ෆේස් බුක් එකෙන් 18+ කෙල්ලක් සෙට් උනා

geethmax

Member
Feb 22, 2012
17
0
0
uba oka gahanne nathnam mata deepan sirawatama machan. matath oya wage ewa set wela tiyenawa. oya kiyana tharam awlaknam na.
 

Epic Madness

Banned
Jan 2, 2012
1,139
124
0
ලස්සනට කසාද බැදලා පවුල් ජීවිතයක් ගතකරපන් , මටත් යාහූ එකෙන් කෙල්ලක් සෙට් උනා , රට ඉන්න එකක් , ඒකි මටත් එන්න කිව්ව හිල්ටන් එකට , ඒකිට ඇනල් සෙක්ස් කරන්න ඕන කිව්ව. මේකි මුස්ලිම් කෙල්ලක්. කෝලුත් කලා , ඒත් අන්තිමට කල්පනා කරලා වැඩේ අත ඇරලා දැම්මා , දැන් හිතෙනවා ගියේ නැති එක ගොඩක් හොඳයි කියලා. කෙල්ලෙක්ට ආදරය කරපන් ඔය වැඩේට යන්න එපා , ඒකෙන් කියන්නෑ , කිස් කරන්න වගේ දේවල් එපා කියල , ඒවත් තියෙන්න ඕන. අනික මචන් කෙල්ලෙක් ලේසියෙන් කඩන්න දෙන්නෑ , කඩන්න තියා පෙන්නන්නෙවත් නෑ , ඒක හින්දා පරිස්සමින් ගොයියෝ , පරම්පරා කුට්ටමට හානියක් උනොත් කාට කියන්නද?


:yes::yes: මුස්ලිම් කෙල්ලෝ හරි ආසයි කොන කපලා නැති ඒවා ගන්න
හම්බයොන්ගේ කොන කපලා නිසා ඒවායෙන් කිසි fun එකක් නෑ නේ. උබට
යන්න තිබ්බේ ඒක සිරා එකක් කියලා මට හිතෙන්නේ. උන්ගේ ආගමට අනුව anal තහනම් ඒක නිසයි උබෙන් ඒක ඉල්ලලා තියෙන්නේ.
 

shanmax888

Member
Jan 17, 2012
148
4
0
තව දෙයක් උබලගේ ගෙදර address එහෙම දෙන්න එපා.....ගෙදර නම්බර් එක දෙන්නත් එපා.....කෙල්ල ගියාට පස්සේ ඇගටම ආවොත් උබේ නම්බර් එක මාරු කරලා කෙල්ලව facebook එකෙන් block කරන්න ලෑස්ති වෙලා හිටපන්........අනික උබේ යාළුවන්ට උබේ ගෙදර කට්ටියට කෙල්ලව අදුන්වල දෙන්න එපා.......

ela ela yaluwa ....
 

ryanex

Well-known member
  • Jun 27, 2008
    4,636
    908
    113
    http://aboutrenewableenergy.com
    මචන්ලා... මට මේ ලගදි ෆේස් බුක් එකෙන් කෙල්ලක් සෙට් උනා බං. කොහොම හරි අපි ගොඩාක් චැට් කලා. පස්සේ ෆෝන් නම්බර් එකත් ඉල්ල ගෙන කතා කලා. දැන් මාසෙක විතර ඉදලා තමා වැඩේ සෙට් උනේ. මේකි මට දැන් සතියකට කලින් විතර ඉදන් කියනවා ඒකිව හම්බ වෙන්න එන්නලු. මං ඊයේ රෑ ඇහුවා රූම් යමුද කියලා. මේකි හා කිව්වා. මේකිට කොල්ලෙකුත් ඉන්නවලු. කලින් හිටපු කොල්ලා මෙකිට බූට් එක තියලා.:( දැන් වෙන එකෙක් සෙට් වෙලා. මං අහුවා කඩන්න දෙනවද කියලා. මෙකි හා කිව්වා. :):rofl: මන් යන්නද බං. මේකි මට රොබරියක්වත් දෙයිද? අත්දැකීම් තියන උං කියපල්ලකෝ. හැබැයි නම්බර් එක නම් ඉල්ලන්න එපා උඹල. ඒක නම් දෙන්නේ නෑ කොල්ලෝ....:no::no::no:.

