පොන්නයෙක් නම් සද්ද වහන් පලයන් පුක පලා ගන්නැතුවponnayek thamai!
පොන්නයෙක් නම් සද්ද වහන් පලයන් පුක පලා ගන්නැතුවponnayek thamai!
උබ ජනාදිපති නම් - අවුරුදු ගානක් තිබ්බ මිනි මරු ත්රස්තවාදෙකුත් අතුගාල දැම්මා නම්. ගැනිට සුපිරි අයිඩී නම්බර් එකෙක් දෙන්නෙ නැත්ද උට්ටො! මන් නම් ලමයිටත් යුනීක් අයි - ඩී හදොල දෙනවා! එවාට කුනු කතා කියන හැත්ත ඔක්කොම පරන දෙමල බොම්බෙයක් කටෙ ඔබල තල් ගහka බැදල දානව!
ඇයි හුට්ටො මෙක මාර කතාවක් නෙ! කැරි හිගන්නට රට බෙරල දෙන්නත් ඔන - දෙමලු මරන්නත් ඔන - එ ඔක්කොම කරල හිගන්නෙක් වගෙ ජනාදිපති වෙන්නත් ඔන. මොන පක්ක්ද! හුට්ටක් කරන්න් ද අච්චර මහන්සි වෙලා රටක් හදන්නෙ!
ponneya uba ne!පොන්නයෙක් නම් සද්ද වහන් පලයන් පුක පලා ගන්නැතුව
pake dutyya.උබ පිස්සෙක් ඕයි පිස්සෙක්.
උන්ට කවුරුවත් බලෙන් ඇවිත් රටවල් හදන්න කිව්වෙ නෑ. ඌ කරේ උගේ ඩියුටිය. එතකොට උබ කියන්නෙ අනිත් ඩියුටි කරන උන්ටත් උන්ගෙ ඩියුටිය හර්යට කරා කියලා හොරකම්, වංචා කරන්න ඉඩ දෙන්න ඕන කියලද?
තොපි වගේ ගල් මූසලයො හම්බුනොත් මරලම දාන්න තියෙන්නෙ. රටට පිළිලයක් බන්.
කෙහෙළිය ත් ඔහොම හිතාගෙන තමයි හොරකම් කරේ.අපේ මැඩම් ගත්තොත් අපි පාරට බැහැලා මරාගෙන මැරෙනවා
කවදාවත් වෙන දේවල් නෙවේ
------ Post added on Jun 29, 2025 at 1:10 PM
ponneya uba ne!
pake dutyya.
puka palagena marum noka yantham pana beran 3rd world higana rataka janadipathi wenne duty karannada utto! - owa gihin kiyapam konde bandapu chennunta! mona widiyata rata haduwath uparima awurudu 100-200i - winasa wenawa!
dan balapam EU - amu higana gubbayamak - japane yantham hukagannawath salli na!
okkoma thawakalikai! 2150-2200 weddi cheeneth ochchara thamai!
ganna puluwan uparima athal eka ganna. athal eka gaththata passe hire dammath - maruwath onawa karath ganipu athal eka apahu mona yakatawath aye aya karaganna baa!
eka thiyenne hithe!
lapeya i ualai natta puken wikagena berihan dunnath - rajapaksala ganipu athal eka ungen uduraganna ba!
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahaha!
------ Post added on Jun 29, 2025 at 5:54 PM
ponneya uba ne!
pake dutyya.
puka palagena marum noka yantham pana beran 3rd world higana rataka janadipathi wenne duty karannada utto! - owa gihin kiyapam konde bandapu chennunta! mona widiyata rata haduwath uparima awurudu 100-200i - winasa wenawa!
dan balapam EU - amu higana gubbayamak - japane yantham hukagannawath salli na!
okkoma thawakalikai! 2150-2200 weddi cheeneth ochchara thamai!
ganna puluwan uparima athal eka ganna. athal eka gaththata passe hire dammath - maruwath onawa karath ganipu athal eka apahu mona yakatawath aye aya karaganna baa!
eka thiyenne hithe!
lapeya i ualai natta puken wikagena berihan dunnath - rajapaksala ganipu athal eka ungen uduraganna ba!
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahaha!
------ Post added on Jun 29, 2025 at 5:54 PM
සිරිලිය හෙට ඇතුලට ගන්නවාලුද??? මාර සේනාව වැඩල...

කවදාවත් වෙන දේවල් නෙවේ
------ Post added on Jun 29, 2025 at 1:10 PM
අම්මෝ පුදුම සන්තෝසයි බන් එහෙම වුනොත්. බයියො ටික විලාප ගහ ගහ මේකෙ හිස් ලූ ලූ අත දුවනව බලන්න පුලුවන්. මේකෙ කොනක් පටලවා ගත්තොත් අදින්න පුලුවන් ඔක්කොම. තාජුඩීන්ට ගේම දෙන්න හොරිලියයේ ඩිෆෙන්ඩර් වලින් ගියපු ඒවා එහෙම.
kohomada ban ehema ID ganne? mama hithanne oka madak. moko aluthen ID gannakota unath apita parana no ekamai nee denneමැතිනියව උසාවි ගෙනිහිහින් නඩුව ඇද්දම නීති තර්කයක් මතු වෙනවා
22222222V ජා.හැ.අ අනුව මැතිණියගේ වයස මේ වන විට අව්රුදු 103
නඩුකාර සැකකාරියගේ වයස අනුව මානුෂීයව සලකා බන්ධනාගාර ගත නොකිරීමට ඉඩ තිබේ
තව ආතල් එකක් තිබ්බා... බ්රිටිෂ් හාමුදුරුවෝ කෙනෙක් කතා කරනවා... මේක අපේ සිංහල රට ලු...කතෝලික එකෙක් හිරේ දැම්මම බුද්දාගම විනාස වෙන්නේ කෝමෙයි ගුපියෝ ?
තට්ටයෝ දානෙට ගුලි වලදලද ?![]()
ඔය අයිඩී එකේ ෆොටෝ ශෙයා වුනා ඒ කාලෙ. තියෙන එකෙක් දායි. උන්ට කේස් නෑ කියල පට්ටම කන්ෆිඩන්ස් තිබ්බෙ ඒ කාලෙ. නැත්තන් ඔහොම හදන්නෙ නෑනෙkohomada ban ehema ID ganne? mama hithanne oka madak. moko aluthen ID gannakota unath apita parana no ekamai nee denne
ඇයි ඌ උබෙන්ද නය ගත්තෙ!ඌ ගත්තු ආතල් උදුරගන්න බෑ. අපිට ඕනත් නෑ. මෙතන තියනේනෙ අාතල් ගත්තු එකේ ප්රශ්නයක් නෙවෙයි තැරි මෝඩ මූසල බයියෝ. අපේ සල්ලි හොරකම් කරපු එකේ ප්රශ්නෙ.
අනිත් අතට අපි මේ අපෙන් හොරාකාපු එවුන්ගෙන් ආතල් ගන්න යන්නෙ. එතකොට ඒව අපෙන් උදුරගන්නත් බෑ නේද?![]()
ඔව් අනික ජනාධිපති කාර්යාලයෙන් පත්තරේට දෙනවා මේ අය තමා ඊලගට අල්ලන්නේ කියලා එතකොට බඩු මිසින්.චමලුත් දැන් අතුරුදහන්මහින්ද ශිරන්ති හිරේ යන්න තියෙන සම්භාවිතාව 1000න් 1ක් වගේ.. උන් වෙනුවෙන් ඕන නම් වෙන එකේක් ඇතුලට යයි.