හොද_ඩිවලොපර්_කෙනෙක්_වෙන්නේ_කොහොමද

rock pora

Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    :) Thanks මචන් උඹ එහෙම හරි කමෙන්ට් එකක් දැම්ම එක වටිනව පැහැදිලි කරලා. :love:

    You must spread some Reputation around before giving it to IDG again.
    html,css karahan issellama
    ita passe evage karapuva xml,xsl valin karahan.xsl valata html vala tags use venava bn.

    ita passe javascript----- PHP karahan


    thava Asp.net kala.
    mn igena gatthenm ehemai(thama igena gannava bn habai :D ).

    uba site eka java valin karanavanm jsp,servlet,beans vage karanna vei
    c# valin karanavanm asp.net thiyenava bn.
    ehema nathnm kelinma php valin karahan :)

    wordpress valin mn mokuth karala na bn thama,ithin e gana kiyanna danne na.wordpress vala thiyenne drag n drop scene ekak bn.dreamviewer vage.
    ona tharam tutorials youtube eke thiyenava bn.

    oya lynda evatath vada godak velavata set vena eva youtube eke thiyenava bn :)




    thava deyak,sira developer kenek kiyanne mage mathenm wordpress dagena karana ekek nemei bn,thaniyama thamanma code karana ekektai bn.aravagen lesi. eth vadak na bn.sira na matanm :D
     
    Last edited: