උබටත් මගෙ චොයිස් එකමයි තියෙන්නෙ මන් ආසම ෆිල්ම් දෙකක් ඕකA man called otto
Tom Hanks ඉන්නේ.
මරු.
මගෙ favourite film එක.
සහ මම වැඩිම වාර ගානක් බලපු ෆිල්ම් එක.
------ Post added on Dec 2, 2023 at 8:19 PM
උබටත් මගෙ චොයිස් එකමයි තියෙන්නෙ මන් ආසම ෆිල්ම් දෙකක් ඕකA man called otto
Tom Hanks ඉන්නේ.
මරු.
මගෙ favourite film එක.
සහ මම වැඩිම වාර ගානක් බලපු ෆිල්ම් එක.
------ Post added on Dec 2, 2023 at 8:19 PM
මේක ඩව්න්ලෝඩ් කරන්න කියල බැලුවේ, හොඳ ඇතිනේ.
Fahadh Faasil ඉන්නවනේ.
e qwe boring da? naththan plot twist da?Baluwa. Baluwata passe mona uttakda baluwe kiyala hithuna.
සිරාවට...Baluwa. Baluwata passe mona uttakda baluwe kiyala hithuna.
plot eka මොකක්ද කියලා තේරුම් ගන්න ගිහිං මම ටිව්ස්ට් වෙලා ඉන්නේ...e qwe boring da? naththan plot twist da?
Happo meka blnd epa gu70i. BuwakkaBaby kiyala demala ekak tynw hodai keewa eka nan. Mn bluwe na thawa