සල්ලි ප්රශ්නයක් නමේ මචංJobak karapan.oya frerlance magul part time karahan.
Charlie tikk gahapan
සල්ලි දෙන්නම් බඩුවක් ගහපන් හුත්තොහිතේ තියෙන දුක නැති කරගන්න විදියක් කියපල්ලා කෝ
පට්ටම අප්සට් මේකේ ටිකේ
හිතේ තියෙන ඩේ කියන්න කියලා කෙනක් නෑ මට
සල්ලි ප්රශ්න නම් නමේ වෙන වෙන දේවල්
Athal huththo umbey katha and liyana style. Welawakata hitenawa umba apiwa bite ekata aranda kiyalaමම UNP නමේ බන් මම කාටවත් කඩේ යන්නේ නෑ බන් උබලා හිනා වෙන නිසා නොකිව්වේ කලින්
මම රනිල් ට ලියුම් දැම්මා බන් 2015 මට රස්සාවක් හොයලා දෙන්න කියලා ඒ කාලේ තිබ්බ අසරණ කමට කිසිම උදව්වක් කරේ නෑ
සිරිසේන ට දැම්මා බන් ගානකට ගත්තේ නැහැ එක පාරක් නමේ 3-4 පාරක් දැම්මා මම ආණ්ඩුවේ රස්සා නමේ බන් Pvt තැනකින් හොයලා දෙන්න කියලා දැම්මේ කරේ නැ බන් , ලොකු රස්සා නමේ බන් පොඩි එකක් හොයල ඉල්ලුවේ. නළ ලිද කැඩිලා මම thread දැම්මා මතක ද ? ඒ කාලේ මම UNP ඇමති කෙනක් ට කිව්වා ඌ මට කිව්වා ඔයාට උදව් කරාම අපිට වෙන පක්ෂ වල ජන්ද ගන්න බෑ කිව්වා. උබ හිතනවා ද මම UNP එකට කඩේ යනවා කියලා තාමත් ?

Ehenm ithin kochchara dewal tiyenawada bn.සල්ලි ප්රශ්නයක් නමේ මචං
Alprazolamහිතේ තියෙන දුක නැති කරගන්න විදියක් කියපල්ලා කෝ
පට්ටම අප්සට් මේකේ ටිකේ
හිතේ තියෙන ඩේ කියන්න කියලා කෙනක් නෑ මට
සල්ලි ප්රශ්න නම් නමේ වෙන වෙන දේවල්
ප්රස්න නැත්තෙ කාටද සහොදරය. ජිවිතෙ කියන්නෙම ප්රස්න පත්තරයක්. අතිතයෙ සිදුවිම් ගැන කරදර වෙන්න එපා මොකද වෙලා ඉවරයි. කරදර උනාට ඒ සිදුවිම් වෙනස් කරන්න බැහැ. අනාගතෙ තවම ඇවිත් නැහැ ඉතිං ඇයිද ඒ ගැන කැදර වන්නෙ. අද තියෙන ප්රස්න ටික මොනව උනත් දරාගෙන ජිවත් වෙන්න. “මිරිවැටි සගලක් ඉල්ලා හැඩුමම දෙපානොලද්දෙක් සිනහ සෙනු දුටුවෙමි”. යතාර්තය එයයි.හිතේ තියෙන දුක නැති කරගන්න විදියක් කියපල්ලා කෝ
පට්ටම අප්සට් මේකේ ටිකේ
හිතේ තියෙන ඩේ කියන්න කියලා කෙනක් නෑ මට
සල්ලි ප්රශ්න නම් නමේ වෙන වෙන දේවල්
mn nm suicide crganna inne
meca attacමම ඉස්සර ගොඩක් depress වෙලා ඉන්න කාලවල පන්සලේ සති අන්තේ තියෙන බෝධි පූජා වලට එහෙම ගිහින් තියෙනවා. ගිහින් මල් පහන් පූජා කරලා බෝධි පූජාවට ඉඳලා ආවම හිතේ දුක අඩුවෙලා සැහැල්ලුවක් දැනෙනවා.

මේ හුත්තගෙ පෝස්ට් වලට පුක ඉරාගෙන රිප්ලයි දාන එවුන්ට ලයික් එකක්වත් නෑ රිප්ලයි එකක් තියා, මූ ඒවා කියවන්නෙත් නඩ්ඩ කොහෙද. අනුරාදත් ඔහොමම තමයි. මුන්දෙන්නා එක තාත්තගෙ දරුවොද කියලා හිතෙනවා වෙලාවකටසජිත් ට කිව්වා නම් ජොබ් එකක් ගන්න තිබ්බා![]()
mu tikak hari hodai, ekai math muta banina eka nawattuwe. aduma gane gemak gahala goda yanna hari uwamanawa thiyanawa. anuradha ponnayagen uta wadkuth na ratata wadakuth na. boru ledak pennagena pinata kaka inna balana ponnayekමේ හුත්තගෙ පෝස්ට් වලට පුක ඉරාගෙන රිප්ලයි දාන එවුන්ට ලයික් එකක්වත් නෑ රිප්ලයි එකක් තියා, මූ ඒවා කියවන්නෙත් නඩ්ඩ කොහෙද. අනුරාදත් ඔහොමම තමයි. මුන්දෙන්නා එක තාත්තගෙ දරුවොද කියලා හිතෙනවා වෙලාවකට
ගණ දෙවියෝ UNPද ?උබලගේ පැත්තෙ සැරටම ගණ දෙවියෝ අදහනවා නේද? පොරට කියල බලපන්.
උබ UNP නිසා උදව් නොකර ඉන්න එකක් නෑ![]()
