ithin ban oka gala karama arkigeth gawila hiriwatenwa athine.dennatama wadak na ethakota.
condom ekaknan thiyenwa hiriwatenna use karanna puluwan.eka nan awei
කියලා තියෙන විදිහට හිනා ගියෙ මිට්ටො.![]()






oya marry karala inna kenek nam wife ekka ahaval vade karanna oka use karanna epa, wifeta vade epa vela apahu gedara yayi.....අහවල් වැඩේ කරන්න ලිගුවේ ගාන්න ක්රිම් එකක් හම්බ වුනා .මේක ගැවම හිරිවැටෙනවා වගේ එක හින්දා ගොඩක් වෙලා අල්ලගෙන ඉන්න පුලුවන්. මේවා ගාන එක අතුරැ ප්රතිඵල තියෙනවද දන්නේ එවුන් කියන්න මම ෆස්ට් ටයිම් යුස් කරන්න ඉන්නේ.
malayo oni vuna davasaka kiyapan. oya cream ekata vada honda spray ekak thiyenava. habayi thamange girl ekka ahaval vadeta ova yodaganna epa, kellata sex epavenna thiyena ida vadiyi....හොඳ බ්රෑන්ඩ් එකක් නම් අවුලක් නැති වෙයි..
අලුත බැඳපු ජෝඩුවක් ඔය වගේ ක්රීම් එකක් යූස් කරලා
අන්තිමට ඩොකා ගාවට හනිමූන් එක පැත්තක තියලා ගිහින්..
හෑන් බ්රේක් බාන්නම බෑලු..
(ඒ සීන් එකේ විදියට මානමාලයා වැඩි හොඳට කියලා තව පෙත්තකුත් ගසා දාලා.. )
මූ සෑහෙන ගේමක් දීල ලු ඩොකා ට සීන් එක කියලා තියෙන්නේ..
ට්රයි කරලා බලහන්..
වැරදුනොත් අනික් උන්ට කියහන් හරි ගියොත් ඒත් කියහන්...
උඹට අඹ සරණයි

oya marry karala inna kenek nam wife ekka ahaval vade karanna oka use karanna epa, wifeta vade epa vela apahu gedara yayi.....
pros kenek ekka vadeta nam oka use karanna.....
mata 30-45 min wede ada gena yanna one