හොටෙල් වල පඩි වැඩි කරලනේ?

  • Oct 16, 2013
    3,326
    1,885
    113
    Nugegoda
    මගේ බෝඩිමේ ඉන්නව කොල්ලෙක් ෂැන්ග්‍රිල්ලා room service ඉන්න. උට පඩි තිබ්බේ 35යි. ඌ අයින් වෙන්න හිටියේ එන මාසෙ ඉදන් 65000ක් කරල.
    මේ යන විදියට ගුරුවරෙයක්ටත් එකයි විස්සක් විතර දෙන්න වෙයි. ඩොකාලට ලක්ෂ 4ක් 5ක් නරස්ලට ලක්ෂ 3ක් වගේ.

    තව ප්‍රින්ට් කර කර ගෙවයි. තව උද්දමනය වැඩි වෙයි. ආයෙ ප්‍රින්ට් කරයි. මේක කෙලවිලාම යන සයිකල් එකක් වෙනව.
     
  • Oct 16, 2013
    3,326
    1,885
    113
    Nugegoda
    හොටෙල් වල ඩොලර් වලින්නෙ හම්බෙන්නෙ. ඒකනෙ පඩි වැඩි කරන්නෙ. රාජ්‍ය සේවකයින්ට ඕක කරන්න බෑ.
    කරේ නැත්නම් වර්ජනය කරනව.
    හොටෙල් බලන්නේ බන් පුලුවන් තරම් අඩුවට හූරන් කන්න. මෙහෙමවැඩි කරා කියන්නේ උන්ටත් අල්ලන් ඉන්න බෑ වගේ දැනෙනව ඇති. ස්ටාෆ් අයින් වෙනව ඇති.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඩොලර් උපයන තැන් ගොඩක පඩි වැඩිකරල තියෙන්නෙ, ඊට අමතරව පුද්ගලික බැoකුවලත් වැඩිකරා,ndb එකෙත් වැඩිකරා,

    ඔය ගේ මුල්ලෙ ඉදන් අරගල කොරන පොන්නයනට තමයි මොකුත් නැත්තෙ..🤣🤣🤣


    කරේ නැත්නම් වර්ජනය කරනව.
    හොටෙල් බලන්නේ බන් පුලුවන් තරම් අඩුවට හූරන් කන්න. මෙහෙමවැඩි කරා කියන්නේ උන්ටත් අල්ලන් ඉන්න බෑ වගේ දැනෙනව ඇති. ස්ටාෆ් අයින් වෙනව ඇති.
    වර්ජනය කරන්ඩ හෝටල්වල මොන්ගලද පොන්සි, නොදකින් මෙහෙමත් ගොන් බඩු තොපිවගේ හරක්නෙ ඉතින් අරගල කොරන්නෙ..🤣🤣🤣🤣
    ------ Post added on Apr 26, 2022 at 9:50 AM
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    මගේ බෝඩිමේ ඉන්නව කොල්ලෙක් ෂැන්ග්‍රිල්ලා room service ඉන්න. උට පඩි තිබ්බේ 35යි. ඌ අයින් වෙන්න හිටියේ එන මාසෙ ඉදන් 65000ක් කරල.
    මේ යන විදියට ගුරුවරෙයක්ටත් එකයි විස්සක් විතර දෙන්න වෙයි. ඩොකාලට ලක්ෂ 4ක් 5ක් නරස්ලට ලක්ෂ 3ක් වගේ.

    තව ප්‍රින්ට් කර කර ගෙවයි. තව උද්දමනය වැඩි වෙයි. ආයෙ ප්‍රින්ට් කරයි. මේක කෙලවිලාම යන සයිකල් එකක් වෙනව.
    Yako 35 ta work karana kollo innawada
     
  • Oct 16, 2013
    3,326
    1,885
    113
    Nugegoda
    ඩොලර් උපයන තැන් ගොඩක පඩි වැඩිකරල තියෙන්නෙ, ඊට අමතරව පුද්ගලික බැoකුවලත් වැඩිකරා,ndb එකෙත් වැඩිකරා,

    ඔය ගේ මුල්ලෙ ඉදන් අරගල කොරන පොන්නයනට තමයි මොකුත් නැත්තෙ..🤣🤣🤣



    වර්ජනය කරන්ඩ හෝටල්වල මොන්ගලද පොන්සි, නොදකින් මෙහෙමත් ගොන් බඩු තොපිවගේ හරක්නෙ ඉතින් අරගල කොරන්නෙ..🤣🤣🤣🤣
    ------ Post added on Apr 26, 2022 at 9:50 AM
    යකෝ උබේ හොදට කියන්නේ මගේ ත්‍රෙඩ් වල පල්හෑලි කොටන්න එපා. මට පෙන්නෑ. උබව Ignore list එකට දාල ගොඩක් කල්.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    යකෝ උබේ හොදට කියන්නේ මගේ ත්‍රෙඩ් වල පල්හෑලි කොටන්න එපා. මට පෙන්නෑ. උබව Ignore list එකට දාල ගොඩක් කල්.
    උබට නොපෙනුනත් බලන උන්ට පේනවනෙ ඒ හොදටෝම ඇති..🤭🤭
     

