හිරුනිකා - හම්බ පල්ලියේ දවසක් අනේ මම පල්ලියට පොඩ්ඩක් ගියා
toiya Well-known member Jan 8, 2007 13,184 4,589 113 පොන්සි ආණ්ඩුව Oct 10, 2014 #1 හිරුනිකා - හම්බ පල්ලියේ දවසක් අනේ මම පල්ලියට පොඩ්ඩක් ගියා Reactions: mysterious boy and thanujaka
thanujaka Well-known member Sep 4, 2008 19,264 3,022 113 යටගිය දවස බරණැස් නුවර Oct 10, 2014 #2 චන්ද පෙරේත කමනේ බන්.. වෙන මොනවද ඉතිං.. Reactions: toiya
toiya Well-known member Jan 8, 2007 13,184 4,589 113 පොන්සි ආණ්ඩුව Oct 10, 2014 #3 ජංගිය තෙමෙනවා ඇති නේද
I imscncl Well-known member Jul 8, 2008 1,447 186 63 ලoකාවෙ Oct 10, 2014 #4 toiya said: අනේ මම පල්ලියට පොඩ්ඩක් ගියා Click to expand... මේකෙ කුකුළා කෝ බන්
T Timathi Member Sep 8, 2014 105 8 0 Oct 10, 2014 #5 imscncl said: මේකෙ කුකුළා කෝ බන් Click to expand... හුටා! සංස්කෘතික හොරු.
D.shan Well-known member Oct 31, 2011 9,630 1,479 113 වයබ පාලාතේ Oct 10, 2014 #6 imscncl said: මේකෙ කුකුළා කෝ බන් Click to expand... oya kalu shirt ekak adagena inne ban pitipassen
KDH Well-known member Jul 4, 2014 18,475 8,665 113 රූකඩ රාජ්ජේ Oct 10, 2014 #7 imscncl said: මේකෙ කුකුළා කෝ බන් Click to expand... කුකුළා මරලා.ජාතිය ආගම පාවල දෙන වේ*.
LKS007 Well-known member Jun 14, 2008 39,779 3,775 113 මාතර - මාලෙබ් - melbourne Oct 10, 2014 #8 pissiyek
Truth Hurts Well-known member Jun 15, 2013 12,223 20,377 113 Westනාහිර Oct 10, 2014 #9 කොන කපපු එකකින් ඇරගන්න ආස හිතිලා..
Wenas_Ekek Active member Oct 10, 2014 203 41 28 Oct 10, 2014 #10 Truth Hurts said: කොන කපපු එකකින් ඇරගන්න ආස හිතිලා.. Click to expand...
DaFuq Well-known member Nov 3, 2013 2,365 271 83 GPS is not Available! Oct 10, 2014 #12 හිරුනිකා කියන්නේ වැස්සියෙක් බන්. ඕක අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නැහැ.
toiya Well-known member Jan 8, 2007 13,184 4,589 113 පොන්සි ආණ්ඩුව Oct 10, 2014 #14 imscncl said: මේකෙ කුකුළා කෝ බන් Click to expand... meeta godak issara api oya gana email gahuwa.... circulate kara.. muslim minissu kukula nathi polthel pahan use karnawa kiyala den minissunta eka amathakai mata th okadakahama mathak una e seen eka namuth wedak naha kata kiyannada ban
imscncl said: මේකෙ කුකුළා කෝ බන් Click to expand... meeta godak issara api oya gana email gahuwa.... circulate kara.. muslim minissu kukula nathi polthel pahan use karnawa kiyala den minissunta eka amathakai mata th okadakahama mathak una e seen eka namuth wedak naha kata kiyannada ban
mysterious boy Well-known member Dec 9, 2010 850 276 63 රහසිගතයි! Oct 10, 2014 #16 බඩුවනේ බන් ඕකි......! REP++++
toiya Well-known member Jan 8, 2007 13,184 4,589 113 පොන්සි ආණ්ඩුව Oct 11, 2014 #18 ජංගිය තෙත් වෙනවා ඇති නේද බං
madhustf Well-known member May 4, 2008 5,018 705 113 Kurunegala Oct 11, 2014 #20 Aasai matath gahanna