හොරුන්ගෙත් හොරු කම්බ හොරු.(පර බල්ලෝ)

Randike Mendis

Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    Kawuda ban pettah wala horungen goods buy karanne? :rofl:

    Pettah giya velavaka balahan machan kochcharak minissu badu gannavada kiyala..
    Oye Kaalakanni vade nam ada dakke..
    Mun Train eke nam oye sellam daana avama nam kunu venna aha gannava..

    :):):):)

     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    ඔහොම හොයනවට වඩා හොදයි බන් සුනිමලයා වගේ දුම්න්දගේ ගූ ලෙව කනවා . :angry:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    Pettah giya velavaka balahan machan kochcharak minissu badu gannavada kiyala..
    Oye Kaalakanni vade nam ada dakke..
    Mun Train eke nam oye sellam daana avama nam kunu venna aha gannava..

    :):):):)


    එත් බං පිටකොටුවේ පොලිස් කාරයොත් මුන්ට සද්දේ දාන්නේ නෑ බං. මුන් සෙට් වෙලා ඉන්නේ.
    මම ඇස දෙකට දැකල තියෙනව බං චෙන් කඩන් දුවනව. දැකපු එකෙක් මලාට කියන්නේ නෑ
     

    migaraDe

    Well-known member
  • Sep 28, 2010
    822
    756
    93
    Oya wage seen godak wenawa. Podi dappiyakin menala ratakaju ehema dena ten waladi balanna, eka adiya godak ussala tiyanawa, ekata allanne bohoma poddai.

    Redhi ehema wikunanakotath wenawa, unge koduwa yarayak diga ne, samaharu maninakota koduwe kelawaratama reddha allala, kapanakota magin kapanawa.

    malu, elawalu ehema podi godawal gahala godak 20i, netnam 50i wage wikunana then dekala ati, e then waladith selakilimat wenna ona, api gannakota e goda lelle kelawarata karala urekata wetenna thallu karanawa, eken tikak bimata halanawa, apita pen ne, mokada ewa wetenne wikunana manussaya inna peththata.