7 idala power ne. Aye ennema ne wage. Hama ekatama pali api ne.
amila.madushan Well-known member Mar 23, 2010 375 230 63 40 Lost Jun 8, 2022 #21 7 idala power ne. Aye ennema ne wage. Hama ekatama pali api ne. Reactions: Hasitha22 and NRTG
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,869 1 51,842 113 ප*යාගල sorry.com Jun 8, 2022 #22 scurvy said: current eka kawala maranna one. Click to expand... මූ නම් යක්ක බඩගින්නක ඉන්නෙ දැන් හොදේ. තව තට්ටයෙක් ලගදිම ලෙප්ට් වෙයි වගේ. ටික දවසකින් නිව්ස් එකක් එන්නත් බැරි නෑ පානදුර පිස්සෙක් මන්නයක් අරන් කොටාගෙන කොටාගෙන ගියා කියල Reactions: Darkseid
scurvy said: current eka kawala maranna one. Click to expand... මූ නම් යක්ක බඩගින්නක ඉන්නෙ දැන් හොදේ. තව තට්ටයෙක් ලගදිම ලෙප්ට් වෙයි වගේ. ටික දවසකින් නිව්ස් එකක් එන්නත් බැරි නෑ පානදුර පිස්සෙක් මන්නයක් අරන් කොටාගෙන කොටාගෙන ගියා කියල
Darkseid Well-known member Apr 30, 2018 3,765 3,546 113 Jun 8, 2022 #23 පිස්සුද යකෝ අස්ර්ටෙලියන් වුන් යයි ගෙවල් දාලා දවසක් ඉවසපන්
Reincarnator Well-known member May 20, 2022 12,739 31,075 113 අපායෙ දොරකඩ Jun 8, 2022 #24 මේ කරදර අස්සෙ ඔලුව පොඩ්ඩක් හදාගෙන ඉන්නෙ TV, Internet නිසා. ඒ ටිකටත් කෙළවුනාම පිස්සුම තමා Reactions: Hasitha22
shameera89 Well-known member Jun 26, 2013 16,382 12,659 113 Piliyandala Jun 8, 2022 #25 මේ වෙලාවේ විදුලි බිල නැග්ගොත් සොරිම තමයි Reactions: Hasitha22
K_ZONE Well-known member May 28, 2009 5,175 4,085 113 invoke db "Injected Memory" Jun 9, 2022 #26 Nidarshana_k said: පොඩ්ඩක් ටික් ටොක් පලයන්.ලංකාව වගෙ luxury රටක් නෑ කොහෙවත් එහෙ බැලුවම. Gender Reveal Party දාන තාත්තලා... බබාට හදපු හයි ලක්සරි රූම් එක පෙන්නන දෙමව්පියෝ වැහි වැහලා බන්. මට පේන්නෙ අපි ඉන්නෙ Srilanka Multiverse එකක් අස්සෙද කොහෙද Click to expand... මම බලන්නෙ වෙන ටික්ටොක් එකක්ද බං ? පහලට ගියත් ගෙඩ්යි පුකවලුයිතුඩට ගියත් ගෙඩියි පුකවලුයි විතරයි,, ඉදලා හිටලා ඕන්නම් බුරියක් තියෙනවා,,
Nidarshana_k said: පොඩ්ඩක් ටික් ටොක් පලයන්.ලංකාව වගෙ luxury රටක් නෑ කොහෙවත් එහෙ බැලුවම. Gender Reveal Party දාන තාත්තලා... බබාට හදපු හයි ලක්සරි රූම් එක පෙන්නන දෙමව්පියෝ වැහි වැහලා බන්. මට පේන්නෙ අපි ඉන්නෙ Srilanka Multiverse එකක් අස්සෙද කොහෙද Click to expand... මම බලන්නෙ වෙන ටික්ටොක් එකක්ද බං ? පහලට ගියත් ගෙඩ්යි පුකවලුයිතුඩට ගියත් ගෙඩියි පුකවලුයි විතරයි,, ඉදලා හිටලා ඕන්නම් බුරියක් තියෙනවා,,
Rowdy Baby Well-known member Dec 22, 2018 3,229 4,470 113 Colombo Jun 9, 2022 #27 අත්තටම ප්රශ්නෙට හේතුව විදුලිබල මන්ඩලේද නැතිනම් රාජපක්ශලා හොරාකාපු එකද