ෆේස් බුක් එකෙන් 18+ කෙල්ලක් සෙට් උනා
මචන්ලා... මට මේ ලගදි ෆේස් බුක් එකෙන් කෙල්ලක් සෙට් උනා බං. කොහොම හරි අපි ගොඩාක් චැට් කලා. පස්සේ ෆෝන් නම්බර් එකත් ඉල්ල ගෙන කතා කලා. දැන් මාසෙක විතර ඉදලා තමා වැඩේ සෙට් උනේ. මේකි මට දැන් සතියකට කලින් විතර ඉදන් කියනවා ඒකිව හම්බ වෙන්න එන්නලු. මං ඊයේ රෑ ඇහුවා රූම් යමුද කියලා. මේකි හා කිව්වා. මේකිට කොල්ලෙකුත් ඉන්නවලු. කලින් හිටපු කොල්ලා මෙකිට බූට් එක තියලා.
දැන් වෙන එකෙක් සෙට් වෙලා. මං අහුවා කඩන්න දෙනවද කියලා. මෙකි හා කිව්වා. 
මන් යන්නද බං. මේකි මට රොබරියක්වත් දෙයිද? අත්දැකීම් තියන උං කියපල්ලකෝ. හැබැයි නම්බර් එක නම් ඉල්ලන්න එපා උඹල. ඒක නම් දෙන්නේ නෑ කොල්ලෝ....


man meka update karannam... me kella mata cal karanawa hamadama rata.... .
මචන්ලා... මට මේ ලගදි ෆේස් බුක් එකෙන් කෙල්ලක් සෙට් උනා බං. කොහොම හරි අපි ගොඩාක් චැට් කලා. පස්සේ ෆෝන් නම්බර් එකත් ඉල්ල ගෙන කතා කලා. දැන් මාසෙක විතර ඉදලා තමා වැඩේ සෙට් උනේ. මේකි මට දැන් සතියකට කලින් විතර ඉදන් කියනවා ඒකිව හම්බ වෙන්න එන්නලු. මං ඊයේ රෑ ඇහුවා රූම් යමුද කියලා. මේකි හා කිව්වා. මේකිට කොල්ලෙකුත් ඉන්නවලු. කලින් හිටපු කොල්ලා මෙකිට බූට් එක තියලා.
දැන් වෙන එකෙක් සෙට් වෙලා. මං අහුවා කඩන්න දෙනවද කියලා. මෙකි හා කිව්වා. 
මන් යන්නද බං. මේකි මට රොබරියක්වත් දෙයිද? අත්දැකීම් තියන උං කියපල්ලකෝ. හැබැයි නම්බර් එක නම් ඉල්ලන්න එපා උඹල. ඒක නම් දෙන්නේ නෑ කොල්ලෝ....


man meka update karannam... me kella mata cal karanawa hamadama rata.... .
Last edited:



