හමුදාව තෙල් බෙදාහැරීමට සූදානම් - පළමු තෙලš

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Nikan katata ena paliyata kiyanna epa oii facts n figures oni..

    ලොල් මේව මේ කටට එනවට කියපුවද රටේ වෙන්නෙ මොනාද නොදැන කියවන්ඩ.එපා බන්...එතකොට මේ සේවකයො වැඩවර්ජනය කරන්නෙ ආසාවට...කලින් හම්බන්තොට කොලබ වරායන්වල ස්ටයික් කරේ චූන් එකට....දැනගෙන කියවපන් දැනගෙන...මහ බැකුවෙන් හොරාකාපු රනිලට ඔව විකුනගෙන කන්ඩ බැ කියලද උබ කියන්ඩ හදන්නෙ??
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    වුර්තිය සමිති නායකයින්ට හොර මහින්දය සල්ලි දීලා. වෙන මොනවත් නොවෙයි.

    ඒකනෙ වැඩේ කියන්නෙ unp ජේවිපි සමිතිවලටත් මහින්ද සල්ලි දීල...නැත්තන් මේ රනිල කැබිනට් පත්‍රිකා ගෙනල්ල අනුමත කටගත්තෙ ටැකි විකුනන්ඩ එහෙම නෙමේ... :confused::confused:
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    ලොල් මේව මේ කටට එනවට කියපුවද රටේ වෙන්නෙ මොනාද නොදැන කියවන්ඩ.එපා බන්...එතකොට මේ සේවකයො වැඩවර්ජනය කරන්නෙ ආසාවට...කලින් හම්බන්තොට කොලබ වරායන්වල ස්ටයික් කරේ චූන් එකට....දැනගෙන කියවපන් දැනගෙන...මහ බැකුවෙන් හොරාකාපු රනිලට ඔව විකුනගෙන කන්ඩ බැ කියලද උබ කියන්ඩ හදන්නෙ??

    Monawada oii ithin oya wikke ? PPP(publuc private partnership) kiyanne GOSL n private firm jv's..rata wikka kiyanne MR army headquarters wikka wage one off payment sinakara wikinimai
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    බලශක්ති සුරක්ශිතභාවය (Energy security) වනසාගෙන ඉන්දියාවට බලශක්ති සැපයුම පැවරූ නේපාලය ව්යවස්ථා සංශෝධනයක් කිරීමට ගිය විට ඉන්දියාව බලශක්ති සැපයුම කපා දමා නේපාල ජනතාවගේ ස්වෛරීත්වයට එරෙහි විය.
    කමක් නෑ. අදට හමුදාවෙන් තෙල් ගැහුවනෙ, නේද? :rofl:


    https://en.wikipedia.org/wiki/2015_Nepal_blockade
    :yes::yes: Unp කියන්නෙ අමු මීහරක් බන්..ඔකුන්ට ඔව තේරුම්ගන්ඩ තරම් මොලේ පරිමාවක් නැ...නැත්තන් ගෑනියෙක් උන්නට ලමයෙක් නැති..මහ බැකුවෙන් බිලියන 35කට වඩා හොරා කාපු වද *න්න අගමැතියට තවත් *ක දෙන්ඩ යයිද....
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    Dan uba awe Ranil wikunuwa dewal nisa padu una kiyagena ne ko monawada wikke? Monawada dan kunu koleta denna yanne?

    ඔන්න බලපන් රනිල කියාගෙන ආපු චන්ද පොරොන්දු
    1. හොරු අල්ලනවා - අල්ලපු හොරෙක් නෑ මහා බැංකුවත් හොරා කාල රටේ ලොකුම හොරකම කළා

    2.ලිච්චවී පාලනය - කෝ මාද්‍ය නිදහස රජයේ මාද්‍ය තනිකරම රෙදි හෝදන්නේ ආණ්ඩුවේ,
    කෝ කියපු විනිවිද භාවය?
    සුදු වෑන් එළිපිට ඇවිත් මිනිස්සු උස්සනවා, ඒ අස්සේ කළු ඩිෆෙන්ඩර්.
    සරසවි සිසුන්ගේ ගැටළු නරක අතටම හැරිලා, හැමදාම පොලිසියෙන් ගුටි බැට.

