හිරේදී මට පු# ඇරියා .. please උදව් කරපල්ලා .!

ඔව් ඕව වෙනවා
උබ ඇත්තන්ම් කියන්නේ සහ උබට ලැජ්ජාව ප්‍රශ්නයක් නැත්තම් සල්ලිත් තියේ නම් නඩු දාපන්

හැබයි උබට උන්ව අදුර ගන්න වෙයි හරියට
උබට මතක ද උන්ව

ඕවයි ඉන්නේ සක්කිලි බන්
ජේලර්ලත් කිසිම හෙවිල්ලක් නෑ ඕව ගැන

ලංකාව ඔය වගේ අනාත රටක් බන්
ඕව හදන්න බෑ
නිලධාරින් හරියට ක්‍රියාත්මක නැති නිසා
 

Ashman

Well-known member
  • Jul 16, 2014
    8,063
    2,442
    113
    kurunegala
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;19869368 said:
    ඔව් ඕව වෙනවා
    උබ ඇත්තන්ම් කියන්නේ සහ උබට ලැජ්ජාව ප්‍රශ්නයක් නැත්තම් සල්ලිත් තියේ නම් නඩු දාපන්

    හැබයි උබට උන්ව අදුර ගන්න වෙයි හරියට
    උබට මතක ද උන්ව

    ඕවයි ඉන්නේ සක්කිලි බන්
    ජේලර්ලත් කිසිම හෙවිල්ලක් නෑ ඕව ගැන

    ලංකාව ඔය වගේ අනාත රටක් බන්
    ඕව හදන්න බෑ
    නිලධාරින් හරියට ක්‍රියාත්මක නැති නිසා
    :yes::yes::yes::yes:
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    504
    0
    පුක දනවද ? අයිස් කැට ටිකක් අරන් පුකේ මැද දාරේ දිගේ තියලා ඇල වෙලා ඉඳපන්
     

    DaFuq

    Well-known member
  • Nov 3, 2013
    2,365
    271
    83
    GPS is not Available!
    ඉතින් උබ කෑ ගැහුවෙ නද්ද මාව බේර ගනියෝ මෙන්න මට පු# අරිනවෝ කියල. :shocked:
     

    ryanex

    Well-known member
  • Jun 27, 2008
    4,635
    907
    113
    http://aboutrenewableenergy.com
    maxresdefault.jpg
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    පුක දනවද ? අයිස් කැට ටිකක් අරන් පුකේ මැද දාරේ දිගේ තියලා ඇල වෙලා ඉඳපන්

    පළපුරුද්ද තියනවා වගේ....:rolleyes:
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    math daws 7k athulata damam 2001 wali seen eke walikada xxx ka aduranwa uba dakka neh da ara nikan vip wage podi salli karayoo wage inne wena room kuddo ekka newi wenama seen untak ohomada salakili ?
    uba saban kallata kondee kapuwada ? gedara kauru hari eddi kauruth kiwwe nadda eka eka awa genna kiyala hek kohomada athule bandanagara niladarin inna hati ona deyak un gawa thiyenawa salli denna ona hek kattiya ekka hina wela hityoth hari ban puke arinne enn naha ehema 2ta nawila hiyoth nam enawa vip wage room thiyena unta wenama nanna thiyenne mama nam jokaa pitin naweee, eka amuthu experience ekak ban