හොඳ රැකියාවකට යුරෝපෙට එන්න මෙන්න හරි මග

CaptainPhillips

Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    කට්ටිය රට යන්න කෙලවගත්ත ගනන් කියන් යමු බලන්න.

    මම කෙලවගත්තා වීසා කන්සල්ටන්ට් ෆ්‍රී කියල මතක විදියට 50,000ක්
    ඒ මිට්ටා මට මගේම කියල වත්කම් නෑ කියල හොර ඔප්පු හදන් වරෙන් අරව ගෙනෙන් මේව ගෙනෙන් කියල කිව්ව මම වැඩේ අල්ලල දැම්මා😔

    මම පලවෙනි පාර ඩුබායි ටුවර් එකක් යන්න ගිහින් ට්‍රැවල් ඒජන්ට් කෙනෙක්ගෙන් හොටෙල් එකක් බුක් කරා ගනන් අඩුවට සෙට් වෙච්ච හින්දා..පස්සේ යන්න දවස් දෙක තුනක් තියලා වයිරස් උනක් හැදුනා මට..එයා ටිකට් එහෙම මමම කරගත්තේ එමිරේට්ස් ඔෆිස් එකෙන්..ඒ හින්දා ඒවගේ දින වෙනස් කරන එක ප්‍රශ්නයක් උනේ නෑ..අර හොටෙල් බුකින් එක වෙනස් කරන්න බෑ කියලා (non refundable.no change) එතන ලක්ශයක් විතර නැතිඋනා..ඔන්න ට්‍රැවල් ඒජන්සි වලින් හොටෙල් බුකින් කරන්න ගියොත් වෙන දේ..උබ දන්නවද ජෙට්වින් එහෙම යුරොප් ටුවර් තියනවා..ගෲප් ටුවර්..එකෙකුට ලක්ශ 10/11 වගේ යන්නේ..මුලින් ලක්ශ හතර හමාරක් ගෙවන්න ඕනිලු..වීසා හම්බුනාම ඉතිරි ඔක්කොම ගෙවන්න ඕනි..යන්න මාසයක් විතර තියලා අසනීපයක් වත් වෙලා යන්න බෑ කිව්වොත් අර ලක්ශ 10ම ආයේ හම්බවෙන්නේ නෑලු..
     
    • Sad
    Reactions: JokerFan

    CodeMan

    Well-known member
  • Aug 26, 2021
    678
    914
    93
    සිහලුන්ට දෙයක් කියන්නම්. නිකන් දෙන අස්පයොන්ගේ දත් ගනන් කරන්න යන්න එපා. නිකං දෙන වැඩේ කරන් මුදල් ගැන සැක තැනදී අයින්වෙන්න.
    මේක කියන්නේ හේතුවක් මත.

    කොවිඩ් නිසා මෙහේ මිනිස්සු ආන්ඩුවෙන් මාස්පතා බෙනිෆිට් අරන් ගෙදර ඉන්නව. මේ වෙනකොට ඒ අයව බලෙන්ම මේ වගේ නොමිලයේ පාඨමාලා වලට දාල පුහුණු කරලා රැකියා වලට යොමුකරනව.

    මෙතන මුන්ට ෆන්ඩ් කරන්නේ කව්ද කියල මුන් කියනවද?
    මුන් ඕව හාමුල වගේ මිට්ටොන්ට නිකන් දෙනව කිව්වට මුන්ට අනිවාර්යයෙන් ෆන්ඩ් කරනවා රජයෙන් හා රජයට සම්භන්ද පුන්‍යායතන.

    වැඩේ කරන් මාරුවෙයල්ලා. බොරුවට සල්ලි වියදම් කරන්න ගියොත් ඒක වියදම් කරන ගොනාගේ ගොං කම.