    3.යහපාලනය - ඇමතිවරු වැහි වැහැල, පුළුවන් තරම් උන් හොරා කනවා.
    ඇමතිවරුන්ට කෝටි ගණන් වාහන මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි වලින්.
    එහෙටත් නැති මෙහෙටත් නැති අමාත්‍යංශ බෙදිල්ල.
    පරදිනවට බයේ චන්ද කල් දාල ජනතාවගේ චන්ද අයිතිය උල්ලංගනය කිරීම

    4. සංවර්ධන News- කෝ මේ අවරුදු 2 කට පටන් ගත්ත සංවර්ධන ව්‍යාපෘති?
    මහින්ද පටන් ගත්තු ඒවත් තාම කොට උඩ.
    අතුරු පාරක් හදාගන්න බෑ.. හදපු පාරවල් නඩත්තුවක් නෑ.
    හදපු ගොඩනැගිලි, උද්‍යාන, ක්‍රීඩාංගන, පාලම් නඩත්තුවක් නෑ. බාගෙට බාගයක් විනාශයි
    ඇලවල් ගාවින් යනකොට නහය කඩන් යන සුවද
    කුණු හැමතැනම, කිසිම සැලැස්මක් නෑ .
    ඔව් ඔව් ඇයි පරාජිත කිව්වේ සංවර්ධනේ වෙද්දී ඩෙංගු වැඩි වෙනවා කියල.
    රෝහල් වල ලෙඩ්ඩු පිරිලා. අවුලක් නෑ රනිල් ඇමෙරිකාවේ යනවනේ බෙහෙත් ගන්න. අනික දැන් සයිටම් ඉස්පිරිතාලේ තියෙනවනේ

    5. චන්ද පොරොන්දු -
    ෆ්‍රී වයිපයි ලැබුන (දුරකථන ගාස්තු වැඩි උනා)
    නොතෙමි යන්න වොක්සාවැගන් කාර් ලැබුන (වැස්ස නැති වෙලාවට ) දැන් මිනිස්සු කාර් වල යන නිසා බස් ගාස්තුත් වැඩි උනා
    රැකියා දසලක්ෂයක් දුන්න ( මට ජොබ් එක ලැබුනෙත් ඒකෙන්)
    ෆ්‍රී ටැබ් ලැබුනා (අන්න ලියුමක් ඇවිල්ල ඒකට සල්ලි ගෙවන්න කියලා)
    කර්මාන්තපුර ඉදිවුනා (කොයි පැත්තේද දන්නේ නෑනේ)

    6. සහජීවනය -
    රණවිරුවෝ හිරේ කොටි නිදහස්
    යාපනේ වෙඩි තියාගන්නවා
    විග්නේශ්වරන්ට උතුර ලියල දෙන්න ව්‍යවස්ථාව වෙනස් කරනවා
    මුශ්ලීම් මුනියල කෑගහුවොත් සහජිවනේ, හාමුදුරුවෝ කෑගහුවොත් ජාතිවාදේ

    ඔය ටිකක් විතරයි රනිල් මහත්තයාගේ වැඩ. දිගටම ලිව්වොත් ඉවර කරන්න වෙන්නේ නෑ. තව විශ්වාස කරමු අපි

    උබලත් දන්නා දේවල් එකතු කරපල්ලා.
     
    May 4, 2017
    1,354
    94
    0
    මහනුවර
    හොදයි හොදයි ... ලොකු දෙයක් .. නැත්නම් නිකන් පාරේ රස්තියාදු වෙන්න වෙන්නේ අඩු කුලේ උන් එක්කම
     

    user13

    Active member
  • Jun 19, 2017
    205
    32
    28
    නොදනී
    රෙද්ද තමයි ලකව ඉන්දියාවෙ කොලනියක් කරන්ඩ ඔනෙ නම් විකිනුවට කමක් නැ...රටේ ජාතික සම්පත් විකුනන්ඩ දෙන්ඩ බැ...අද තෙල් ටැකි ටික විකුනගෙන කාල හෙට විකුන්නෙ රනිල්ගෙ %කද???? උබලගෙ තාත්තට අතේ සල්ලි නැති උනාම ඒ මනුස්සය ගෙදර විකුනනවද??? ගෙදර බඩු මුට්ටු විකුනනවද????? ගේ දොර විකුනගෙන නොකන් උන් රට විකුනද්දි හුරේ දාන්ඩ එපා පරයො...
    තෝ බලන්ගියාම හෙන ගොබ්බ සෙන කෙනෙක් නේ යකෝ තාත්තට සල්ලි වුනාම ගෙදර කුලියට දීලා හරි කියක් හරි හොයාගන්න වෙනවා නැත්තම් කන්න නැතුව මැරෙන්නද කියන්නේ කන්න නැතුව මැරුණත් මුකුත් දෙන්නේ නැතුව ඉදලා මැරිලා යන්නේ මල පෙරේතයෝ තමයි බෝල
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Monawada oii ithin oya wikke ? PPP(publuc private partnership) kiyanne GOSL n private firm jv's..rata wikka kiyanne MR army headquarters wikka wage one off payment sinakara wikinimai

