හිරිවැටෙන ක්‍රිම් එකක්

Toy Boy

Member
Aug 25, 2013
1,371
43
0
හිරිවැටෙන ක්‍රිම් එකක්

අහවල් වැඩේ කරන්න ලිගුවේ ගාන්න ක්‍රිම් එකක් හම්බ වුනා .මේක ගැවම හිරිවැටෙනවා වගේ එක හින්දා ගොඩක් වෙලා අල්ලගෙන ඉන්න පුලුවන්. මේවා ගාන එක අතුරැ ප්‍රතිඵල තියෙනවද දන්නේ එවුන් කියන්න මම ෆස්ට් ටයිම් යුස් කරන්න ඉන්නේ.
 

nadimal

Well-known member
  • Dec 25, 2008
    11,194
    1,796
    113
    Badulla
    ithin ban oka gala karama arkigeth gawila hiriwatenwa athine.dennatama wadak na ethakota.:eek:
    condom ekaknan thiyenwa hiriwatenna use karanna puluwan.eka nan awei :)
     

    Toy Boy

    Member
    Aug 25, 2013
    1,371
    43
    0
    ithin ban oka gala karama arkigeth gawila hiriwatenwa athine.dennatama wadak na ethakota.:eek:
    condom ekaknan thiyenwa hiriwatenna use karanna puluwan.eka nan awei :)

    ehema wenne ne meka gel eka wage gewa gaman welenawa .condom danawa nam kohomath denne ne okata cream eka gann one ne
     

    tshirtZ

    Well-known member
  • Aug 31, 2011
    5,437
    1,372
    113
    Kelaniya
    ade bun oka hathi watenaka karanawata wada, winadi 3kin wage *** widala, ait patan ganin. eka fatta athal ne bun . apppoooo thopi eka para denna ghin ekige hut*a irei bola :oo:
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    හොඳ බ්‍රෑන්ඩ් එකක් නම් අවුලක් නැති වෙයි..
    අලුත බැඳපු ජෝඩුවක් ඔය වගේ ක්‍රීම් එකක් යූස් කරලා
    අන්තිමට ඩොකා ගාවට හනිමූන් එක පැත්තක තියලා ගිහින්..
    හෑන් බ්‍රේක් බාන්නම බෑලු..
    (ඒ සීන් එකේ විදියට මානමාලයා වැඩි හොඳට කියලා තව පෙත්තකුත් ගසා දාලා.. )
    මූ සෑහෙන ගේමක් දීල ලු ඩොකා ට සීන් එක කියලා තියෙන්නේ..
    ට්‍රයි කරලා බලහන්..
    වැරදුනොත් අනික් උන්ට කියහන් හරි ගියොත් ඒත් කියහන්...
    උඹට අඹ සරණයි
    :rofl::rofl::rofl::rofl:

     

    minipura

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    20,653
    523
    113
    අහවල් වැඩේ කරන්න ලිගුවේ ගාන්න ක්‍රිම් එකක් හම්බ වුනා .මේක ගැවම හිරිවැටෙනවා වගේ එක හින්දා ගොඩක් වෙලා අල්ලගෙන ඉන්න පුලුවන්. මේවා ගාන එක අතුරැ ප්‍රතිඵල තියෙනවද දන්නේ එවුන් කියන්න මම ෆස්ට් ටයිම් යුස් කරන්න ඉන්නේ.
    oya marry karala inna kenek nam wife ekka ahaval vade karanna oka use karanna epa, wifeta vade epa vela apahu gedara yayi.....
    pros kenek ekka vadeta nam oka use karanna.....
     

    minipura

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    20,653
    523
    113
    හොඳ බ්‍රෑන්ඩ් එකක් නම් අවුලක් නැති වෙයි..
    අලුත බැඳපු ජෝඩුවක් ඔය වගේ ක්‍රීම් එකක් යූස් කරලා
    අන්තිමට ඩොකා ගාවට හනිමූන් එක පැත්තක තියලා ගිහින්..
    හෑන් බ්‍රේක් බාන්නම බෑලු..
    (ඒ සීන් එකේ විදියට මානමාලයා වැඩි හොඳට කියලා තව පෙත්තකුත් ගසා දාලා.. )
    මූ සෑහෙන ගේමක් දීල ලු ඩොකා ට සීන් එක කියලා තියෙන්නේ..
    ට්‍රයි කරලා බලහන්..
    වැරදුනොත් අනික් උන්ට කියහන් හරි ගියොත් ඒත් කියහන්...
    උඹට අඹ සරණයි
    :rofl::rofl::rofl::rofl:

    malayo oni vuna davasaka kiyapan. oya cream ekata vada honda spray ekak thiyenava. habayi thamange girl ekka ahaval vadeta ova yodaganna epa, kellata sex epavenna thiyena ida vadiyi....:baffled:
     

    Toy Boy

    Member
    Aug 25, 2013
    1,371
    43
    0
    oya marry karala inna kenek nam wife ekka ahaval vade karanna oka use karanna epa, wifeta vade epa vela apahu gedara yayi.....
    pros kenek ekka vadeta nam oka use karanna.....

    wife nemei machan pros thamai :rolleyes:mata 30-45 min wede ada gena yanna one