ෆේස් බුක් එකෙන් 18+ කෙල්ලක් සෙට් උනා

thanujaka

Well-known member
  • කාගෙන් වත් අහන්න දෙයක් නෑ....උඹේ හිත දන්නව උඹ කරන දේ හරි වැරද්ද මචං....එක නිසා උඹම හිතල හරි දේ නෙමෙයි හරියටම හරිදේ කරපං මචං....ඒ හරියටම හරිදේ ඉතින් උඹට බාරයි.....:yes::yes:
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    අප්පා අර මිස්ටර් ෆීල්ට වගේ සීන් එකක්ද දන්නෙ නෑ
    කෝකටත් මෙන්න මෙකේ මිස්ටර් ෆීල් යහලුවගේ කථාව බලපන්
    අපි නම් සයිබ ආදර විරෝදීන්

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1353109
     

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    අපේ අයියලාව අවුස්සන්න දාපු thread එකක්ද? සිඟිති ආතල්වගේ? :rofl::frown:
    1st step එක, ඔය ඉන්නේ සිරා කෙල්ලෙක්ද කියලා බලාගන්න ඕනේ hybrid ද දන්නේ නෑ :rolleyes:

    එදාම වැඩේට set වෙන්න එපා, ඒ දවස උඹ decide කරපන් and also the place where you going to hold your meeting, remember always carry your goods in your vehicle or in a Taxi, never let her to decide :nerd:

    බඩු sure නම් අපිවත් මතක් කරගෙන නෙලුවට කමක් නෑ :D හැබැයි ප්‍රීති සමග:rofl:
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    machan mehamath kattiya innawa ban. thamanta monawa hari ledak awama.. e tharahata eka pathurawanna balana eka.. mattu wenna epa ban..

    uba dannawa athine.. room gyata eke thiyana sathuta yanakam witharulune. ( ammoo mama nam gihin naha hodee ahala thiyana ewa kiyanne )
    ehema eke me podi welawakata labena sathuta wenuwen mulu jiwithema wandi gewanna weida danne naha..

    oita wada hodai kiyak hari dila wena kawa hari karana eka.. parissamen....

    eka thama ban man me taram kal arinne...:rolleyes: matath bayayi kollo :(:(
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    අපේ අයියලාව අවුස්සන්න දාපු thread එකක්ද? සිඟිති ආතල්වගේ? :rofl::frown:
    1st step එක, ඔය ඉන්නේ සිරා කෙල්ලෙක්ද කියලා බලාගන්න ඕනේ hybrid ද දන්නේ නෑ :rolleyes:

    එදාම වැඩේට set වෙන්න එපා, ඒ දවස උඹ decide කරපන් and also the place where you going to hold your meeting, remember always carry your goods in your vehicle or in a Taxi, never let her to decide :nerd:

    බඩු sure නම් අපිවත් මතක් කරගෙන නෙලුවට කමක් නෑ :D හැබැයි ප්‍රීති සමග:rofl:

    ado meka siama scene ekak ban. :yes::yes: boru newe.. mata me hithaganna bariwayi inne ban ;):confused: ... EK athine hoda me gana athdakinm thiyana un.. ekai man tikak ahala baluwe.. dan terenawa ban matath eke barapathalakama... balamu man thama hithuwe na hariyatama yanawada nadda kiyala :confused::confused: ... yanne nam na ban mage lagata genna gannawa.. giyoth wade packet weyi kiyala mata hithenawa... :yes::yes::cool:
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    ඔන්න අද්දැකීම් තියෙන පොරක් කියලා තියෙනවා. මම නම් කියන්නේ යන්න එපා කියලා ගියොත් ඉවරම තමයි.

    ado aparade weida chance eka... :(:( matath yanna bayayi ban ka gahuwata.. :):):no::P:rofl::lol::lol::lol:
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    karana deyak parissamata karapan ban.. mamanam kiyanne 1st time meet wenawanam public place ekak thamai hugakma hoda..