    අනේ මේ ගොන් කතා කියන්ඩ එපා....අවුරුදු 99 දුන්නත් සින්නකර දුන්නත් එකම තමා..මහින්ද ජාතික සම්පත් කාටවත් සින්නකර වීකුනල නැ..ආයොජනයන්කරන්ඩ ඉඩම් ලබාදීමයි හම්බන්තොට වරාය විකුනන එකයි සමානද??? තර්කයක් ඇති දෙයක් කියපන්...
     

    user13

    Active member
  • Jun 19, 2017
    205
    32
    28
    නොදනී
    රෙද්ද තමයි ලකව ඉන්දියාවෙ කොලනියක් කරන්ඩ ඔනෙ නම් විකිනුවට කමක් නැ...රටේ ජාතික සම්පත් විකුනන්ඩ දෙන්ඩ බැ...අද තෙල් ටැකි ටික විකුනගෙන කාල හෙට විකුන්නෙ රනිල්ගෙ %කද???? උබලගෙ තාත්තට අතේ සල්ලි නැති උනාම ඒ මනුස්සය ගෙදර විකුනනවද??? ගෙදර බඩු මුට්ටු විකුනනවද????? ගේ දොර විකුනගෙන නොකන් උන් රට විකුනද්දි හුරේ දාන්ඩ එපා පරයො...
    මුන් වගේ අවුන්ට පෙරේත තටුවක් වත් තියන්න ඕන මල පෙරේතයෝ ඇවිල්ලා මේකට
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    ඔන්න බලපන් රනිල කියාගෙන ආපු චන්ද පොරොන්දු
    1. හොරු අල්ලනවා - අල්ලපු හොරෙක් නෑ මහා බැංකුවත් හොරා කාල රටේ ලොකුම හොරකම කළා

    2.ලිච්චවී පාලනය - කෝ මාද්‍ය නිදහස රජයේ මාද්‍ය තනිකරම රෙදි හෝදන්නේ ආණ්ඩුවේ,
    කෝ කියපු විනිවිද භාවය?
    සුදු වෑන් එළිපිට ඇවිත් මිනිස්සු උස්සනවා, ඒ අස්සේ කළු ඩිෆෙන්ඩර්.
    සරසවි සිසුන්ගේ ගැටළු නරක අතටම හැරිලා, හැමදාම පොලිසියෙන් ගුටි බැට.

    3.යහපාලනය - ඇමතිවරු වැහි වැහැල, පුළුවන් තරම් උන් හොරා කනවා.
    ඇමතිවරුන්ට කෝටි ගණන් වාහන මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි වලින්.
    එහෙටත් නැති මෙහෙටත් නැති අමාත්‍යංශ බෙදිල්ල.
    පරදිනවට බයේ චන්ද කල් දාල ජනතාවගේ චන්ද අයිතිය උල්ලංගනය කිරීම

    4. සංවර්ධන News- කෝ මේ අවරුදු 2 කට පටන් ගත්ත සංවර්ධන ව්‍යාපෘති?
    මහින්ද පටන් ගත්තු ඒවත් තාම කොට උඩ.
    අතුරු පාරක් හදාගන්න බෑ.. හදපු පාරවල් නඩත්තුවක් නෑ.
    හදපු ගොඩනැගිලි, උද්‍යාන, ක්‍රීඩාංගන, පාලම් නඩත්තුවක් නෑ. බාගෙට බාගයක් විනාශයි
    ඇලවල් ගාවින් යනකොට නහය කඩන් යන සුවද
    කුණු හැමතැනම, කිසිම සැලැස්මක් නෑ .
    ඔව් ඔව් ඇයි පරාජිත කිව්වේ සංවර්ධනේ වෙද්දී ඩෙංගු වැඩි වෙනවා කියල.
    රෝහල් වල ලෙඩ්ඩු පිරිලා. අවුලක් නෑ රනිල් ඇමෙරිකාවේ යනවනේ බෙහෙත් ගන්න. අනික දැන් සයිටම් ඉස්පිරිතාලේ තියෙනවනේ

