හොරළිය 222222222v ට බඩු ලැබෙන්න වගේ යන්නෙ නේද ගායිස්

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,756
    87,159
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    උබ ජනාදිපති නම් - අවුරුදු ගානක් තිබ්බ මිනි මරු ත්‍රස්තවාදෙකුත් අතුගාල දැම්මා නම්. ගැනිට සුපිරි අයිඩී නම්බර් එකෙක් දෙන්නෙ නැත්ද උට්ටො! මන් නම් ලමයිටත් යුනීක් අයි - ඩී හදොල දෙනවා! එවාට කුනු කතා කියන හැත්ත ඔක්කොම පරන දෙමල බොම්බෙයක් කටෙ ඔබල තල් ගහka බැදල දානව!


    ඇයි හුට්ටො මෙක මාර කතාවක් නෙ! කැරි හිගන්නට රට බෙරල දෙන්නත් ඔන - දෙමලු මරන්නත් ඔන - එ ඔක්කොම කරල හිගන්නෙක් වගෙ ජනාදිපති වෙන්නත් ඔන. මොන පක්ක්ද! හුට්ටක් කරන්න් ද අච්චර මහන්සි වෙලා රටක් හදන්නෙ!

    උබ පිස්සෙක් ඕයි පිස්සෙක්.

    උන්ට කවුරුවත් බලෙන් ඇවිත් රටවල් හදන්න කිව්වෙ නෑ. ඌ කරේ උගේ ඩියුටිය. එතකොට උබ කියන්නෙ අනිත් ඩියුටි කරන උන්ටත් උන්ගෙ ඩියුටිය හර්යට කරා කියලා හොරකම්, වංචා කරන්න ඉඩ දෙන්න ඕන කියලද?

    තොපි වගේ ගල් මූසලයො හම්බුනොත් මරලම දාන්න තියෙන්නෙ. රටට පිළිලයක් බන්.
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,854
    9,095
    113
    ulan bator
    පොන්නයෙක් නම් සද්ද වහන් පලයන් පුක පලා ගන්නැතුව
    ponneya uba ne!

    උබ පිස්සෙක් ඕයි පිස්සෙක්.

    උන්ට කවුරුවත් බලෙන් ඇවිත් රටවල් හදන්න කිව්වෙ නෑ. ඌ කරේ උගේ ඩියුටිය. එතකොට උබ කියන්නෙ අනිත් ඩියුටි කරන උන්ටත් උන්ගෙ ඩියුටිය හර්යට කරා කියලා හොරකම්, වංචා කරන්න ඉඩ දෙන්න ඕන කියලද?

    තොපි වගේ ගල් මූසලයො හම්බුනොත් මරලම දාන්න තියෙන්නෙ. රටට පිළිලයක් බන්.
    pake dutyya.

    puka palagena marum noka yantham pana beran 3rd world higana rataka janadipathi wenne duty karannada utto! - owa gihin kiyapam konde bandapu chennunta! mona widiyata rata haduwath uparima awurudu 100-200i - winasa wenawa!

    dan balapam EU - amu higana gubbayamak - japane yantham hukagannawath salli na!

    okkoma thawakalikai! 2150-2200 weddi cheeneth ochchara thamai!


    ganna puluwan uparima athal eka ganna. athal eka gaththata passe hire dammath - maruwath onawa karath ganipu athal eka apahu mona yakatawath aye aya karaganna baa!

    eka thiyenne hithe!


    lapeya i ualai natta puken wikagena berihan dunnath - rajapaksala ganipu athal eka ungen uduraganna ba!

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahaha!


    ------ Post added on Jun 29, 2025 at 5:54 PM
     
    Last edited:
    • Dislike
    • Haha
    Reactions: samindi and shenat

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,037
    8,369
    113
    Kotahena
    අපේ මැඩම් ගත්තොත් අපි පාරට බැහැලා මරාගෙන මැරෙනවා


    කවදාවත් වෙන දේවල් නෙවේ
    ------ Post added on Jun 29, 2025 at 1:10 PM
    කෙහෙළිය ත් ඔහොම හිතාගෙන තමයි හොරකම් කරේ.

    මේ වෙලා තියෙන දේවල් කවදාවත් වෙන දේවල් නෙමෙයි කියලා තමයි හැමෝම අය හිතුවේ මමත් ඇතුළුව.

    හැබැයි බුදු දහම ට අනුව ඕනැම දෙයක්ම එකම විදිහට පවතින්නේ නෑ. වෙනස් වෙනවා.

