හඳුන්නෙත්ති සීනි වංචාව අතටම අල්ලා ගනියි

The Change

Active member
  • Oct 28, 2017
    331
    168
    43
    hurrahh.. approve eka hamba unada rajapakshala horu kihyala laawata wage kiyanna puluwan wenna?
    eeka newe, unta nadu keeyak thiyanawada? thibbada? Including sunami horakama.. :ROFLMAO:
    ඔව් උඹ වගේ ගොටුකොල පොන්නයන්ට පුළුවන් ගිහිල්ලා නඩු සීයක් උනත් දාන්න. එහෙම දැම්මා කියලා වැරදි කාරයෝ වෙන්නේ නැහැනේ. උඹත් ලපේ වගේම තමා. ඔක්කොම තියෙන්නේ පුකේ ලොජික්. හොදම වැඩේ සීනි ටිකක් දාල ලපයට පුකේ ඇරපන්. සක්කිලියා. තොපි කලේ 2015 ත් පෙරලියක්. පරයා ඒවා ගැනත් කතා කරපන්. උඹට පෙන්නේ මේ ආණ්ඩුවේ ඇද විතරද? ඇයි තොට තොගේ ලප කුමාරයා හදපු ගූ පාලනේ කරපු වැරදි එකක්වත් පෙන්නේ නැද්ද? උඹ ගිහිල්ලා ලපයගේ පුකේ හිලට සීනි දාල පුකේ ඇරලා පුක ලේවකාපන්. උඹ ගන්න මෝඩ චුන් මෙතන ඉන්න ඕන එකකට තේරෙනවා. උබලවගේ උන් කියන ඒවා පිළිගන්න උනුත් මෙතන නැහැ. රටටම සාපයක් යකෝ තොපි වගේ උන්.
     
    • Love
    Reactions: incest_cult

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    සරලව මෙහෙමයි,ඕනම සිද්දියට සම්බන්ධ එකාල රටෙන් පනිනව නම් නිතිය මග අරිනවනම් අනිව හොරකමක් වචාවක්, අධ්කරණයට ගරු කරල නිතියට අවනතව රටේ වාසය කරනවනම් සහය දක්වනවනම් එහෙම දෙයක් නැ..
    සීනි අයියයි
    කැලෑ පාලු මල්ලියි

    උන්ට දාව ඉපදුනු කරුමක්කාර පොන්නයො සෙට් එකයි
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    ඔව් උඹ වගේ ගොටුකොල පොන්නයන්ට පුළුවන් ගිහිල්ලා නඩු සීයක් උනත් දාන්න. එහෙම දැම්මා කියලා වැරදි කාරයෝ වෙන්නේ නැහැනේ. උඹත් ලපේ වගේම තමා. ඔක්කොම තියෙන්නේ පුකේ ලොජික්. හොදම වැඩේ සීනි ටිකක් දාල ලපයට පුකේ ඇරපන්. සක්කිලියා. තොපි කලේ 2015 ත් පෙරලියක්. පරයා ඒවා ගැනත් කතා කරපන්. උඹට පෙන්නේ මේ ආණ්ඩුවේ ඇද විතරද? ඇයි තොට තොගේ ලප කුමාරයා හදපු ගූ පාලනේ කරපු වැරදි එකක්වත් පෙන්නේ නැද්ද? උඹ ගිහිල්ලා ලපයගේ පුකේ හිලට සීනි දාල පුකේ ඇරලා පුක ලේවකාපන්. උඹ ගන්න මෝඩ චුන් මෙතන ඉන්න ඕන එකකට තේරෙනවා. උබලවගේ උන් කියන ඒවා පිළිගන්න උනුත් මෙතන නැහැ. රටටම සාපයක් යකෝ තොපි වගේ උන්.

    @wiky123 bennama @The Change ta ridila ey?

    Oyala dennagema wachana eka wagemay. :ROFLMAO: :lol:

    or tharaha giya parata, accounts amathaka unada?

    Dhammikayagena peni tikak illagena beela, Seeni tikak kapan, oya okkoma leda tika saneepa wenawa.
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    මන්ත්‍රී කෙනෙක් නෙමේ පුස්තකාල සම්බන්ධ රජයේ ආයතනයක සභාපති කලා මේ ආන්ඩුවෙන්. සොනාලගේ තාත්තා ජේ වී පී එකෙන් මෑරුවා කියලා මම අහලා තියෙනවා. මිනිහා ඉතින් ඒ කාලේ ජෙප්පන්ගෙයි යහපාලන ආන්ඩුවෙයි පලු ඈරියා.. දෑන් නම් කඩේ යන ලියන්නෙක් වෙලා වගේඔය
    උබේ යාලුවෙක්ද? ඔය තනතුරු ගත්තහම ඉතින් කඩේ යන්ඩ ඕන තමා බන්, මොකද ආණ්ඩුව මාරු උන ගමන් ඔය පොස්ට් එක ඉවරයි නේ.
    නැත්තම් මේ සරල පොඩි එකෙක්ට තේරෙන දේ ඌට තේරෙන් නැති වෙන්ඩ බැ නේ.
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    උබේ යාලුවෙක්ද? ඔය තනතුරු ගත්තහම ඉතින් කඩේ යන්ඩ ඕන තමා බන්, මොකද ආණ්ඩුව මාරු උන ගමන් ඔය පොස්ට් එක ඉවරයි නේ.
    නැත්තම් මේ සරල පොඩි එකෙක්ට තේරෙන දේ ඌට තේරෙන් නැති වෙන්ඩ බැ නේ.
    අපෝ නෑ යාලුවෙක් නෙමේ. අපිට කොහෙද බන් එහෙම දේශපාලන සම්බන්ධකම් තියෙන යාලුවෝ. අපි ඉතින් අතින් කාලා හරක් බලන එවුන්නේ. ඈත්තටම හරක් බලන නෙමේ හරක් රජ කරන එවුන් 😂
     