    5. චන්ද පොරොන්දු -
    ෆ්‍රී වයිපයි ලැබුන (දුරකථන ගාස්තු වැඩි උනා)
    නොතෙමි යන්න වොක්සාවැගන් කාර් ලැබුන (වැස්ස නැති වෙලාවට ) දැන් මිනිස්සු කාර් වල යන නිසා බස් ගාස්තුත් වැඩි උනා
    රැකියා දසලක්ෂයක් දුන්න ( මට ජොබ් එක ලැබුනෙත් ඒකෙන්)
    ෆ්‍රී ටැබ් ලැබුනා (අන්න ලියුමක් ඇවිල්ල ඒකට සල්ලි ගෙවන්න කියලා)
    කර්මාන්තපුර ඉදිවුනා (කොයි පැත්තේද දන්නේ නෑනේ)

    6. සහජීවනය -
    රණවිරුවෝ හිරේ කොටි නිදහස්
    යාපනේ වෙඩි තියාගන්නවා
    විග්නේශ්වරන්ට උතුර ලියල දෙන්න ව්‍යවස්ථාව වෙනස් කරනවා
    මුශ්ලීම් මුනියල කෑගහුවොත් සහජිවනේ, හාමුදුරුවෝ කෑගහුවොත් ජාතිවාදේ

    ඔය ටිකක් විතරයි රනිල් මහත්තයාගේ වැඩ. දිගටම ලිව්වොත් ඉවර කරන්න වෙන්නේ නෑ. තව විශ්වාස කරමු අපි

    උබලත් දන්නා දේවල් එකතු කරපල්ලා.

    Oya dewal hariyata ara Asiyawe ashcharyata aran giya wage Mahinda 13+ denna haduwa wage MR jivana galapum suthreta mase padi patha haduwa wage..Ranil wikunapu dewal kiyapan uba mulin adan awe Ranil wikanan kaewa kiya ganane?
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    තෝ බලන්ගියාම හෙන ගොබ්බ සෙන කෙනෙක් නේ යකෝ තාත්තට සල්ලි වුනාම ගෙදර කුලියට දීලා හරි කියක් හරි හොයාගන්න වෙනවා නැත්තම් කන්න නැතුව මැරෙන්නද කියන්නේ කන්න නැතුව මැරුණත් මුකුත් දෙන්නේ නැතුව ඉදලා මැරිලා යන්නේ මල පෙරේතයෝ තමයි බෝල

    තාත්ත අවුරුදු 99කට ගෙදර අයිතියෙන් 15% ක් විතරක් තියාගෙන බදු දෙනවද??? :confused:සල්ලි නැති වෙන්නෙ කොහොමද කෝ මහ බැකුව විදල ගත්ත සල්ලි ..උබලගෙ අගමැති රනිල ..රවිය...අර්ජුන් ගාව ඇතිනෙ ..ආන්න ඒවගෙන් රට දුවනඩ වෙනව...බිලියන 35කට වඩා හොරා කල දැන් අහනව කෝ.සල්ලි කියල අපෙන්...අහපන් උබේ අගමැති රනිලගෙන් ... රනිල හොරා කාල මදි වෙලා තව වරායවලුත් විකුනන්ඩ ඔය වගේ රජයේ දේපොල් හොරා කන හොරු අපායෙ යන්නෙ කෙලින්ම...
     

    user13

    Active member
  • Jun 19, 2017
    205
    32
    28
    නොදනී
    අනේ මේ ගොන් කතා කියන්ඩ එපා....අවුරුදු 99 දුන්නත් සින්නකර දුන්නත් එකම තමා..මහින්ද ජාතික සම්පත් කාටවත් සින්නකර වීකුනල නැ..ආයොජනයන්කරන්ඩ ඉඩම් ලබාදීමයි හම්බන්තොට වරාය විකුනන එකයි සමානද??? තර්කයක් ඇති දෙයක් කියපන්...
    මචන් රටක් දියුණු කරන්න සමහර අමරු තීරණ ගන්න වෙනවා කැප කිරීම් කරන්න වෙනවා එහෙම නැතුව බලන් ඉන්න කොට magic වගේ රටක් දියුණු කරන්න බැ
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    අනේ මේ ගොන් කතා කියන්ඩ එපා....අවුරුදු 99 දුන්නත් සින්නකර දුන්නත් එකම තමා..මහින්ද ජාතික සම්පත් කාටවත් සින්නකර වීකුනල නැ..ආයොජනයන්කරන්ඩ ඉඩම් ලබාදීමයි හම්බන්තොට වරාය විකුනන එකයි සමානද??? තර්කයක් ඇති දෙයක් කියපන්...


