Honda Lovers ලා ට මෙච්චර දවසක් නොලිය හිටි දෙයක් ලියන්න හිතුන හොඳ ගැන අලුත් වාහන ගන්න උදවිය හුඟක් උනන්දු නිසා.
ලෝකේ වාහන නිෂ්පාදනය කරන අනෙක් නිෂ්පාදකයෝ එක්ක ගත්තාම honda වාහනේ ac compressor , power steering වගේ කොටස් ගෙවීම වැඩියි කියල මම හිතන්නේ. ලස්සනට බොඩිය පුම්බල එව්වට honda තාක්ෂණයට ජපානේ අනෙක් වාහන නිෂ්පාදකයින්ගේ වාහන වල පැවැත්ම එක්ක තරංග කරන්න බැහැ කියලයි මගේ මතය.
ලක්ස දෙකක් දුවපු one owner 1987 නිසාන් trad sunny එකයි 2004 one owner honda කාර් එකකයි එන්ජින් , ගියර් බොක්ස් , PS , AC කොටස් සංසන්දනය කරලා බැලුවාම එකම තත්වේ තියෙන්නේ. එහෙම බැලුවාම ගෙවීම අතින් honda එක ඉස්සරහින්ම ඉන්නවා.
දැනට මම දන්නා කියන Honda one owner වාහන දෙකක් තියනව මගේ යාළුවොන්ගේ. එකක් 2004, අනික 2002 . දැන් ඒ දෙකෙන් එකක් දුවන්නන බැරි වෙන්නම ගොඩ ඇදල . 2004 එකේ slow running තියෙද්දී steering එක එක තැන කපනකොට එන්ජිම නවතිනවා. ඒ කියන්නේ power steering එකට බලය සපයන්නවත් එන්ජිමේ තත්ත්වය මදියි. දෙකම දුවල තියෙන්නේ ලක්ෂයක් විතර තමයි.
honda ගැන උදම් අනන උදවියට කියන්නේ 50දාහට අඩුවෙන් දුවල විකුනනවානම් honda හොඳයි.. එත් දීර්ඝ කාලයක් පාවිච්චියටනම් සල්ලි කන්දක් වියදම් කරන්න වෙනවා වාහනේ වයසට යද්දී. මට නම් නිකම් දුන්නත් honda එපෝ..
අෆ්ෆේ දැන් ඉතිං මහේෂ් ලොක්කා මේක සාධාරනයි කියලා ඔප්පු කරන්න දහසක් කතා කියයි.

Last edited:



තව තියනවා. ඇන්ජින් පේන්ට් කරයි. රේස් කාර් ඔහොම කමයි කියයි. රේස් පදිනකොට ac compressor එක ඉක්මනට සව්ත්තු වෙනවා තමයි. ඇයි බොලාට මොකද කියයි. 
matanum hariyan ne city eka
දුරයනකොට නම් ඉතිං යක්සයා වගේ නේ. FB13 මාත් ආසම වාහනයක් තමයි. ඔනි තැනක බය නැතුව යන්න පුලුවන්. අව්ලක් ආවොත් ඕනි බාසෙක් හදන්න දන්නවා.