    ow ban.. man mekiwa adinna yanne mage yaluwekhe pot ekakata... :) ehema kalama safene.. kela wenne nane... :) e unata eki mona wageda danne nane ban.. ethanayi case eka :(:(:(
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0
    කාගෙන් වත් අහන්න දෙයක් නෑ....උඹේ හිත දන්නව උඹ කරන දේ හරි වැරද්ද මචං....එක නිසා උඹම හිතල හරි දේ නෙමෙයි හරියටම හරිදේ කරපං මචං....ඒ හරියටම හරිදේ ඉතින් උඹට බාරයි.....:yes::yes:

    mata hithenne na ban.... :no::no::no::no:
     

    ~MK~

    Well-known member
  • Sep 1, 2009
    5,789
    247
    83
    Earth
    1st timema room yanna apa ban ubata onemanam meet wela balapan issella shape kiyala hitenawanam karagena pala hebei parissamin
     

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    ado meka siama scene ekak ban. :yes::yes: boru newe.. mata me hithaganna bariwayi inne ban ;):confused: ... EK athine hoda me gana athdakinm thiyana un.. ekai man tikak ahala baluwe.. dan terenawa ban matath eke barapathalakama... balamu man thama hithuwe na hariyatama yanawada nadda kiyala :confused::confused: ... yanne nam na ban mage lagata genna gannawa.. giyoth wade packet weyi kiyala mata hithenawa... :yes::yes::cool:

    එහෙනම් නෙලපිය ;) යකෝ ලඟට කියල ගෙදරට ගෙන්න ගන්නද හදන්නේ:eek: හුඟක් උන් කියනවා වගේ කලින් meet වෙලා බලපන්

    හැබැයි ඔය අහුවම කඩන්න දෙනවාද කියල, ඔව් කියපු එකනම් මට sure නෑ :rolleyes:
    කොල්ලෙක්ද දන්නෑ.. මම නම් ඔයවගේ case වලට මගේම Van එක තියාගෙන ඉන්නේ... අයේ rooms ඕනේ වෙන්නෙත් නෑනේ
    කිසිම බරපතලක් නෑ බං.. මෝඩ වෙන්නේ නැතුව කල්පනා කරලා ගේම දෙන්න තියෙන්නේ, ඔන්න කිව්වා ලෙඩ තියෙන මගුල් වලට දිව දාන්නේ බලාගෙන :P ලෙඩ දාගන්නේ නැතුව ප්‍රීතියෙන් කල්ගෙවපන් :yes::D
     

    shanmax888

    Member
    Jan 17, 2012
    148
    4
    0

    එහෙනම් නෙලපිය ;) යකෝ ලඟට කියල ගෙදරට ගෙන්න ගන්නද හදන්නේ:eek: හුඟක් උන් කියනවා වගේ කලින් meet වෙලා බලපන්

    හැබැයි ඔය අහුවම කඩන්න දෙනවාද කියල, ඔව් කියපු එකනම් මට sure නෑ :rolleyes:
    කොල්ලෙක්ද දන්නෑ.. මම නම් ඔයවගේ case වලට මගේම Van එක තියාගෙන ඉන්නේ... අයේ rooms ඕනේ වෙන්නෙත් නෑනේ
    කිසිම බරපතලක් නෑ බං.. මෝඩ වෙන්නේ නැතුව කල්පනා කරලා ගේම දෙන්න තියෙන්නේ, ඔන්න කිව්වා ලෙඩ තියෙන මගුල් වලට දිව දාන්නේ බලාගෙන :P ලෙඩ දාගන්නේ නැතුව ප්‍රීතියෙන් කල්ගෙවපන් :yes::D

    ela ela... :lol::lol::lol: na ban kollek newe meki mata cal karanawa paya deka thuna ban,,,, mata reload karanawa ban... mata terenne na ban...