Machun php, Mysql kohomada igena ganne? amaruda??
hari kiyapan balanna umba karapu job machan?
machan uba oke free account ekak hadanda wade patan gaththe??? api kalin karapu wada pennanna one scene ekak thiyenawa neda???



Freelancer eke reputation eka hada ganne kohomada ? Exam karala witarak baha neda?![]()