    PPP or jv danne nathi Uba wage 1kek 1ka mewa katha karala therumak na..ub gon tharke MR ayojakaekta 100% outright wikkama kamak nae anduwata adayamak awe nathi unath eath mae anduwata ayojakayek 1ka PPP yanna ottu ne ..bi logic
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Oya dewal hariyata ara Asiyawe ashcharyata aran giya wage Mahinda 13+ denna haduwa wage MR jivana galapum suthreta mase padi patha haduwa wage..Ranil wikunapu dewal kiyapan uba mulin adan awe Ranil wikanan kaewa kiyanne?


    විකුනන් කන්ඩ හදන නිසා තමයි බොල ස්ටයික් කරන්නෙ නැත්තන් අහවල් දේකටද..පොනිලට ඒක නිසා විකුනගන්ඩ වෙන්නෙ නැ...බල්ල වගේ නැට්ට පුකේ ගහගෙන ඉන්ඩයි වෙන්නෙ...
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    Oya dewal hariyata ara Asiyawe ashcharyata aran giya wage Mahinda 13+ denna haduwa wage MR jivana galapum suthreta mase padi patha haduwa wage..Ranil wikunapu dewal kiyapan uba mulin adan awe Ranil wikanan kaewa kiyanne?

    මහින්දද බන් දැන් රට පාලනය කරන්නේ? මහින්ද අඩු ගානේ යුද්දේ හරි ඉවර කළා. ඊට පස්සේ රට දියුණු කළා. ඒ අතරේ වැරදි තිබ්බ නිසානේ මහින්දව අයින් කලේ. එතකොට රනිල් මොකක්ද කලේ? කෝ කරපුව? කොලබ වරාය...හම්බන්තොට වරාය...මත්තල ගුවන්තොටුපල..ශ්‍රි ලන්කන් එයාලයින්...හිල්ටන්.. ලංකා හොස්පිටල් ඕව සේරම විකුණුවේ රනිල් තමා. අහල බලපන් වරායේ වැඩ කරන මනුස්සයෙක්ගෙන් වරායට කරලා තියෙන වින්නැහිය. මගේ පව්ලේ සාමාජිකයෙක් වරායේ නිසා මේ සේරම දන්නවා. දැන් වරායට ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ JCT එක විතරයි
     

    Target Hoona

    Well-known member
  • Jul 15, 2016
    1,134
    895
    113
    වවුනියාවේ දී සිංහ කොඩිය බිම දමා පාගලා

    Oya dewal hariyata ara Asiyawe ashcharyata aran giya wage Mahinda 13+ denna haduwa wage MR jivana galapum suthreta mase padi patha haduwa wage..Ranil wikunapu dewal kiyapan uba mulin adan awe Ranil wikanan kaewa kiya ganane?

    වවුනියාවේ දී සිංහ කොඩිය බිම දමා පාගලා
    July 25, 2017 0 Comment
    මාධව කුලසූරිය

    කිසියම් පුද්ගලයෙකු අද (25) දහවල් වවුනියාව දිස්ත‍්‍රික් ලේකම් කාර්යාලයට පැමිණ දිස්ත‍්‍රික් ලේකම් කාර්යාලය ඉදිරිපස පැවති සිංහ කොඩිය කඩා බිම දැමීම සම්බන්ධයෙන් පරීක්ෂණ ආරම්භ කොට ඇති බව වවුනියාව පොලිසිය පවසනවා.

    වවුනියාව පොලිසිය පැවසුවේ දිස්ත‍්‍රික් ලේකම් කාර්යාල නිළධාරීන් අදාළ සිදුවීම සම්බන්ධයෙන් දැනුවත් කිරීමෙන් අනතුරුව පොලිසිය සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන් පරීක්ෂණයක් ආරම්භ කොට ඇති බවයි.

    සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන් අදහස් දැක්වූ පිරිසක් පැවසුවේ කාර් රථයකින් පැමිණි පුද්ගලයෙකු දිස්ත‍්‍රික් ලේකම් කාර්යාලයේ කොඩිය කඩා බිම දමා පාගා නැවත පළා ගොස් තිබෙනවා.

    සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන් වවුනියාව පොලිසිය පැවසූවේ අදාළ සිදවීම සිදුකළ පුද්ගලයා සොයා කණ්ඩායම් කිහිපයක් පරීක්ෂණ මෙහෙයවන බවයි.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    PPP or jv danne nathi Uba wage 1kek 1ka mewa katha karala therumak na..ub gon tharke MR ayojakaekta 100% outright wikkama kamak nae anduwata adayamak awe nathi unath eath mae anduwata ayojakayek 1ka PPP yanna ottu ne ..bi logic

    මොකක්ද උබේ ppp ..ඔය හම්බන්තොට වරාය දෙන්ඩන්යන්නෙ 15% විතරක් අපිට තියාගෙන ඒකද උබේ ppp නොදකින්... ආයෝජකයෙක්ට ඉඩමක් දෙන එකයි හම්බන්තොට වරාය විකුනන එකයි සමානද??? ගොන් කතා කියන්නෙ උබද මමද....ඉඩමකුයි වරායකුයි සමාන වෙන්නෙ කොහොමද???
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල

    මන් අහන සරල ප්‍රශ්නෙ කැලේට යන තෙල් ටැන්කි වලින් දෙක තුනක් හරි සංස්තාවට අරගෙන ප්‍රයෝජනයට ගමු කියල මුන්ට ස්ට්‍රයික් කරන්න බැරි ඇයි .එකෙක් වත් ඒකට උවමනාවක් නැති නිසානෙ ඒව වල් වැදෙන්නෙ . කලින්ම ස්ට්ර්යික් කරන්න ඕන ඒකට .යකෝ අපට දියව් අපි හදල ගන්නම් කියල

    ඕකට ප්‍රත්පදන වෙන් කරන්න ඕනා රජයෙන්
    මිනිස්සුන්ගේ උවමන්වට එහෙම පටන්ගන්න බෑ බන් ලොකු තැන වල අවසර නැතුව
    එතකොට කොහෙන්ද සල්ලි උබ අපි කවුර්රුත් දෙන්නේ නැනේ
    උතුරේ රේල් පාර හදන්න සල්ලි එකතු කෙරුව වගේ
    ඊලගට නියමිත් සැලසුමක් අනුව බිස්නස් එකක් හෝ රටේ අනාගතේ වැඩකට ගැලපෙන්න පලන් කරලා කරන්න ඕනා එක රජයෙන්
    තෙල් සන්ස්ත්වට එක කරන්න වෙනවනම් උන්ටත් පුළුවන්නේ CECB එකේ කරන වැඩ ටිකත් උන්ටම ක්රන්න

    හරි උන් strike කරා කියමු ඒ හේතුව අදාල කරගෙන දන් උබල තෙල් නැතුව සද්ද වහල ඉන්නවද නැනේ නෑනේ හෙන ඉල්ල්න්වනේ ඕකුන්ට පඩි අරන් වැඩ කරන්න බෑ රට හදන්න එනවා කියලා

    නේද???

    පෙට්‍රෝලියම් එකේ එවුන්ගේ පෙර වැරදි ඇති එත් මේක සාදාරන හා රටේ සම්පත් ගැන දෙයක් හින්ද උන්ගේ පැත්ත ගන්න්න්ව මම

    බරිවෙල්වක් හරි උන් පඩි වැඩි කරන්න වගේ ඉල්ලෙමක් දුන්න නම් එක සතපහක වදනක් නාස්ති ක්රන්නේ නැහැ


    Moda kathawak ne ban. Hamudawa nadaththu karanna ona Gov. eken. CEYPETCO kiyanneth gov. ekema thawa ayathanayk witharai. Mahabandagarayen thamai rajaye ayathana okkoma yepenne.

    Mun katha karanne hariyata munge gedarin genalla deela wage.