    🏴‍☠️🪓

    මමත් කියන්නේත් එකමයි. ස්වීඩන් යාම කෙසේ වෙතත් python ඉගෙනගත්තොත් සිංහලුන්ට වෙන ක්‍රමයකට හරි ගොඩයන්න මාර්ගයක් හොයා ගන්න පුළුවන් වෙයි.
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,173
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    මම පලවෙනි පාර ඩුබායි ටුවර් එකක් යන්න ගිහින් ට්‍රැවල් ඒජන්ට් කෙනෙක්ගෙන් හොටෙල් එකක් බුක් කරා ගනන් අඩුවට සෙට් වෙච්ච හින්දා..පස්සේ යන්න දවස් දෙක තුනක් තියලා වයිරස් උනක් හැදුනා මට..එයා ටිකට් එහෙම මමම කරගත්තේ එමිරේට්ස් ඔෆිස් එකෙන්..ඒ හින්දා ඒවගේ දින වෙනස් කරන එක ප්‍රශ්නයක් උනේ නෑ..අර හොටෙල් බුකින් එක වෙනස් කරන්න බෑ කියලා (non refundable.no change) එතන ලක්ශයක් විතර නැතිඋනා..ඔන්න ට්‍රැවල් ඒජන්සි වලින් හොටෙල් බුකින් කරන්න ගියොත් වෙන දේ..උබ දන්නවද ජෙට්වින් එහෙම යුරොප් ටුවර් තියනවා..ගෲප් ටුවර්..එකෙකුට ලක්ශ 10/11 වගේ යන්නේ..මුලින් ලක්ශ හතර හමාරක් ගෙවන්න ඕනිලු..වීසා හම්බුනාම ඉතිරි ඔක්කොම ගෙවන්න ඕනි..යන්න මාසයක් විතර තියලා අසනීපයක් වත් වෙලා යන්න බෑ කිව්වොත් අර ලක්ශ 10ම ආයේ හම්බවෙන්නේ නෑලු..
    ඕව ඔහොම තමයි🙄උන් ගාන හොයාගත්තට පස්සේ ආයේ ගැනිලි බොරු.
     
    • Like
    Reactions: CaptainPhillips

    EdNygma

    Well-known member
  • Nov 20, 2016
    5,603
    13,443
    113
    ඔව් නේද බන්..රැවටෙනවා කෙලවරක් නෑ මචන්..දැක්කද එකෙක් පිටරට හොටෙල් එකක ජොබ් එකකට ඉන්ටව් යන්න ඉදලා ඒ අදහස වෙනස් කරගත්තලු මේ වීඩියෝ එක බලලා..අපරාදේ ඒ ජොබ් එකත් නෑ ඌට මේකත් නැ අන්තිමට....

    View attachment 197647
    ------ Post added on Feb 18, 2023 at 5:04 PM

    අර අන්තිමට තියන කමෙන්ට් එක්කම දැක්කම දුකත් හිතෙනවා මේ මිනිස්සු ගැන. ඒත් ඉතින් රැවටෙන එකේ සීමාවක් තියෙන්න එපැයි.
     

    Hasitha22

    Well-known member
  • Aug 28, 2021
    5,982
    5,225
    113

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,187
    113
    මරු කමෙන්ට් තියෙන්නේ ඕකේ..දැක්කොත් දනගහලා වදිනවලු..තව එකෙක් කියනවා පිලිමයක් හදන්න වටිනවලු මුගේ..කෙල්ලෝ එහෙම මුගේ එක කටටත් ගන්න ලෙවල් එකෙන් කමෙන්ට් කරලා තියෙන්නේ..😂😂
    ඔක දන්න නිසා තමයි දේශපාලකයෝ
    මාරැවෙන් මාරැවට සින්හලු රවට්ටන්නේ
    View attachment 197619

    View attachment 197620
    ------ Post added on Feb 18, 2023 at 2:20 PM

    "සිංහලයා මෝඩයා - කැවුම් කන්න යෝධයා" කියලා කියමනක් තියෙන්නෙ නිකන්‍ යැ ඉතින්.🥴

    පාඩමක් ඉගෙනගන්නෑ හැම එකාම ඇරලා යනාවා ගනිකාවට වගේ
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    ඔක දන්න නිසා තමයි දේශපාලකයෝ
    මාරැවෙන් මාරැවට සින්හලු රවට්ටන්නේ




