ළූණු ගොවියන්ට නම් පුනුරුදය උදා වෙලා

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    gov eken hariyata hadanna one kaleth ekka eka eka vegetable wala supply vs prices data. hadala ewata anuwa agriculture department eka promote/recommend karanna one e kale wade hoda illumak thiyena crop eka. nathuwa ohe waga karanna denawa one one eka, eita passe wagaa naya dila ewath kapala danawa. pohora adu milata denawa, e okkoma cost eka minissunge tax.
    anthimata consumer thama hama thaninma thalenne. unge tax sallith na, aduwata gaththa elawaluwakuth na.

    thawa storage facilities & value added products hadanna knowledge eka promotion karanna one. wattakka ehema ohe wisi karanawa. wena ratawala roasted wattakka ata snack ekak widiyata thiyenawa. wattakka chips widiyata wage hadala salt & pepper ekka thibbanam hit wei kiyala hithanawa.
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    මේ සැරේ තමයි දැන් ආසන්න අවුරුදු දහයක් වගේ ගත්තොත් ගොවීන්ට අවම මිල ලැබුනේ.

    හැබැයි පාරිභෝගිකයන්ට මිල අඩු වීමක් නැහැ.

    සමන්ත විද්‍යාරතන, වසන්ත එනකන් බලං ඉන්නේ. උන් කලින් කිව්වා කතා ටික තියාගෙන.