අඩේ එතකොට wordpress කියන්නෙ මොකද්ද? ඒකෙන් විතරක් කරන්න බැරිද ඔය දේවල්?

ehema kaanna ba ban ol karanne nathuwa al karanawa wage waedak ekaඅඩේ එතකොට wordpress කියන්නෙ මොකද්ද? ඒකෙන් විතරක් කරන්න බැරිද ඔය දේවල්?

ehema kaanna ba ban ol karanne nathuwa al karanawa wage waedak ekaкσяη ησρє;18086010 said:machanla ubala laga website ekakata quotation /invoice ehema tiyenawada..?
wedak awa.client quotation illanawa..
tiyena kenkek innawanam hoda quotation ekak ewanawada mata..?
web design walata...

html,css karahan issellamaThanks මචන් උඹ එහෙම හරි කමෙන්ට් එකක් දැම්ම එක වටිනව පැහැදිලි කරලා.
You must spread some Reputation around before giving it to IDG again.
).


language eka anuwa witharak salary wenas wenne ban. PHP walin 7 figures ganna ewunuth innawa. Java walin less than 50K ganna ayath innawa.C++ developer kenekge starting salary kohomada?
C# developer kenekge salary kohomada?