    පාඩමක් ඉගෙනගන්නෑ හැම එකාම ඇරලා යනාවා ගනිකාවට වගේ
    මටත් ඒක හරි පුදුමයි බන්..එකපාරකින් මට්ටු වෙන්නේ නෑ.. හැමදාම රැවටෙනවා..දහපාරක් රැවටුනොත් එකොලොස් වෙනි වතාවෙත් රැවටෙනවා.එකපාරක් සල්ලි හොරකම් කරගෙන ගිය එකාට ආයෙත් ඇවිල්ලා හොරකම් කරගෙන යන්න පුලුවන් ..දෙවනි පාරත් ඌට සල්ලි දෙනවා.අනික බලපම් ඒ කමෙන්ට් දාන උන්ගේ ලෙවල් එක..මම කාවවත් පහත් කරනවා නෙමෙයි..ඔහොම උන්ට ජොබ් එකක්වත් හම්බවෙයිද බන් කොහෙවත්..මිනිස්සු අසරණයි තමයි මේ වෙලාවේ රටේ ප්‍රශ්නත් එක්ක.ඒ උනාට රට මෙතනට තල්ලුවෙලා තියෙන්නෙත් උන් හින්දමයි..මම හිතන්නේ ලෝකේ ඉන්න මෝඩම මිනිස්සු කොට්ටාශයක් වෙන්න ඕනි සින්හලු කියන්නේ..අර ඩුබායි ඉන්න කෝසල එදිරිසිංහ කියන පොරත් කියන්නේ නිතරම..සින්හලු කියන්නේ ආයේ ඉතින් අමු ගවයෝ..
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    Screenshot_20230218-195234_YouTube.jpg
     

    පෝරිසාදයා

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    7,205
    9,812
    113
    මමත් කියන්නේත් එකමයි. ස්වීඩන් යාම කෙසේ වෙතත් python ඉගෙනගත්තොත් සිංහලුන්ට වෙන ක්‍රමයකට හරි ගොඩයන්න මාර්ගයක් හොයා ගන්න පුළුවන් වෙයි.
    පයි තන් තියා ඉංග්‍රීසියෙන් නම ලියා ගන්න බැරි හුදී ජනතාව තමා කමෙන්ට් කරලා තියෙන්නේ...
     

    namal_sir_buduwewa

    Well-known member
  • Aug 13, 2021
    284
    517
    93
    "සිංහලයා මෝඩයා - කැවුම් කන්න යෝධයා" කියලා කියමනක් තියෙන්නෙ නිකන්‍ යැ ඉතින්.🥴
    සිංහල කියලා නෑ බං. දෙමල මුස්ලිම් ඔක්කොම මේ වගේ මෝඩයි.
    බලපන් මුස්ලිම් උන්, බහුතරය ආගම කරේ තියන් පිස්සෝ වගේ, ලෙබ්බේ කියන පක්ශෙට චන්දේ දෙන්නේ, අවුරුදු 18 වෙද්දි කසාද බැඳලා පැටවු ගහනවා ඇරෙන්න වෙන වැඩක් නෑ. ගෑනු විඳින දුක?

    දෙමල උන් බලපන්, කුලවාදේ ඉස්මොල්ලේ ගිහින් තාම, කිසිම ප්‍රගතශීලී ගතියක් නෑ උංගේත් මෝඩ සිරිත් වල හිරවෙලා ඉන්නේ. තමිල් ඊලම් වගේ නමක් තියෙන පක්ශයක් බලා විතරයි චන්දේ දෙන්නේ.

    ඕක සිංහල උන්ටම කියලා බෙදන්න බෑ. අනික දේශපාලුවොන්ටම විතරක් බනින්නත් බෑ. උන් කරන්නේ තියන ප්‍රශ්නේ උන්ගේ වාසියට හරවන එක විතරයි. උන් ඔක්කොම චන්ද කරලනේ පත්වුනේ.
    ලංකාවේ තාම බහුතරය්ක් ජීවත් වෙන්නේ ගම්බදව. බලපන් ගමක ඕ ලෙවල් වලින් පස්සේ 50% ක් වගේ හැලෙනවා. ඕකෙන් වැඩිහරියක් ගාමන්ට් යනවා, නැත්තම් පොඩි ජොබ් එකක් වෙනින් හොයාගන්නවා නැත්තම් කොල්ලෙක්නම් වීල් රස්සාව, මරෙනකම් ඔතන. ඒ ලෙවල් කරන උන්ගෙන් 70%ක් විතර කරන්නේ ආර්ට් කොමස්, ඉතින් ජොබ් නෑ, දේශපාලඥයෝ පස්සෙ යන්න ඕන. ඕකුන් තමා අන්තිමට යූ ඇන් පී ශ්‍රී ලංකා චන්ද දායකයෝ වෙන්නේ.

    මුන්ට රට ලෝකේ, දේශපාලනය, සංස්කෘතිය ගැන කිසිම දැනුමක් නෑ. කොහොමද රටක් හැදෙන්නේ?

    මගේ පුද්ගලික අදහසනම් වෙනස්වෙන්න ඕන දේශපාලානය නෙමෙයි, අධ්‍යාපන ක්‍රමයයි භාශාවයි.

