මයිනගේ වල්ල ජීවිතය කරගත්ත උන්ට මේවා මැජික් වගේ තියෙයි
ගජමිතුරු කල්ලියට මිනිස්සුන්ව හුරගෙන කන්න දීලා බලන් ඉන්න සක්කිලි පාලකයෝ ඉන්න රටක් ලංකාව වෙලා .
ටිකිරි මයිනා ඇවිල්ල සල්ලි ප්රශ්ණයක් නෑ කියල පම්පෝරි ගහනව. වැව් වටේට ඇවිදින මංතීරු ගහන්න බිලියන් ගනන් සල්ලි තියනව. ඇට ලොවන බේසිගෙ පුතාල ඇවිල්ල කියනව සල්ලි නෑලු600 දෙන්න කියපු එක දැන් නිකන් දෙන්නලු
පඩි ගෙවා ගන්න බැරුව පුක ඉරිලා ඉන්න වෙලාවේ
අපේ බෙසිගේ පුතාල ඕව අරන් නිකන් ඩ්රොප් සිපින් කරයි
නිකන් දෙන්න එපා .. 2000ම දීල ගන්න හරි දාපන් pharmacy වලට.. එකෙක්ට විතරක් ගේන්න දීල පෝලිම් වල කාලෙත් කාගෙන පෝලිමේ ඉදලත් බෝ කරර්ගන්නේ නැතුව600 දෙන්න කියපු එක දැන් නිකන් දෙන්නලු
පඩි ගෙවා ගන්න බැරුව පුක ඉරිලා ඉන්න වෙලාවේ
අපේ බෙසිගේ පුතාල ඕව අරන් නිකන් ඩ්රොප් සිපින් කරයි
පඩි ගෙවා ගන්න බැරුව පුක ඉරිලා ඉන්න වෙලාවේ600 දෙන්න කියපු එක දැන් නිකන් දෙන්නලු
පඩි ගෙවා ගන්න බැරුව පුක ඉරිලා ඉන්න වෙලාවේ
අපේ බෙසිගේ පුතාල ඕව අරන් නිකන් ඩ්රොප් සිපින් කරයි
600 දෙන්න කියපු එක දැන් නිකන් දෙන්නලු
පඩි ගෙවා ගන්න බැරුව පුක ඉරිලා ඉන්න වෙලාවේ
කේන්ති යනවා නේ ආණ්ඩුවට සල්ලි නැ කිව්වමටිකිරි මයිනා ඇවිල්ල සල්ලි ප්රශ්ණයක් නෑ කියල පම්පෝරි ගහනව. වැව් වටේට ඇවිදින මංතීරු ගහන්න බිලියන් ගනන් සල්ලි තියනව. ඇට ලොවන බේසිගෙ පුතාල ඇවිල්ල කියනව සල්ලි නෑලු

ඔකේ බොස් ෆාමසි වලට දැන්නම් හෙට සිටනිකන් දෙන්න එපා .. 2000ම දීල ගන්න හරි දාපන් pharmacy වලට.. එකෙක්ට විතරක් ගේන්න දීල පෝලිම් වල කාලෙත් කාගෙන පෝලිමේ ඉදලත් බෝ කරර්ගන්නේ නැතුව

ඔකේ බොස් එකෙන් ගන්න කියන්නම් එහෙනම්කොවිඩ් අරමුදලක් ඇති කරලා මිලියන ගණන් එකතු කරේ මේවට තමයි බන් .

ඔකේ බොස් ජෝන්ටගෙන් සල්ලි ඉල්ලලා නිකන් ටෙස්ට් කිට් ගෙන්න කියන්නම්පඩි ගෙවා ගන්න බැරුව පුක ඉරිලා ඉන්න වෙලාවේ
ජොන්ටා නම් කියන්නේ සල්ලි තියෙනවා සල්ලි තියෙනවා සුදර්ශනීට ස්ට්රෙස් කියලා.. පුක තියා කලිසම ඉරුණ පාටක් වත් නෑ

දෑන් එතකොට ජොන්ටා කියන්නේ පච.. හර්ශාචාර්යා කියන්නේ ඈත්ත?? ඔන්න ඕක තමා යතාර්තේ.. පුක ඉරිලා කියලා හර්ෂ්යා කියන ඒවා ඈත්ත.ඔකේ බොස් ජෝන්ටගෙන් සල්ලි ඉල්ලලා නිකන් ටෙස්ට් කිට් ගෙන්න කියන්නම්
------ Post added on Sep 1, 2021 at 1:34 PM
ඔකේ බොස් හර්ශාචර්යගෙන් ඉල්ලා ගන්නම් එහෙනම් ..දෑන් එතකොට ජොන්ටා කියන්නේ පච.. හර්ශාචාර්යා කියන්නේ ඈත්ත?? ඔන්න ඕක තමා යතාර්තේ.. පුක ඉරිලා කියලා හර්ෂ්යා කියන ඒවා ඈත්ත.

