් කහ තහනම් කරල දැම්මෙ ඇයි කියල. සීනි ඇඟට හොඳත් නෑ

    කහ වලින් බිලියන ගානකට කෙලින්න අමාරුයි. ලොකු lots වලින් යන ඒවා ඕන.
    ටිකක් තේරුම් ගනින්.



    ලංකාවේ ෂුගර් ඩැඩීලා.. 🤣🤣

    images


    images

    ------ Post added on Mar 14, 2021 at 2:53 PM
     
    Last edited:

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    @wiky123, දැන් 3 සැරයක් ඇහුවා. මගේ ප්‍රශ්න වලට තවම උත්තරයක් නැත්තෙ ඇය්?

    ජෙප්පෝ රජයේ සල්ලි හොරකම් කරලා තියනවද? උන්ට නඩු කීයක් තියනවද?
    රාජපක්ෂලා හොරකම් කරලා තියනවද? උන්ට නඩු කීයක් තියනවද?
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t