ලන්කාවෙ නැති පුරවැසියෙක්ට කොහොමද ලන්කාවෙ ෆික්ස් ඩිපොසිට් දාන්න්නෙ ඔන්ලයින්? තව මට ලන්කාවෙ ස්ටොක් මර්කට් සහ යුනිට් ට්රස්ට් වල දන්න පුලුවන් ද?
NTB / Frimiලන්කාවෙ නැති පුරවැසියෙක්ට කොහොමද ලන්කාවෙ ෆික්ස් ඩිපොසිට් දාන්න්නෙ ඔන්ලයින්?
puluwanතව මට ලන්කාවෙ ස්ටොක් මර්කට් සහ යුනිට් ට්රස්ට් වල දන්න පුලුවන් ද?
Sure Pora inne UKලංකාවෙන් පිට ඉන්නවා නම් පිස්සුද බන් LKR Deposit දාන්නේ
ඉන්න රටේ Fixed Deposit එකක් දාගනින් කෝ
උබ ඉන්න රටේ උබට Bank Accounts නැද්ද
ලංකාවෙන් පිට ඉන්නවා නම් පිස්සුද බන් LKR Deposit දාන්නේ
ඉන්න රටේ Fixed Deposit එකක් දාගනින් කෝ
උබ ඉන්න රටේ උබට Bank Accounts නැද්ද
කක්කුසි හොදන තෝ වගේ ලැට් බාස් කෙනෙක් ට මේ වගේ කරනු බර වැඩියි httpමෝඩ බයි http
ඌට ඕන තැන ඌ දාගනියි. උබ පුක නොදී පල![]()