    kokatath condom ekak aranma palayan
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    kokatath poddak parissamin, oki pettiya kadagena eththe, eth macho monawage karumayakda dan ne, eka dawasak kella meet weyan room's yanna hadanna epa. Umabata suddayak danna uba mukuth geniyanna epa, Rs. 2000k vitara aragena palayan. samahara velawata atal vitarak ona wal kello innawa ban. ewa set unoth sada sepa. hebei putho kalpanawen. mata kellek set una aurudu 22i marry karala kolla australia, marama lassanai. ekith oya wagemai. try karala balapan luck ekada dan ne. kela unoth mata baninna epa. kella dekkama ubata judge karanna puluwan monawage case ekakda kiyala eka ubage talent eka.

    ow machan mekitath datha tiyana line ekak tiyenne... balamu neee... meki mata 1000ka reload ekak damma ban hawasa.... :cool:
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    mulin ekige family background eka hoyala balapan. marala ayyala mallila ehema innawanam ubata ekiwa kare ellala dewi. eki enna kiyana than walata yanna epa. uba kamathi thanakata ekkapan palayan. dennagema gewalwalata atha paththaknam hodai. yana thana ube friend kenekta kiyala tiyapan. karagahanna wenne nathnam kadapan. chance eka atha arinnanam epa. ubath monawa hari karagena apitath deepan ithin no eka.

    meki addath adinne danna apema ekekge thanakata thama ban.... :cool::)
     

    hansa1018

    Member
    Sep 9, 2008
    13,509
    1,621
    0
    Colombo
    අෆ්ෆා අවවාද අනුසාසනා එමටයි...............
    ඉල්ලං ටිංකිරි ගාගන්නේ නැතිව ඕන දෙයක් බන්.............
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    කෙල්ලගේ පෙට්ටිය කෙසේවෙතත් උඹේ පුකේ ඇබයක් ගහන පලයන්! අන්තිමට කෙලවෙන්නේ උඹට පුතේ!! නීතිය ඔක්කොම තියෙන්නේ ඒකිගේ අතේ! police entry යක් දාපු ගමන් කෙල වෙන්නේ උඹටයි!

    :D:D:D:D eka nam atta ban....
     

    sarinda100

    Well-known member
  • Feb 13, 2010
    1,708
    545
    113
    colombo
    ෂුවර් එකට මේකි පෙට්ටිය කඩා ගෙන ඇති යන්න නම් එපා
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    ඕකේ කඩන්න දෙයක්නන් නැතුව ඇති....යනවා නං හොදට ලෑස්ති වෙලා පලයන්....ඒකි කියන room එකකට නෙමෙය් උබ දන්නා place එකකට එක්කගෙන පලයන්.....යාලුවෝ දෙන්නෙක්ට විතර විස්තර කියල කෝල් එකක් දුන්න ගමන් එතෙන්ට එන්න ලෑස්ති කරලා පලයන් අව්ලක් ගියොත් ගෙන්න ගන්න.....
    හොදට හොයල බලල හැපුවට පැලෙන්නේ නැති කොන්ඩම් එකක් අරන් පලයන්......එකක් නෙමෙය් 10 ක් විතර අරන් පලයන් වැඩි ආරක්ෂාවට........:baffled::baffled:

    ow ban ape kollekge gedarata adinna yanne.. unge gedara kauruth na dawalta.. aduma gane mage yaluwath na ban... u key eka dennam kuwa... :yes::yes::yes:
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    machan meki mata dan cal kala... man kiwwa issellama box yamu kiyala.. meki ha kuwane... ehema gihin balala passe set unama shap ne...