    ඇයි අධ්‍යාපනය?
    ඉතිහාසය කියලා 2500 උගන්නන්නේ නැතුව 1948න් පස්සේ ඉතිහාසය, සෙවල බණ්ඩාගේ, සිරිමාවෝගේ, ජේ. ආර්. ගේ, ප්‍රේමදාසලගේ, මහින්දලගේ කෙරුම් උගන්නන්න ඕන. එල්. ටී.ටී.ඊ. එක ගැන උගන්නන්න ඕන. දෙශාපලන විද්‍යාව උගන්නන ඕන.
    ලංකාවේ කීයෙන් කීයද සමාජවාධය, ලිබරල්වාදය ගැන දන්නේ?
    ඒව පැත්තකින් තියපන්, මානව හිමිකම් ගැන දන්නේ? සමාජ යුතුකම් ගැන දන්නේ.
    වොක්ටෝරියන් යුගයේ බෝඩින් ස්කූල් සම්ප්‍රදායට හැදුන යල්පැනගිය පාසල් ක්‍රමය වෙනස් කරන්න ඕන. ගෑනු පිරිමි වෙන් කරපු සුපිරි යැයි සම්මත ගල් යුගයේ ස්කෝල වෙනස් වෙන්න ඕන. විනය කියන්නේ කොන්ඩේ කපලා සපත්තු පොලිශ් කරන එක නෙමෙයි කියලා උගන්නන්න ඕන.

    අනික භාශාව.
    සිංහල (දෙමල ගැන මම දන්නේ නෑ), කියන්නේ යල්පැන ගිය භාශාවක්, කිසිම අප්ඩේට් එකක් නෑ. වහල් යුගයේ ආමන්ත්‍රණ, කිසිම සුහද බවක් නෑ.
    පිටරට එකෙක්ට සිංහලෙන් සුද්දා, නැත්තම් සුදු ජාතික මහත්මයා? මොන පකක්ද? මෙහේ එකෙක් එහෙම මට කලු ජාතික මහත්මයා කිව්වොත් ඌ හිරේ.
    පාලකයොන්ට කතාරන්නේ වැඩවසම් විදියට, ගරු, මැතිම්තුමා, හාමුදුරු ගොල්ලන්ට වෙන භාශාවක්. මොන හුත්තේ භාශාවක්ද?
    බලපන් ලංකාවේ ඉන්ග්‍රීසි නිව්ස් වලයි සිංහල නිව්ස් වලයි තියන වෙනස කන්ටෙන්ට් වල විතරක්. ලිංගිකත්වය ගැන කතාකරන්න ප්‍රසිද්ධ වචන නෑ. ටැබූ වැඩියි. මේ ඔක්කොම සමාජ පරිහානියට හේතු වෙන, ප්‍රගමනයට බාදා කරන දේවල්.

    ඉතින් බහුතරයක් මේ සිස්ටම් එකේ හැඩුනම රටක් ගොඩයන්නේ නෑ කොහොමත්.

    ඒකයි මේ වගේ මාලු බෝට්ටු ටුවරිස්ට්ල මෙහේ රස්සා නැති උනාම ඔහෙ එකෙක් අඳන් කන්න බලන්නේ. මුනුත් ඔය සිස්ටම් එකේ හැදිලා ෆේල් වෙච්ච, යන්තම් රට මාරු කරපු උන්. දියුණු රටකට ඇවිත් කොලොණිගත වෙලා ඉඳලා, ඉන්ටග්‍රේට් වෙන්න බැරිඋනාම එන හීනමානය යවන්නේ මුල් රටේ එවුන්ට පඩ ටෝක් දීලා පම්පෝරි ගහලා.
    ඕක ලංකාවේ විතරක් නෙමෙයි, නොදියුණු ගොඩක් රට වලින් එන ෆේල් වෙච්ච උන් කරන වැඩක්.

    පයිතන් ඉගෙන ගන්න ඕන්නම් ඕනතරම් වීඩියෝ, courses ඉන්ටනෙට් තියනවා, මේ ලබ්බවල් කරන්න ඕන නෑ. පයිතන් ලේසියි. මෙහෙත් ඕන තරම් ඉන්නව පයිතන් පුලුවන් උන්. ආටිස්ට්ලා ඉන්නව opencv වලින් effects දාන්න තමන්ගේ plugin ලියන උන්, උන් ප්‍රොග්‍රෑමස්ලා නෙමෙයි. මෙහේ කොම්පැනියක ජොබ් එකකට ඇතිවෙන්න සුදුසුකම් තියෙන්නනම් කෝස් කරලා පයිතන් ඉගෙනගෙන මදි, වැඩකරල එක්ස්පීරියන්ස් තියෙන්න ඕන.


