ෆේස් බුක් එකෙන් 18+ කෙල්ලක් සෙට් උනා

shanmax888

Member
Jan 17, 2012
148
4
0
ෆේස් බුක් එකෙන් 18+ කෙල්ලක් සෙට් උනා

මචන්ලා... මට මේ ලගදි ෆේස් බුක් එකෙන් කෙල්ලක් සෙට් උනා බං. කොහොම හරි අපි ගොඩාක් චැට් කලා. පස්සේ ෆෝන් නම්බර් එකත් ඉල්ල ගෙන කතා කලා. දැන් මාසෙක විතර ඉදලා තමා වැඩේ සෙට් උනේ. මේකි මට දැන් සතියකට කලින් විතර ඉදන් කියනවා ඒකිව හම්බ වෙන්න එන්නලු. මං ඊයේ රෑ ඇහුවා රූම් යමුද කියලා. මේකි හා කිව්වා. මේකිට කොල්ලෙකුත් ඉන්නවලු. කලින් හිටපු කොල්ලා මෙකිට බූට් එක තියලා.:( දැන් වෙන එකෙක් සෙට් වෙලා. මං අහුවා කඩන්න දෙනවද කියලා. මෙකි හා කිව්වා. :):rofl: මන් යන්නද බං. මේකි මට රොබරියක්වත් දෙයිද? අත්දැකීම් තියන උං කියපල්ලකෝ. හැබැයි නම්බර් එක නම් ඉල්ලන්න එපා උඹල. ඒක නම් දෙන්නේ නෑ කොල්ලෝ....:no::no::no:

man meka update karannam... me kella mata cal karanawa hamadama rata.... .
 
Last edited:
  • Like
Reactions: flag au:
Sep 12, 2011
884
120
0
මචන්ලා... මට මේ ලගදි ෆේස් බුක් එකෙන් කෙල්ලක් සෙට් උනා බං. කොහොම හරි අපි ගොඩාක් චැට් කලා. පස්සේ ෆෝන් නම්බර් එකත් ඉල්ල ගෙන කතා කලා. දැන් මාසෙක විතර ඉදලා තමා වැඩේ සෙට් උනේ. මේකි මට දැන් සතියකට කලින් විතර ඉදන් කියනවා ඒකිව හම්බ වෙන්න එන්නලු. මං ඊයේ රෑ ඇහුවා රූම් යමුද කියලා. මේකි හා කිව්වා. මේකිට කොල්ලෙකුත් ඉන්නවලු. කලින් හිටපු කොල්ලා මෙකිට බූට් එක තියලා.:( දැන් වෙන එකෙක් සෙට් වෙලා. මං අහුවා කඩන්න දෙනවද කියලා. මෙකි හා කිව්වා. :):rofl: මන් යන්නද බං. මේකි මට රොබරියක්වත් දෙයිද? අත්දැකීම් තියන උං කියපල්ලකෝ. හැබැයි නම්බර් එක නම් ඉල්ලන්න එපා උඹල. ඒක නම් දෙන්නේ නෑ කොල්ලෝ....:no::no::no:.


ඔය වැඩේ නවත්තන්න. ඉස්සරහට වෙන වැඩේ හොඳ නෑ. ඉදිරිය භයානකයි.
 

rasikabanda

Junior member
  • Mar 17, 2008
    227
    6
    18
    colombo
    මචන්ලා... මට මේ ලගදි ෆේස් බුක් එකෙන් කෙල්ලක් සෙට් උනා බං. කොහොම හරි අපි ගොඩාක් චැට් කලා. පස්සේ ෆෝන් නම්බර් එකත් ඉල්ල ගෙන කතා කලා. දැන් මාසෙක විතර ඉදලා තමා වැඩේ සෙට් උනේ. මේකි මට දැන් සතියකට කලින් විතර ඉදන් කියනවා ඒකිව හම්බ වෙන්න එන්නලු. මං ඊයේ රෑ ඇහුවා රූම් යමුද කියලා. මේකි හා කිව්වා. මේකිට කොල්ලෙකුත් ඉන්නවලු. කලින් හිටපු කොල්ලා මෙකිට බූට් එක තියලා.:( දැන් වෙන එකෙක් සෙට් වෙලා. මං අහුවා කඩන්න දෙනවද කියලා. මෙකි හා කිව්වා. :):rofl: මන් යන්නද බං. මේකි මට රොබරියක්වත් දෙයිද? අත්දැකීම් තියන උං කියපල්ලකෝ. හැබැයි නම්බර් එක නම් ඉල්ලන්න එපා උඹල. ඒක නම් දෙන්නේ නෑ කොල්ලෝ....:no::no::no:.
    dukai ban ohoma kiyaddi...adanna hithenawa.. ane hebetama ape me yata kella thiyanakal mokuth karanna be
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    යටි පරමාර්තයක් නැතුව මොන කෙල්ලද බන් කොල්ලෙක් ඉද්දි ෆේස් බුක් එකෙන් හම්බුනු එකෙක්ට පෙට්ටිය කඩන්න දෙන්නේ?
     

