ළමයිගේ / මිනිස්සුන්ගේ electronic බඩු වතුරෙන් විනාස වෙලා

KandyMalli

Well-known member
  • Feb 15, 2018
    4,418
    4,044
    113
    ගොඩක් ළමයිගේ / මිනිස්සුන්ගේ phone , laptop , TV බඩු වතුරෙන් විනාස වෙලා . tax අඩු කරලා බඩු වල මිල මේ වෙලාවේ අඩු කරන්න ඕනි...
     

    Amilap1

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    785
    842
    93
    Aduwak une kwddda mchn, piti wala ganwth adu unada ada wankn nane😞 , ada iye badu dala patan gaththa kadawal godagata kela una ,loan dala gewal hadapun naththtma nathi 😞
     
    • Like
    Reactions: KandyMalli

    KandyMalli

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    4,418
    4,044
    113
    Aduwak une kwddda mchn, piti wala ganwth adu unada ada wankn nane😞 , ada iye badu dala patan gaththa kadawal godagata kela una ,loan dala gewal hadapun naththtma nathi 😞

    ඔව් බන්
    ආණ්ඩුවෙන් market manipulate කරන් නැතිව competition වැඩි වෙන්න දුන්න නම් හරි. ( TRC නිසා නෙහ් phone උනත් දැන් හෙන ගණන්, ඉස්සර නානලා hand carry කරපු ඒවා 20ට අඩුයි )

    TAX ගහන්න ඕනි but මිනිස්සුන්ට කරදරයක් නොවන විදිහට .
     
    • Sad
    Reactions: Amilap1

    Amilap1

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    785
    842
    93
    ඔව් බන්
    ආණ්ඩුවෙන් market manipulate කරන් නැතිව competition වැඩි වෙන්න දුන්න නම් හරි. ( TRC නිසා නෙහ් phone උනත් දැන් හෙන ගණන්, ඉස්සර නානලා hand carry කරපු ඒවා 20ට අඩුයි )

    TAX ගහන්න ඕනි but මිනිස්සුන්ට කරදරයක් නොවන විදිහට .
    Wadak na mchn katha karala ..mun tax ghla eka para rata hadanna wagene hadanne 😂ali ekata keliya , trc shapyak bn, data package ekka gana balpnko… wade kiyanna ape un e ganan walata huru wanwa , e nisa unuth ganan adu krnn balan na .. siyata bannata pora naththan startlink ekath nane … blpnko starlink masayak use karanna credit dunna , ape isp la 250m/1gb ekath daws 3i 😂
     
    • Like
    Reactions: KandyMalli