

පොඩි සමීක්ෂණයක් ...
පාවිච්චි කරන වාහනය: Toyota Aqua
වාහනය මිලදී ගත් මුදල: 4 Million
සාමාන්ය ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාවය (City/Outstation) : 20/ 28-30
මාසිකව සාමාන්යයෙන් ගමන්කරන දුර: 3000+
Work karana thana lagin apartment ekak ganin ban dawasata 100km drive karanawa kiyanne kattak ne.
LOL Machan...Wada karanne Ships wala machan...
Mey awidina ewa lankawata apu masa tike thamai....Masa 6k wenawa aran 17800 danata..
පාවිච්චි කරන වාහනය: කකුල් 2 තමා..
වාහනය මිලදී ගත් මුදල: නිකන් හම්බුනේ බන්..
සාමාන්ය ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාවය (City/Outstation) : City:මාළුපාන් ගෙඩි 2යි,කිරි පැකට් එකයි.. ,Out: මාළුපාන් ගෙඩි 3යි, බිත්තර රොටි 2යි, රයිස් එකයි, කිරි පැකට් 2යි..
මාසිකව සාමාන්යයෙන් ගමන්කරන දුර: 35-45Kmයි..

පාවිච්චි කරන වාහනය: කකුල් 2 තමා..
වාහනය මිලදී ගත් මුදල: නිකන් හම්බුනේ බන්..
සාමාන්ය ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාවය (City/Outstation) : City:මාළුපාන් ගෙඩි 2යි,කිරි පැකට් එකයි.. ,Out: මාළුපාන් ගෙඩි 3යි, බිත්තර රොටි 2යි, රයිස් එකයි, කිරි පැකට් 2යි..
මාසිකව සාමාන්යයෙන් ගමන්කරන දුර: 35-45Kmයි..



පාවිච්චි කරන වාහනය: කකුල් 2 තමා..
වාහනය මිලදී ගත් මුදල: නිකන් හම්බුනේ බන්..
සාමාන්ය ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාවය (City/Outstation) : City:මාළුපාන් ගෙඩි 2යි,කිරි පැකට් එකයි.. ,Out: මාළුපාන් ගෙඩි 3යි, බිත්තර රොටි 2යි, රයිස් එකයි, කිරි පැකට් 2යි..
මාසිකව සාමාන්යයෙන් ගමන්කරන දුර: 35-45Kmයි..



පාවිච්චි කරන වාහනය: කකුල් 2 තමා..
වාහනය මිලදී ගත් මුදල: නිකන් හම්බුනේ බන්..
සාමාන්ය ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාවය (City/Outstation) : City:මාළුපාන් ගෙඩි 2යි,කිරි පැකට් එකයි.. ,Out: මාළුපාන් ගෙඩි 3යි, බිත්තර රොටි 2යි, රයිස් එකයි, කිරි පැකට් 2යි..
මාසිකව සාමාන්යයෙන් ගමන්කරන දුර: 35-45Kmයි..
පාවිච්චි කරන වාහනය: morris8 1945
වාහනය මිලදී ගත් මුදල: ලක්ෂ 5 (2010 දි)
සාමාන්ය ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාවය 12Km
මාසිකව සාමාන්යයෙන් ගමන්කරන දුර: >100Km යි....
View attachment 58070
mun hithuwe owage fuel karan ne kiyala
N♥K_forever;17901264 said:Toyota Prius 2010 S Touring
36/50
Meter eke nam penanne 30 kmpl kiyala ( not sure echhra karanawda kyla )
about 500km