ela ela....
nawam_tdd Well-known member Apr 13, 2007 1,360 374 83 Chilaw May 7, 2013 #49 .amda said: පට්ට ඕකේ අනිත් සිරිමල් අයියා කේස් එක ඔයිට වඩා පට්ට ඒකත් ඉවර වෙන්නෙ පාප් වහන්සේගන්මයි Click to expand... adoo eka daapahnko apitath balanna Dark princess said: Click to expand... caps said: chamara nam patta kollek Click to expand... Jude1991 said: Code: "කව්ද බං අර චාමර ළඟ ඉන්න ආප්පයක් ඔලුවේ දා ගත්තු නාකි ඩයල් එක" patta rep 5+ Click to expand... laka007 said: hikZ Click to expand... sandaru d said: rep+++ Click to expand... ela.... thnx machanla......
.amda said: පට්ට ඕකේ අනිත් සිරිමල් අයියා කේස් එක ඔයිට වඩා පට්ට ඒකත් ඉවර වෙන්නෙ පාප් වහන්සේගන්මයි Click to expand... adoo eka daapahnko apitath balanna Dark princess said: Click to expand... caps said: chamara nam patta kollek Click to expand... Jude1991 said: Code: "කව්ද බං අර චාමර ළඟ ඉන්න ආප්පයක් ඔලුවේ දා ගත්තු නාකි ඩයල් එක" patta rep 5+ Click to expand... laka007 said: hikZ Click to expand... sandaru d said: rep+++ Click to expand... ela.... thnx machanla......
nnjeevana Well-known member Jan 19, 2009 3,362 771 113 තොපිට මොකෑ ඒක May 8, 2013 #53 ado patta kathawa ban ela ela lole lol thama
Executer Awrudu Games 2017 - Winners Jan 24, 2013 19,761 6,200 113 🇨🇦🍁 May 8, 2013 #60 tikak diga unata pattama kathawa