සිංහල තේරෙන්නැතුවැති බංඇයි බන් කඩ්ඩෙන් කෑල්ලක් කිව්වම අරුන් හිනාවෙන්නෙ
සිංහලෙන් හුකපං කිව්වම its dirty,ගොඩේ බට් fuck කිව්වම ගැම්ම පොෂ්කුණුහරප කිව්වම නේ බන් මුන් හිනා වෙන්නේ...කුණුහරප නොකියා හිනා ගස්සන්න බැයි ද
අභිමානවත් ඔසී පුරවැසියෙක්Mu den Ausi ney da inne..?
uba kanna da? nikan e vibe ekak enawa dn nmඅභිමානවත් ඔසී පුරවැසියෙක්![]()
පිස්සුද බං ඌ කිරියේ සාමාජිකයෙක් බංuba kanna da? nikan e vibe ekak enawa dn nm
හිනාවෙයං හිනාවෙයං නැත්තං ඉංග්රීසි බෑ කියලා හිතයිඔන්න මං කිති කවාගත්තා හොදේ. හෙක්....හෙක්....හික්....හික්....හොක්කි...හොක්කි...හූහූහූ......![]()
ඕක සිරා සිද්දිය මන් දැක්ක පොෂ් වලියකදී එකෙක් ෂිට් ෆක් bitch කිය කිය එකෙක්ට නිනවා, අනිත් උන් මෙලෝ ගානක් නෑ.. තව කව්ද එකක් හුකහන් හුත්තෝ කිව්වා විතරයි සෙට් එකම ඌට නෙලන්න පැන්නසිංහලෙන් හුකපං කිව්වම its dirty,ගොඩේ බට් fuck කිව්වම ගැම්ම පොෂ්

සිරාවට බං හිතහංකෝ ඔය පිස්සු කන්නා කියපු ටික ටෙනිසන් කුරේ, ගිරිරාජ් ,මිහිර වගේ පොරක් කිව්වනං බනී පලු යන්ඩඕක සිරා සිද්දිය මන් දැක්ක පොෂ් වලියකදී එකෙක් ෂිට් ෆක් bitch කිය කිය එකෙක්ට නිනවා, අනිත් උන් මෙලෝ ගානක් නෑ.. තව කව්ද එකක් හුකහන් හුත්තෝ කිව්වා විතරයි සෙට් එකම ඌට නෙලන්න පැන්න![]()
![]()
එහෙම කරන්න පුළුවන් හොදටම භාෂාව දන්නව නං තමා. බාගෙට දන්නකොට එහෙම බෑකුණුහරප කිව්වම නේ බන් මුන් හිනා වෙන්නේ...කුණුහරප නොකියා හිනා ගස්සන්න බැයි ද
කෝමද කඩ්ඩ![]()