හෙල්ල්ල්ල්ප්ප් මචන්.. මචන් මගේ e303 ඩොංගල් එක අද මම firmware update කරලා unlock කරන්න try කලා. 10 පාරක් වගේ කලා. මන් ගහපු flash code එක වැරදී කියලා වැටුනෙ. දැන් machine එකෙන් dongle එක identify කරන්නෙ නෑ. මම මොකක්ද කරන්න ඕනේ?