gov eken hariyata hadanna one kaleth ekka eka eka vegetable wala supply vs prices data. hadala ewata anuwa agriculture department eka promote/recommend karanna one e kale wade hoda illumak thiyena crop eka. nathuwa ohe waga karanna denawa one one eka, eita passe wagaa naya dila ewath kapala danawa. pohora adu milata denawa, e okkoma cost eka minissunge tax.
anthimata consumer thama hama thaninma thalenne. unge tax sallith na, aduwata gaththa elawaluwakuth na.
thawa storage facilities & value added products hadanna knowledge eka promotion karanna one. wattakka ehema ohe wisi karanawa. wena ratawala roasted wattakka ata snack ekak widiyata thiyenawa. wattakka chips widiyata wage hadala salt & pepper ekka thibbanam hit wei kiyala hithanawa.