    ඔය සම්බන්ධව ඇත්තටම ඉගෙනගන්න ඕනනම් මෙන්න නියම channel එකක්, රට යන හැටි ඉඳන් කෝඩිං වෙනකම් මුල ඉඳන් ලස්සනට explain කරල තියන, ඇත්තටම යුරෝප් වල ලොකු කොම්පැනියක රස්සාවක් කරන වැඩ්ඩෙක්.
    https://www.youtube.com/@HexCoder
    ------ Post added on Feb 19, 2023 at 5:37 PM
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    සිංහල කියලා නෑ බං. දෙමල මුස්ලිම් ඔක්කොම මේ වගේ මෝඩයි.
    බලපන් මුස්ලිම් උන්, බහුතරය ආගම කරේ තියන් පිස්සෝ වගේ, ලෙබ්බේ කියන පක්ශෙට චන්දේ දෙන්නේ, අවුරුදු 18 වෙද්දි කසාද බැඳලා පැටවු ගහනවා ඇරෙන්න වෙන වැඩක් නෑ. ගෑනු විඳින දුක?

    දෙමල උන් බලපන්, කුලවාදේ ඉස්මොල්ලේ ගිහින් තාම, කිසිම ප්‍රගතශීලී ගතියක් නෑ උංගේත් මෝඩ සිරිත් වල හිරවෙලා ඉන්නේ. තමිල් ඊලම් වගේ නමක් තියෙන පක්ශයක් බලා විතරයි චන්දේ දෙන්නේ.

    ඕක සිංහල උන්ටම කියලා බෙදන්න බෑ. අනික දේශපාලුවොන්ටම විතරක් බනින්නත් බෑ. උන් කරන්නේ තියන ප්‍රශ්නේ උන්ගේ වාසියට හරවන එක විතරයි. උන් ඔක්කොම චන්ද කරලනේ පත්වුනේ.
    ලංකාවේ තාම බහුතරය්ක් ජීවත් වෙන්නේ ගම්බදව. බලපන් ගමක ඕ ලෙවල් වලින් පස්සේ 50% ක් වගේ හැලෙනවා. ඕකෙන් වැඩිහරියක් ගාමන්ට් යනවා, නැත්තම් පොඩි ජොබ් එකක් වෙනින් හොයාගන්නවා නැත්තම් කොල්ලෙක්නම් වීල් රස්සාව, මරෙනකම් ඔතන. ඒ ලෙවල් කරන උන්ගෙන් 70%ක් විතර කරන්නේ ආර්ට් කොමස්, ඉතින් ජොබ් නෑ, දේශපාලඥයෝ පස්සෙ යන්න ඕන. ඕකුන් තමා අන්තිමට යූ ඇන් පී ශ්‍රී ලංකා චන්ද දායකයෝ වෙන්නේ.

    මුන්ට රට ලෝකේ, දේශපාලනය, සංස්කෘතිය ගැන කිසිම දැනුමක් නෑ. කොහොමද රටක් හැදෙන්නේ?

    මගේ පුද්ගලික අදහසනම් වෙනස්වෙන්න ඕන දේශපාලානය නෙමෙයි, අධ්‍යාපන ක්‍රමයයි භාශාවයි.

    ඇයි අධ්‍යාපනය?
    ඉතිහාසය කියලා 2500 උගන්නන්නේ නැතුව 1948න් පස්සේ ඉතිහාසය, සෙවල බණ්ඩාගේ, සිරිමාවෝගේ, ජේ. ආර්. ගේ, ප්‍රේමදාසලගේ, මහින්දලගේ කෙරුම් උගන්නන්න ඕන. එල්. ටී.ටී.ඊ. එක ගැන උගන්නන්න ඕන. දෙශාපලන විද්‍යාව උගන්නන ඕන.
    ලංකාවේ කීයෙන් කීයද සමාජවාධය, ලිබරල්වාදය ගැන දන්නේ?
    ඒව පැත්තකින් තියපන්, මානව හිමිකම් ගැන දන්නේ? සමාජ යුතුකම් ගැන දන්නේ.
    වොක්ටෝරියන් යුගයේ බෝඩින් ස්කූල් සම්ප්‍රදායට හැදුන යල්පැනගිය පාසල් ක්‍රමය වෙනස් කරන්න ඕන. ගෑනු පිරිමි වෙන් කරපු සුපිරි යැයි සම්මත ගල් යුගයේ ස්කෝල වෙනස් වෙන්න ඕන. විනය කියන්නේ කොන්ඩේ කපලා සපත්තු පොලිශ් කරන එක නෙමෙයි කියලා උගන්නන්න ඕන.