    හොඳ වගේම නරකත් එකම විදිහට තියෙන්නෙ නෑ
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,998
    28,903
    113
    ponneya uba ne!


    pake dutyya.

    puka palagena marum noka yantham pana beran 3rd world higana rataka janadipathi wenne duty karannada utto! - owa gihin kiyapam konde bandapu chennunta! mona widiyata rata haduwath uparima awurudu 100-200i - winasa wenawa!

    dan balapam EU - amu higana gubbayamak - japane yantham hukagannawath salli na!

    okkoma thawakalikai! 2150-2200 weddi cheeneth ochchara thamai!


    ganna puluwan uparima athal eka ganna. athal eka gaththata passe hire dammath - maruwath onawa karath ganipu athal eka apahu mona yakatawath aye aya karaganna baa!

    eka thiyenne hithe!


    lapeya i ualai natta puken wikagena berihan dunnath - rajapaksala ganipu athal eka ungen uduraganna ba!

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahaha!


    ------ Post added on Jun 29, 2025 at 5:54 PM

    itin harine h***o ...athal eka gatta...dan hire yanda tiyenne...gattu athal makanda bane
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,756
    87,159
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ponneya uba ne!


    pake dutyya.

    puka palagena marum noka yantham pana beran 3rd world higana rataka janadipathi wenne duty karannada utto! - owa gihin kiyapam konde bandapu chennunta! mona widiyata rata haduwath uparima awurudu 100-200i - winasa wenawa!

    dan balapam EU - amu higana gubbayamak - japane yantham hukagannawath salli na!

    okkoma thawakalikai! 2150-2200 weddi cheeneth ochchara thamai!


    ganna puluwan uparima athal eka ganna. athal eka gaththata passe hire dammath - maruwath onawa karath ganipu athal eka apahu mona yakatawath aye aya karaganna baa!

    eka thiyenne hithe!


    lapeya i ualai natta puken wikagena berihan dunnath - rajapaksala ganipu athal eka ungen uduraganna ba!

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahaha!


    ------ Post added on Jun 29, 2025 at 5:54 PM


    ඌ ගත්තු ආතල් උදුරගන්න බෑ. අපිට ඕනත් නෑ. මෙතන තියනේනෙ අාතල් ගත්තු එකේ ප්‍රශ්නයක් නෙවෙයි තැරි මෝඩ මූසල බයියෝ. අපේ සල්ලි හොරකම් කරපු එකේ ප්‍රශ්නෙ.

    අනිත් අතට අපි මේ අපෙන් හොරාකාපු එවුන්ගෙන් ආතල් ගන්න යන්නෙ. එතකොට ඒව අපෙන් උදුරගන්නත් බෑ නේද? 😹
     
    • Like
    Reactions: samindi

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,190
    54,957
    113
    Colombo
    සිරිලිය හෙට ඇතුලට ගන්නවාලුද??? මාර සේනාව වැඩල...



    කතෝලික එකෙක් හිරේ දැම්මම බුද්දාගම විනාස වෙන්නේ කෝමෙයි ගුපියෝ ? :oo:

    තට්ටයෝ දානෙට ගුලි වලදලද ? :confused:
     

    GeeBeePee

    Well-known member
  • May 27, 2025
    1,618
    2,534
    113
    ගෙදරින් එලවලා බලතල ඔක්කොම නැති කරලා හිරෙත් දානවා...යේයි!
     
    • Like
    Reactions: samindi

    Ramanika

    Active member
  • Jul 28, 2024
    110
    87
    28
    කවදාවත් වෙන දේවල් නෙවේ
    ------ Post added on Jun 29, 2025 at 1:10 PM


    ඒක ඇත්ත .......

    මේවා නිකන් ෂෝ විතරයි ........

    මිනිස්සුන්ව අන්දවනවා ........

    අවුරුදු පහක් ගියාම reviwe එකක් දාන්න මේවත් book mark කරලා තියාගන්න
     

    Siriusthevirus

    Well-known member
  • May 19, 2025
    634
    669
    93
    අම්මෝ පුදුම සන්තෝසයි බන් එහෙම වුනොත්. බයියො ටික විලාප ගහ ගහ මේකෙ හිස් ලූ ලූ අත දුවනව බලන්න පුලුවන්. මේකෙ කොනක් පටලවා ගත්තොත් අදින්න පුලුවන් ඔක්කොම. තාජුඩීන්ට ගේම දෙන්න හොරිලියයේ ඩිෆෙන්ඩර් වලින් ගියපු ඒවා එහෙම.





    මහින්ද ශිරන්ති හිරේ යන්න තියෙන සම්භාවිතාව 1000න් 1ක් වගේ.. උන් වෙනුවෙන් ඕන නම් වෙන එකේක් ඇතුලට යයි.
     