Didn't he say "Oxbridge".. That's in the UK. Also the LFD kit is marked with NHS...What country is this?
නෑ බොස් හර්ෂයා කියන්නේ දෙන්න නෑ කියලා පුක් වෙලා ඉන්නේ කියලා.. ජොන්ටා තමා කියන්නේ තියෙනවා බය වෙන්න දෙයක් නෑ කියලා... ඔයා හර්ෂයා කියන එක පිලිගන්න හින්දා අවුලක් නෑඔකේ බොස් හර්ශාචර්යගෙන් ඉල්ලා ගන්නම් එහෙනම් ..![]()
ඒක වෑඩියම වෙලා තියෙන්නේ නෑතිකම හින්දාම තමා.. සම්පත් ඈති තරම් තියන රටවල එවුන්ට එහෙම වටිනාකමක් නෑ. අපේ රටවල කවදාවත් විසික් කරන් නෑති දේවල් උන් පාරවල් වල ගොඩ ගහනවා නේ.ඊ.. උඹලා ඒ රටවල් ගැන කියෙව්වට ලංකාව ගැන දන්නෑනේ.. මුලින් ඉගෙන ගනින් ලංකාව ගැන.. නිකමට දෙමළ පත්තර මිටියක් ගිහින් තියලා කියපන් නිකන් අරන් යන්න කියලා.. ලිපේ දාන්න හරි අරන් යනවා.. තව එකෙක්ට තියන්නේ නෑ..![]()
video eka nam setup ekak wenna puluwan,
oka pennala oya kit eka nikan dunna kiyamuko , okkoma hariyanawada nane
me yana system eka wenas karanna ona nam 3000/4000 maranna wenawa unge properties rajayata ganna wenawa
මේවා සෙටප් නෙවේ. මේ uk වල වෙන එකක් විතරයි. තව රටවල් හම්බුනා මේවගේ. ප්රධාන නගර වල ජංගම කුටි දාල මිනිස්සුන්ගේ සාම්පල් ගන්නවා. කැමති කෙනෙක්ට ගිහින් ටෙස්ට් එක කරගන්න පුළුවන්. ෆෝන් එකට මැසේජ් එක එනවා රිපෝට් එක කෙටියෙන්. ඕනේ නං රිපෝර්ට් එකම උනත් ගන්න පුළුවන් ගිහින් අවශ්ය නම්. වීඩියෝ තිබ්බ ඒකෙත් හම්බුනොත් දාන්නම්. මේ වහල් ගුහාවෙන් එලිය දැකල නැති උන්ට මේවා මැජික් වගේ ඇති මුලින්ම කිව්වේ ඒකයි
මේවා සෙටප් නෙවේ. මේ uk වල වෙන එකක් විතරයි. තව රටවල් හම්බුනා මේවගේ. ප්රධාන නගර වල ජංගම කුටි දාල මිනිස්සුන්ගේ සාම්පල් ගන්නවා. කැමති කෙනෙක්ට ගිහින් ටෙස්ට් එක කරගන්න පුළුවන්. ෆෝන් එකට මැසේජ් එක එනවා රිපෝට් එක කෙටියෙන්. ඕනේ නං රිපෝර්ට් එකම උනත් ගන්න පුළුවන් ගිහින් අවශ්ය නම්. වීඩියෝ තිබ්බ ඒකෙත් හම්බුනොත් දාන්නම්. මේ වහල් ගුහාවෙන් එලිය දැකල නැති උන්ට මේවා මැජික් වගේ ඇති මුලින්ම කිව්වේ ඒකයි
කොවිඩ් අරමුදලක් ඇති කරලා මිලියන ගණන් එකතු කරේ මේවට තමයි බන් .