    අනික භාශාව.
    සිංහල (දෙමල ගැන මම දන්නේ නෑ), කියන්නේ යල්පැන ගිය භාශාවක්, කිසිම අප්ඩේට් එකක් නෑ. වහල් යුගයේ ආමන්ත්‍රණ, කිසිම සුහද බවක් නෑ.
    පිටරට එකෙක්ට සිංහලෙන් සුද්දා, නැත්තම් සුදු ජාතික මහත්මයා? මොන පකක්ද? මෙහේ එකෙක් එහෙම මට කලු ජාතික මහත්මයා කිව්වොත් ඌ හිරේ.
    පාලකයොන්ට කතාරන්නේ වැඩවසම් විදියට, ගරු, මැතිම්තුමා, හාමුදුරු ගොල්ලන්ට වෙන භාශාවක්. මොන හුත්තේ භාශාවක්ද?
    බලපන් ලංකාවේ ඉන්ග්‍රීසි නිව්ස් වලයි සිංහල නිව්ස් වලයි තියන වෙනස කන්ටෙන්ට් වල විතරක්. ලිංගිකත්වය ගැන කතාකරන්න ප්‍රසිද්ධ වචන නෑ. ටැබූ වැඩියි. මේ ඔක්කොම සමාජ පරිහානියට හේතු වෙන, ප්‍රගමනයට බාදා කරන දේවල්.

    ඉතින් බහුතරයක් මේ සිස්ටම් එකේ හැඩුනම රටක් ගොඩයන්නේ නෑ කොහොමත්.

    ඒකයි මේ වගේ මාලු බෝට්ටු ටුවරිස්ට්ල මෙහේ රස්සා නැති උනාම ඔහෙ එකෙක් අඳන් කන්න බලන්නේ. මුනුත් ඔය සිස්ටම් එකේ හැදිලා ෆේල් වෙච්ච, යන්තම් රට මාරු කරපු උන්. දියුණු රටකට ඇවිත් කොලොණිගත වෙලා ඉඳලා, ඉන්ටග්‍රේට් වෙන්න බැරිඋනාම එන හීනමානය යවන්නේ මුල් රටේ එවුන්ට පඩ ටෝක් දීලා පම්පෝරි ගහලා.
    ඕක ලංකාවේ විතරක් නෙමෙයි, නොදියුණු ගොඩක් රට වලින් එන ෆේල් වෙච්ච උන් කරන වැඩක්.

    පයිතන් ඉගෙන ගන්න ඕන්නම් ඕනතරම් වීඩියෝ, courses ඉන්ටනෙට් තියනවා, මේ ලබ්බවල් කරන්න ඕන නෑ. පයිතන් ලේසියි. මෙහෙත් ඕන තරම් ඉන්නව පයිතන් පුලුවන් උන්. ආටිස්ට්ලා ඉන්නව opencv වලින් effects දාන්න තමන්ගේ plugin ලියන උන්, උන් ප්‍රොග්‍රෑමස්ලා නෙමෙයි. මෙහේ කොම්පැනියක ජොබ් එකකට ඇතිවෙන්න සුදුසුකම් තියෙන්නනම් කෝස් කරලා පයිතන් ඉගෙනගෙන මදි, වැඩකරල එක්ස්පීරියන්ස් තියෙන්න ඕන.


    ඔය සම්බන්ධව ඇත්තටම ඉගෙනගන්න ඕනනම් මෙන්න නියම channel එකක්, රට යන හැටි ඉඳන් කෝඩිං වෙනකම් මුල ඉඳන් ලස්සනට explain කරල තියන, ඇත්තටම යුරෝප් වල ලොකු කොම්පැනියක රස්සාවක් කරන වැඩ්ඩෙක්.
    https://www.youtube.com/@HexCoder
    ------ Post added on Feb 19, 2023 at 5:37 PM
    Well said මචන්..❤️❤️❤️