    DJAT

    Well-known member
  • Sep 1, 2006
    9,953
    1,442
    113
    Live in EARTH
    මැතිනියව උසාවි ගෙනිහිහින් නඩුව ඇද්දම නීති තර්කයක් මතු වෙනවා
    22222222V ජා.හැ.අ අනුව මැතිණියගේ වයස මේ වන විට අව්රුදු 103
    නඩුකාර සැකකාරියගේ වයස අනුව මානුෂීයව සලකා බන්ධනාගාර ගත නොකිරීමට ඉඩ තිබේ
    kohomada ban ehema ID ganne? mama hithanne oka madak. moko aluthen ID gannakota unath apita parana no ekamai nee denne
     

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    කතෝලික එකෙක් හිරේ දැම්මම බුද්දාගම විනාස වෙන්නේ කෝමෙයි ගුපියෝ ? :oo:

    තට්ටයෝ දානෙට ගුලි වලදලද ? :confused:
    තව ආතල් එකක් තිබ්බා... බ්‍රිටිෂ් හාමුදුරුවෝ කෙනෙක් කතා කරනවා... මේක අපේ සිංහල රට ලු...
     
    • Haha
    • Love
    Reactions: samindi and lilman

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,430
    1,622
    113
    Oceania
    kohomada ban ehema ID ganne? mama hithanne oka madak. moko aluthen ID gannakota unath apita parana no ekamai nee denne
    ඔය අයිඩී එකේ ෆොටෝ ශෙයා වුනා ඒ කාලෙ. තියෙන එකෙක් දායි. උන්ට කේස් නෑ කියල පට්ටම කන්ෆිඩන්ස් තිබ්බෙ ඒ කාලෙ. නැත්‍තන් ඔහොම හදන්නෙ නෑනෙ
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,712
    8,460
    113
    D6111-B80-2-F44-4-C6-B-844-B-C877-B3626-F93.png


    Meanwhile okun allana ho.....
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,854
    9,095
    113
    ulan bator
    ඌ ගත්තු ආතල් උදුරගන්න බෑ. අපිට ඕනත් නෑ. මෙතන තියනේනෙ අාතල් ගත්තු එකේ ප්‍රශ්නයක් නෙවෙයි තැරි මෝඩ මූසල බයියෝ. අපේ සල්ලි හොරකම් කරපු එකේ ප්‍රශ්නෙ.

    අනිත් අතට අපි මේ අපෙන් හොරාකාපු එවුන්ගෙන් ආතල් ගන්න යන්නෙ. එතකොට ඒව අපෙන් උදුරගන්නත් බෑ නේද? 😹
    ඇයි ඌ උබෙන්ද නය ගත්තෙ!
    උබෙ ගෙ අස්සෙ තිබ්බ එවාද අරගෙන ගියෙ!

    අඩුගානෙ මහින්ද හිගන්න්නට ටැක්ස් වත් ගැහුවෙ නැහැ!

    උන් ආතල් ගත්තෙ ඌ ගිහින් හිගා කාගෙන (නයට ගනිපු ) ආපු සල්ලි වලින්!

    එවා ගෙවන්න උගෙ යාලුවන්ට හොටෙල් / ෆැක්ටරි එහෙම හදල දිලා ඩොලර් හෙව්ව! ඌට චන්දෙ දිපු දිපු ගැනු වහල් වැඩට රට යැව්වා! කොල්ලො කොරියා යැව්වා!

    උ අපෙ සල්ලි ගත්තෙ නැ පකො!


    කැරි වහල් හිගන-යාලුවන්ගෙන් ඉල්ලන් කන ජෙප්පො හිතාගෙන ඉන්නවා උන්ගෙ සල්ලි හිගන පකෙයන්ට බෙදිල යන්න ඔන කියල! මොලෙ සයිස් එක තමයි! මොකට්ද උට්ටො උන් ගහපු ගෙම් වලින් එන සල්ලි හිගන්නට දෙන්නෙ! පුකෙ අමාරුවටද?
    රාජපක්සලා උන් හොරා කාපු සල්ලි හිගන ජෙප්පො එක්ක බෙදාගත්තෙ නැහැ! විමලෙ ජැක ගහල කුට්ටිය ගත්තා. අනික් පකෙයන්ට දුන්නෙ නැහැ! එක නිසා උන් සන්දානෙන් එලියට පැනල රාජපක්සා හොරා හොරා කියල ඇගිල්ල දික් කරන්න ගත්තා!
    වැරදිල හරි ඉට කලින් රාජපක්සල කිව්වා නම් ජෙප්පො ත්‍රස්තවාදින්- කොටි එක්ක ගිවිසුම් ගැහුවා කියල - දැන් අනුර හිරෙ කුරු ගනිනවා! එත් උන් බලෙ ගන්න උදපු කරපු යාලුවන්ට එහෙම කලෙ නැ!
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: shenat

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,906
    113
    Kandy
    මහින්ද ශිරන්ති හිරේ යන්න තියෙන සම්භාවිතාව 1000න් 1ක් වගේ.. උන් වෙනුවෙන් ඕන නම් වෙන එකේක් ඇතුලට යයි.
    ඔව් අනික ජනාධිපති කාර්‍යාලයෙන් පත්තරේට දෙනවා මේ අය තමා ඊලගට අල්ලන්නේ කියලා එතකොට බඩු මිසින්.චමලුත් දැන් අතුරුදහන්
     
    • Like
    Reactions: samindi