    UBsiripala

    Member
    Jun 14, 2010
    302
    26
    0
    මහ නිළමේ;12163385 said:
    ඔය වැඩේ නවත්තන්න. ඉස්සරහට වෙන වැඩේ හොඳ නෑ. ඉදිරිය භයානකයි.

    සාමාන්‍යයෙන් කෙල්ලෙක් ඔහොම පැනලා දෙනවා කියන්නේ ලොකු කෙස් එකක්.ඇන ගන්න ඕන උනත් කෙල්ලෙක් ලේසියෙන් එක පෙන්නන්නේ නෑ.ඕකනම් sure කරන්න බෑ.කොල්ලෙක් ඉන්නවනම් උත් ගහනවා ඇති ඕකට.නැත්නම් බොරුවට උබේ කරේ එල්ලෙන්න ඕනවට ඔහොම කියනවද දන්නේ නෑ .බලාගෙන කොල්ලෝ උබට කර ගහන්න වෙයි. කරන දෙයක් පරිස්සමෙන්.
     
    Last edited:

    SSonic9999

    Well-known member
  • Oct 5, 2011
    2,092
    348
    83
    යටි පරමාර්තයක් නැතුව මොන කෙල්ලද බන් කොල්ලෙක් ඉද්දි ෆේස් බුක් එකෙන් හම්බුනු එකෙක්ට පෙට්ටිය කඩන්න දෙන්නේ?

    Aniwa...muladi widina sapa passe widawanna wenawa kollooo
     
    Jul 10, 2011
    5,011
    473
    0
    සාමාන්‍යයෙන් කෙල්ලෙක් ඔහොම පැනලා දෙනවා කියන්නේ ලොකු කෙස් එකක්.ඇන ගන්න ඕන උනත් කෙල්ලෙක් ලේසියෙන් එක පෙන්නන්නේ නෑ.ඕකනම් sure කරන්න බෑ.කොල්ලෙක් ඉන්නවනම් උත් ගහනවා ඇති ඕකට.නැත්නම් බොරුවට උබේ කරේ එල්ලෙන්න ඕනවට ඔහොම කියනවද දන්නේ නෑ .බලාගෙන කොල්ලෝ උබට කර ගහන්න වෙයි. කරන දෙයක් පරිස්සමෙන්.

    :yes::yes::yes:
     

    blue_in_rio

    Well-known member
  • Fake Profile එකකින් කොල්ලෙක් උඹට කතාකලාද කියලා කව්ද දන්නේ....ඔහොම බොරු කතා කියලා, උඹට තැනකට එන්න කියලා, මොනවා කරයිද කියන්න දන් නෑනේ...Phone No. එකට Call එකක්වත් දුන්නද උඹ ? ඒත් විස්වාස කරන්න එපා බන් මෙහෙම ඒවා..... :oo::oo::oo::oo:
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    Fake Profile එකකින් කොල්ලෙක් උඹට කතාකලාද කියලා කව්ද දන්නේ....ඔහොම බොරු කතා කියලා, උඹට තැනකට එන්න කියලා, මොනවා කරයිද කියන්න දන් නෑනේ...Phone No. එකට Call එකක්වත් දුන්නද උඹ ? ඒත් විස්වාස කරන්න එපා බන් මෙහෙම ඒවා..... :oo::oo::oo::oo:


    අපේ ගෙවල්පැත්තේ එකෙකුත් ගියා ඔහොම පානදුර පැත්තේ කෙල්ලෙක් බලන්න :lol:
    අන්තිමට ඌට ඉතුරු උනේ ඇඳගෙන හිටපු කලිසම විතරයි :rofl:
     

    sdlsajeewa

    Active member
  • Feb 14, 2011
    241
    82
    28
    අතේ තියාගෙන පිඹ පිඹ ඉන්න වෙයි... නැත්නම් කරගහන වැඩක් වෙයි මචෝ... ඕවා ෂුවර් නැති වැඩ...