හු***න තොපෙන් ඇඩ්වයිස් ගන්න ඕනේ නෑ පො**යෝ.උදව්වක් කරන්න බැරි නම් දැක්කේ නෑ වගේ පල.තොපෙ මන්ද මානසික අපතයාRoom එකකට පල

thanks machan.diyatha uyana nam godak gihin thiyenawa.waters edge yanawa nam 1-3hrs wage thama yanna ona.nettam pocket eka his wenawaදියත උයන -waters edge
place expensive if u can afford... best place

thanks machan.diyatha uyana nam godak gihin thiyenawa.waters edge yanawa nam 1-3hrs wage thama yanna ona.nettam pocket eka his wenawa![]()

dekema ekama prices.. orange juice ekak rs.800 itin waters edge dekema ekamayi![]()
ammo api diyath uyana gihin kawadawath kala ne.eliyata gihin CFC eken kana eka labai ..
dekama ekayi 
ekane yukanno mama kiwwe waters edge kiyaladekama ekayi
![]()
