ෆ්‍රී-ලාන්සින් හරහා රු. 500,000/= (A True Story)

U-tag

Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    උබට හම්බෙච්ච සල්ලිද අර දාල තියෙන්නෙ. එහෙනම් එල කිරි,
     

    electroniclab

    Member
    Sep 12, 2010
    264
    70
    0
    machan uba oke free account ekak hadanda wade patan gaththe??? api kalin karapu wada pennanna one scene ekak thiyenawa neda???

    Free account ekakin tamayi oya salli hewuwe. kalin karapu weda pennanava nam bid ekak win karanna tiyena probability eka wediyi. namuth eka aniwarya nehe....
     

    New Folder

    Member
    Jun 23, 2011
    1,842
    279
    0
    Hell
    Congrats Bro! :D
    Thanx apiwa denuwath kalata.
    Hoda Professional user kenek wenne kohomada? Ape Profile eka hadaganne kohomada?
    Ideas tikak dennako. :)
     

    diwya

    Member
    Jan 2, 2009
    489
    39
    0
    meka athta.. ape uni eke lecturer kenek meka gana apita kuwa.. bt meka e taram lesi wadak neme.,.. meke api hitamu graphic side eka kiyala ekedi first job eka hoya ganna harima amarui... mokada kisima deyak karala naty kenekta job denna kawruth kematy na... graphic pathta nam indian karyo tak gala job alla gannawa.. math try kara.. eth antimata apa una..:(
     

    electroniclab

    Member
    Sep 12, 2010
    264
    70
    0
    BUMP- reason (http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1599263)

    මොනවා හරි Programming Language එකක් දන්න අය රෙඩි වෙලා ඉන්න ෆ්‍රීලාන්ස් කරන හැටි මුල ඉදලම සරලව කියලා දෙන්නම්.
    Programming නොදන්න අයට php mysql based web application develop කරන හැටි කියලා දෙන්නම් වෙලාවක් ලැබුන ගමන්. tag කරලා තියෙන ත්‍රෙඩ් එක දැක්කම පුදුම දුකක් ඇතිවුනේ.
     
    Last edited: