හිනා වෙන්නෙ නැතුව මේක බලහන්

PHBhagya

Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,143
    3
    118,883
    113
    Gampaha
    මට මේ ඒශියන් උන්ගෙ ඒවනං සෙට් වෙන්නෙ නෑ. දැන් ඉන්දියන් උනුත් මේ ටයිප් එකට වීඩියෝ හදනව.
    කෙහෙල් ලෙල්ල ලිස්සල වැටෙන ටයිප් එකේ ජෝක්....


    මේ දවස් වල මුගෙ වීඩියෝස් වලට ඇබ්බැහි වෙලා ඉන්නෙ....😃



     

    K A R A W A L A Y A

    Well-known member
  • Dec 8, 2018
    1,178
    1,422
    113
    හිනා යන්නේ නැහැනේ හොර වෙදෝ. අර රූපවාහිනියට ආවේ උඹේ ගෑනි නේද?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,615
    75,542
    113
    මට මේ ඒශියන් උන්ගෙ ඒවනං සෙට් වෙන්නෙ නෑ. දැන් ඉන්දියන් උනුත් මේ ටයිප් එකට වීඩියෝ හදනව.
    කෙහෙල් ලෙල්ල ලිස්සල වැටෙන ටයිප් එකේ ජෝක්....


    මේ දවස් වල මුගෙ වීඩියෝස් වලට ඇබ්බැහි වෙලා ඉන්නෙ....😃




    Muge videos ban nikan film wage patta digai ban. Tawa ekek innawa Anwar <something> kiyala. Un okkoma colleborate karala tama videos hadanne. Win win scene ekak aththe.

    But owala supiri kaali tikaknam bassanawa godak welawata :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,143
    3
    118,883
    113
    Gampaha
    Muge videos ban nikan film wage patta digai ban. Tawa ekek innawa Anwar <something> kiyala. Un okkoma colleborate karala tama videos hadanne. Win win scene ekak aththe.

    But owala supiri kaali tikaknam bassanawa godak welawata :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    අන්වාර්ගෙ ඒවත් සුපිරි...
    ටික්ටොක් වලට කරපු ශෝට් ක්ලිප් ගොඩක් තියෙනව... කොච්චර බැලුවත් එපාවෙන්නෙ නෑ...😂