    this_is_doge

    Well-known member
  • Oct 10, 2020
    537
    617
    93
    මගේ බෝඩිමේ ඉන්නව කොල්ලෙක් ෂැන්ග්‍රිල්ලා room service ඉන්න. උට පඩි තිබ්බේ 35යි. ඌ අයින් වෙන්න හිටියේ එන මාසෙ ඉදන් 65000ක් කරල.
    මේ යන විදියට ගුරුවරෙයක්ටත් එකයි විස්සක් විතර දෙන්න වෙයි. ඩොකාලට ලක්ෂ 4ක් 5ක් නරස්ලට ලක්ෂ 3ක් වගේ.

    තව ප්‍රින්ට් කර කර ගෙවයි. තව උද්දමනය වැඩි වෙයි. ආයෙ ප්‍රින්ට් කරයි. මේක කෙලවිලාම යන සයිකල් එකක් වෙනව.
    කරේ නැත්නම් වර්ජනය කරනව.
    හොටෙල් බලන්නේ බන් පුලුවන් තරම් අඩුවට හූරන් කන්න. මෙහෙමවැඩි කරා කියන්නේ උන්ටත් අල්ලන් ඉන්න බෑ වගේ දැනෙනව ඇති. ස්ටාෆ් අයින් වෙනව ඇති.
    Warjanaya karanne hotel industry ekata sapekshawa padi wadi karanna kiyala da 🤭?
    Ohoma padi wadi karaddi dollar income ena industry wala job demand eka wadi wenawa. Minissu balanna one ehema industry ekaka job ekakata panaganna misak thaman karana job eke boruwata padi wadi karala illanna nemei. Ehema magul nisa thamai lankawata kelawenne
     
    • Like
    Reactions: erozan

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    සර්විස් චාර්ච් දෙන්න ඇති බන්. නෙක්ස්ට් මන්ත් ඉදන් ආපහු 30 ම තමයි.
    🤣🤣🤣🤣පව් අප්ප අහිසකයො හිත සනසෝ ගන්නව, කොළඹ පුද්ගලික ඩොලර් උපයන ආයතන සොයල්ලෙම වගේ පඩි වැඩිකරල තියෙන්නෙ..ගෝල්ෆේස් අරගලේ කොරන ගොබ්බයන්ට තමයි කැදත් නැති වෙන්නෙ..
     

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    කිසියම් ආයතනයක් මේ මොහොතෙ පඩි වැඩි කරනවා කියන්නෙ උද්දමනය වැඩි වෙනවා හා සමානයි. පඩි වැඩි කරන්න ඕන ක්‍රමානුකූලව වැඩි කරන ගමන් බඩු මිල අඩු කරන්න ඕන. නැත්නම් වෙන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ ාතට සල්ලි යනවා කියන්නෙ පර්බෝජනය වැඩි වෙනව කියන එක. එතකොට සැපයුම් දාම බිද වැටිලා භාන්ඩ මාකට් එකේ නැති තත්වයට පත් වෙනවා. පඩි වැඩි කිරීම පුද්ගලිකව ගත්තොත් හොද දෙයක්. මමත් කැමතියි මගෙ පඩි වැඩි වෙන එක, නමුත් රටක් වශයෙන් ගත්තොත් අවදානමක් තියෙනවා
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    🤣🤣🤣🤣පව් අප්ප අහිසකයො හිත සනසෝ ගන්නව, කොළඹ පුද්ගලික ඩොලර් උපයන ආයතන සොයල්ලෙම වගේ පඩි වැඩිකරල තියෙන්නෙ..ගෝල්ෆේස් අරගලේ කොරන ගොබ්බයන්ට තමයි කැදත් නැති වෙන්නෙ..
    USD earn karana ewage wadi karanna deyak naha kohomat wadi rate ekat ekka. maget x 2 wela tiyenne
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    USD earn karana ewage wadi karanna deyak naha kohomat wadi rate ekat ekka. maget x 2 wela tiyenne
    එහෙනම් එච්චරනෙ ගැටලුවක් නැ, අනිත් උන්ගෙත් පඩි වැඩිවෙලා ඇති රාජය සේවකයො පුද්ගලික අශයෙ වැඩ කරන අය ගොවියන්ගෙ ධිවරයන්ගෙ කුලිකාරයන්ගෙ එල එල
     
    • Haha
    Reactions: manjulabw