    • Like
    Reactions: navinnuwan

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    අපෝ නෑ යාලුවෙක් නෙමේ. අපිට කොහෙද බන් එහෙම දේශපාලන සම්බන්ධකම් තියෙන යාලුවෝ. අපි ඉතින් අතින් කාලා හරක් බලන එවුන්නේ. ඈත්තටම හරක් බලන නෙමේ හරක් රජ කරන එවුන් 😂
    සිරාවට බන් ඇත්තටම මම හිතුවා ගොටබය ඇවිල්ලා රටට වැඩක් කරයි කියලා. බලන් ගියහම ඔක්කොම එකෙයි.
    මේ වගේ වැඩ හින්දා කරන හොද වැඩ ටිකේ වටිනාකමත් යනවා.
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston

    160646528_10159851319696874_1076833283654491578_n.jpg
     
    • Haha
    Reactions: ElaBaba

    The Change

    Active member
  • Oct 28, 2017
    331
    168
    43
    @wiky123 bennama @The Change ta ridila ey?

    Oyala dennagema wachana eka wagemay. :ROFLMAO: :lol:

    or tharaha giya parata, accounts amathaka unada?

    Dhammikayagena peni tikak illagena beela, Seeni tikak kapan, oya okkoma leda tika saneepa wenawa.
    අනේ නැ ponz. මන් උව දන්නෙත් නෑ. කොහොම උනත් උම්බලවගේ අහිකුන්ටකයන්ට අදහස් පලකරන්න දීලා බලන්න ඉන්න හොඳ නැහැ. එක අපිත් කරන වැරැද්දක්. මොකද උම්බලවගේ ponzලා 2015 කරපු තුප්පහි වැඩ ආයෙ මේ රටේ වෙන්න ඉඩ දෙන්න හොඳ නැහැ. ගේනවා නම් ගෙනෙන් හොඳ බලවේගයක්. ඔය ඉන්න දේශපාලුවෝ එකක්වත් ගැවිච්ච නැති. අපිත් චන්දෙ දෙන්නම්. එහෙම නැතුව උඹලා මේකේ දාන හැම රෙද්දටම අපිත් කට පුක වහගෙන ඉඳි කියලා නම් උඹ හිතන්න එපා.


    යකෝ විශ්වාස කරන්න පුළුවන් news source එකක් දාපන්කෝ. මොනාද මේ එක එකාගේ ගු කඩවල් වල යන ඒවා දන්නේ.
    ------ Post added on Mar 16, 2021 at 6:08 PM
     
    • Like
    Reactions: incest_cult

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    අනේ නැ ponz. මන් උව දන්නෙත් නෑ. කොහොම උනත් උම්බලවගේ අහිකුන්ටකයන්ට අදහස් පලකරන්න දීලා බලන්න ඉන්න හොඳ නැහැ. එක අපිත් කරන වැරැද්දක්. මොකද උම්බලවගේ ponzලා 2015 කරපු තුප්පහි වැඩ ආයෙ මේ රටේ වෙන්න ඉඩ දෙන්න හොඳ නැහැ. ගේනවා නම් ගෙනෙන් හොඳ බලවේගයක්. ඔය ඉන්න දේශපාලුවෝ එකක්වත් ගැවිච්ච නැති. අපිත් චන්දෙ දෙන්නම්. එහෙම නැතුව උඹලා මේකේ දාන හැම රෙද්දටම අපිත් කට පුක වහගෙන ඉඳි කියලා නම් උඹ හිතන්න එපා.


    යකෝ විශ්වාස කරන්න පුළුවන් news source එකක් දාපන්කෝ. මොනාද මේ එක එකාගේ ගු කඩවල් වල යන ඒවා දන්නේ.
    ------ Post added on Mar 16, 2021 at 6:08 PM

    Ethakota Seeni kaalama nedda?
    Gas kapalama nedda?
    Horu tika nidahas karalama nedda?
    Kotinma, rajapakshala horakam karalama nedda?

    Umba me online dewal full serious gannawa kiyala adane danne... seeni tikak kaala waren mage puthe...
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    @wiky123
    ජෙප්පෝ රජයේ සල්ලි හොරකම් කරලා තියනවද? උන්ට නඩු කීයක් තියනවද?
    රාජපක්ෂලා හොරකම් කරලා තියනවද? උන්ට නඩු කීයක් තියනවද?
    dan ranjan ramanayakata nadu kiyak thiyanawada ban. uta nadu thiyanawa rajapakshalata wada. ehemai kiyala ranja waradi karayekda ?
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,355
    1,822
    113
    colombo
    සීනි අයියයි
    කැලෑ පාලු මල්ලියි

    උන්ට දාව ඉපදුනු කරුමක්කාර පොන්නයො සෙට් එකයි
    ඒ කියන්නෙ, මහින්දලා , රනිල් ලා, නාමල් ලා , බැසිල් ල වගේ මිනිස්සු නේද බම්... ! නරක නෑ හැබැයි , ඔය මිම්මෙන්ම නඩු එහෙමත් අහයිද මන්දා...