අහගනිල්ලා මම කියන එව්ව විශ්වාස නෑනේ. 😝
pitiye.appu Well-known member May 19, 2022 5,875 6,131 113 Oct 8, 2023 #1 අහගනිල්ලා මම කියන එව්ව විශ්වාස නෑනේ.
negombokollo Well-known member Oct 8, 2012 4,290 4,088 113 Oct 8, 2023 #2 ඕක gut disease එකක් කියල 1970 ගනන්වල ඉදන් කියනව බන් සුද්දෝ ඕකටම ඩයට් එකක් තියෙනවා GAPS DIET කියලා උබලා ඉතින් නබියගෙ මැනුවල් එක කියෝ කියෝ නලල පොලේ ගහගන්නවා විතරනේ කොනකපාලුවෝ
ඕක gut disease එකක් කියල 1970 ගනන්වල ඉදන් කියනව බන් සුද්දෝ ඕකටම ඩයට් එකක් තියෙනවා GAPS DIET කියලා උබලා ඉතින් නබියගෙ මැනුවල් එක කියෝ කියෝ නලල පොලේ ගහගන්නවා විතරනේ කොනකපාලුවෝ
pitiye.appu Well-known member May 19, 2022 5,875 6,131 113 Oct 8, 2023 #3 negombokollo said: ඕක gut disease එකක් කියල 1970 ගනන්වල ඉදන් කියනව බන් සුද්දෝ ඕකටම ඩයට් එකක් තියෙනවා GAPS DIET කියලා Click to expand... එහෙනම් ඩොක්කු මීක් නැත්තෙ මොකද ? negombokollo said: උබලා ඉතින් නබියගෙ මැනුවල් එක කියෝ කියෝ නලල පොලේ ගහගන්නවා විතරනේ කොනකපාලුවෝ Click to expand...
negombokollo said: ඕක gut disease එකක් කියල 1970 ගනන්වල ඉදන් කියනව බන් සුද්දෝ ඕකටම ඩයට් එකක් තියෙනවා GAPS DIET කියලා Click to expand... එහෙනම් ඩොක්කු මීක් නැත්තෙ මොකද ? negombokollo said: උබලා ඉතින් නබියගෙ මැනුවල් එක කියෝ කියෝ නලල පොලේ ගහගන්නවා විතරනේ කොනකපාලුවෝ Click to expand...