    මොකක්ද බන් ඒ කතාව
    රජයට මහා බන්ඩගරේට petroleum එකෙන් සල්ලි එනව මිසක් උන් යවන්නේ නෑ එතෙන්ට සල්ලි
    එක ආදායම් උපයන රජයේ තැනක් නේ
    මහා බන්ඩාගාරයෙන් කරන්නේ එකෙන් හම්බෙන සල්ලි ටික ගන්න එක

    එහෙනං ඒ ඔක්කොම එකම ආයතනයක් වෙන්න එපයි

    එකද සිපෙට්කෝ,නේවි,ආර්මි,පොර්ට් ඔතොරිටි,ගුවන් සේවා සමාගම් තියෙන්නේ

    ඒවා බෙදල ඒවායේ අයවැය වෙනම හදනවා ඒවගෙන් රජයට මහා බාන්ඩාගාරයට මුදලක් යනවා
    ආදායම් විදියට
    නෙවි එකට වගේ ඒ ඒ සේවා වලට අර එන අදායම් යොමු කරනවා වියදම් විදියට පාර්ලිමේන්තුවේ සම්මත කරගන්න අයවැය වාර්තාව අනුව

    දන් පාඩු ලැබුවට ඕව කරගෙන යන්න ඕන නියම ක්‍රමෙන් කරගෙන ගියානම් සිපෙට්කෝ එකත් ලැබ ලබනවා

    අයි මතක් නැද්ද ගිය ආණ්ඩුවේ

    වැඩි ගණන් වලට දීල අය ශේෂයක් තිබ්බේ


    මහා ගොන් කතාවක් බන් ඔය කියලා තියෙන්නේ තෙල් සන්නස්තවේ ඇවු ෆිට් එකට ආමි එකට දුන්න කියන කතාවක් වගේ නේ කියලා තියෙන්නේ එහෙනන් මාත් එකේ වැඩකරන එකෙක් යාලු කරගෙන අපේ machine වලට නයට තෙල් ටිකක් අරන් එන්න ඕන තෙල් සනස්තවත් රජයේ ජනතවගේ අමි එකත් රජයේ ජනතවගේ රජය තමයි තීරණය කරන්නේ තමන්ගේ ආයතනයකින් තවත් එකකට නයට දෙනවද කියලා නැතුව වැඩ කරන වුන් කරන්නේ පඩියට ජොබ් එකක් එකට උන්ට ගෙවනවා නැතුව උන්ගේ අප්පාගේ අම්මගේ බුදලයක් නෙමේ ෆිට් එකට දෙන්න පොඩි ගානක් නෙමේ පට්ට ගානක් දෙනවා මන් දන්න සික්කෙක් ඉන්නවා උ 80ක් ගන්නවා මුන්ට තෙල වැඩි වෙලා strike කරනවා

    කවුද බන් ෆිට් එකට දීල තියෙන්නේ
    ඒ එවෙල්වට රජයට ඕන කරන තීරණ අනුවනේ ඒ ඒ ප්‍රමාණ වලින් දීල තියෙන්නේ
    එතකොට නය ලිමිට් එකක් නැතුව මෙහෙම දෙනවා කියල එකේ සේවකයන්ට විරුද්ද වෙන්න් පුළුවන්
    නමුත් කවුරුත් එහෙම ක්රන්නේ නෑ
    private ඒවටත් දෙන ලිමිට් එකක් තියෙනවා නය ලිමිට් එකක්

    මේ හන්දියේ ඉන්න කොල්ල්කෙට ගිහින් මචන් ඇමට පෙට්‍රල් බෝතලයක් දියණ කියල වගේ නම් ගන්න බැහැ එක වේනම් කතාවක්

    .ජනතවගේ රාජ්‍ය කියල ජනතවට පුකේ අරිනවා නේ තිබ්බ සහ තියෙං ඔක්කොම රජයන්
    එතකොටත් උබල කියනවද මේක මගේ කැමැත්ත කියලා

    (පුකේ අරිනවා කිව්වේ ඇත්තටම ඒ දේ නෙමේ.අපේ කැමැත්තට විරිද්ද වෙනවද කරනවා කියන එක )
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,900
    113
    'හමුදාව ඉවත් වෙන තුරු වැඩ නැහැ'

    හමුදාව ඉවත් වන තුරු යළි සේවයට වාර්තා නොකරන බව එම පර්යන්තයේ වෘත්තිය සමිති කැඳවුම්කරු ඩී.ජේ කරුණානායක මහතා පවසයි.

    හමුදාව ඉවත් වුවහොත් නැවත සේවයට පැමිණීම ගැන සලකා බලන බවද ඒ මහතා පවසයි.


    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: