හම්බුන හැම ගෑනියෙක් , කෙල්ලෙක්ම කිව්වේ රොබෝ , ගල් හිතක් තියෙන්නේ කියලා. මටනම් එහෙම තේරිලා නෑ . උබලම දැකල ඇති මම මේකේ අහන සීනි බෝල ප්රශ්න .
ammooo patta bada jahariyej wagehකොහේ හරි තනියම ගියොත් කෑම කඩයක් දැක්කම බඩ පැලෙන්න කාලා ඊට පස්සේ මුකුත් නොවුනා වගේ ගෙදර පැමිණීම .......![]()
heee meka next thread ekedi katha krmuඅතේ ගැසීම
වැල බැලීම
Gaaanu mata kiyanawa man hena sahaluwen lu inneහම්බුන හැම ගෑනියෙක් , කෙල්ලෙක්ම කිව්වේ රොබෝ , ගල් හිතක් තියෙන්නේ කියලා. මටනම් එහෙම තේරිලා නෑ . උබලම දැකල ඇති මම මේකේ අහන සීනි බෝල ප්රශ්න .
මට එහෙම කියන්නේ ගොඩක්ම ලඟින් ආශ්රය කරද්දී .ammooo patta bada jahariyej wageh
heee meka next thread ekedi katha krmu
Gaaanu mata kiyanawa man hena sahaluwen lu inne
e nam man fb eke share krnw post dekala

මලා...... එතකොට අර ඩයිනසෝර් ත්රෙඩ් එකත් මගදී හබක්ද අක්කේ .......මට මොකුත් පටන් ගන්නකොට තියෙන උනන්දුවෙන් කරගෙන යන්න බැරිකම.![]()

නෑ නෑ.. එහෙම නෑමලා...... එතකොට අර ඩයිනසෝර් ත්රෙඩ් එකත් මගදී හබක්ද අක්කේ .......
https://elakiri.com/threads/ඩිසයිනර්ස්ලාගේ-සංගමය.2163838/

adoooමට කෙල්ලොන්ගෙ ලොකු ලයින් බල බල ටෝක් කරන්න ආසයි,ඒකිගෙ හිත මෙව්ව වෙලා මාත් එක්ක fit වේගෙන එද්දි මට එපාවෙනව ඊටපස්සෙ බ්ලොක් කරනව
patangttu deyak iwara karaganna baaමට මොකුත් පටන් ගන්නකොට තියෙන උනන්දුවෙන් කරගෙන යන්න බැරිකම.![]()
මගේ එකනම් කෙල්ලොන්ගෙ (.)(.)ඩක්ඛම Fire වෙන එක තමඉ....
me tooමම නොකරපු වරදකට කවුරුහරි චෝදනා කරනවනම් .මට යක්ෂා වේෂ වෙනවා
අනේමන්දා මට අරසස් ..ඒක නිසා වෙන්න ඇති.
මට ඔන මම වගේ අනිත් උනුත් අවංක වෙනවනම්
ඒක තමයි මගේ අදුරු පැත්ත
දකුණු පැත්ත.
කාමරේ වම් පැත්තේ කෙලවරක වගේ තමා ලයිට් ඒක තියෙන්නේ.