ෆොන්සේකා නිදහස් නොකලොත් යුධ අපරාධ චෝදනා &#3484

Demon1

Well-known member
  • May 10, 2011
    1,387
    119
    63
    Wellington, New Zealand
    මහින්දව එලවන්න ඇමරිකාව එනවනම් අපි ඉඹලා ඒ අය පිලි ගන්නේ.මමත් ඇමරිකන් හමුදාව එක්ක මහින්දට එරෙහිව සටන් කරනවා. හරියට ගඩාපිට එරෙහිව ලිබියාවේ ජනතාව සටන් කරා වගේ.
    :yes::yes::yes::D:D

    කොරපන් කොරපන්..
    තියන ඔක්කොම සුද්දට දීල තව පුකත් දීපන්. මදි උනොත් පොන්සේකාගේ පුකත් දීපන්, ඒකනම් ඇති වෙයි දැන් දාර පොලුනේ යන්නේ :rofl::rofl:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,077
    18,284
    113
    Malabe

    ubala politics walata nemei hoda:no: kiri hediganna bn...:yes::yes::yes:ekawath hariyata karapan.....yako balagann thibuna ranila awanam mokada wenne kiyala..rata dekata bedenawa yakooooooooo..ubalage mole matida oka hithaganna beri...i'm not loyalty....dont angry with me....

    මෙ‍හෙමනේ මචන් රට බෙදන එක අපිට දිරවන්නෙ නැති උනාට ඒක දිරවන ‍එවුනුත් ඉන්නව.
    අන්න ඒකුන් තමයි අද ෆොන්සේකව ඉස්සරහට දාගෙන සුද්දගෙ ලෙවකන්ඩ හදන්නෙ
    හරිම පැහැදිලියි අද ඉන්නෙ ෆොන්සේකාවටා ඉන්නෙ,සුද්දට වැදගෙන ඉන්නෙ දේශදෝහියො රැලක් කියන දේ :yes::P:P උන්ට ෆොන්සේකටත් වැඩිය වටින්නෙ සුද්දව:lol::lol::lol:
     

    Demon1

    Well-known member
  • May 10, 2011
    1,387
    119
    63
    Wellington, New Zealand
    හරිම දුකයි සහෝදරයා මේ වගේ කතා අහන්න.

    "රට සුද්දට ගියත් කමක් නෑ මහින්දව එලවලා" කියන මතයේනම් ඔබ සිටින්නේ.. ඔබත් සමග වාද කිරීම නිශ්පලය.

    හරියට හරි ලොක්කා. මුනුත් හරි යන්නේ අර පොන්සේකටම තමා.
    සුද්දට පුකදෙන පර හැත්ත. :yes::yes:
     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    Umbada SF geenu dushanaya karanakota pahana elluwe? ane machan, danna huththak katha karoth honday neda? nikan ehen mehen keeli ahulagena pora talks denna epa, Umba nikan katha karanne SF dushanaya karapu geeniyek gen jathaka una ekak wage ne.mama me nikam ahanne.. umba kiyana ee geeni umbe pawle kawuruth newe neda? Geenu dushanaya kiyanne hamudawe thiyana uparima wereddak, danduwama bohoma darunuy,


    yako ona huthaka allagena meth new post ekak danna tthibuna meka elakiri eka nemei nam...mokada machan elakiri eke rules tynawa..man owata kemathi na bnz...man danne na ubata fonseka mahattaya reta tyagattada kiyala..uba ugema pette idannne bn post danne...yako me wage thread ekkadi loyal nowi kathkarapan...uba mahindata bena bena..fonsekata kade giyata mukuth ubata hamba wenne na bn...mata ubawa tharaha karaganna oni na...k kollo...however man danna tharamin uba politics gena bagayakatawath aduwen thamai danne...onima nam math ekka contact wela kathakaramu mokada kiayanne...mata mekata aniwa rep 1 oni....katin bathala hitawannathi untath ekka thamai kiyanne
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::angry:
     

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you

    ubala politics walata nemei hoda:no: kiri hediganna bn...:yes::yes::yes:ekawath hariyata karapan.....yako balagann thibuna ranila awanam mokada wenne kiyala..rata dekata bedenawa yakooooooooo..ubalage mole matida oka hithaganna beri...i'm not loyalty....dont angry with me....

    මෙතන රනිල් ජනාධිපති කරන්නවත් රනිල්ට කඩේ යන්නවත් එහෙම නැතන්ම් ෆොන්සේකට රට බාර දෙන්නවත් කියල අපි කියන්නේ නෑ.රනිල්ට වඩා නම් මහින්ද දහසි ගුණයක් හොඳයි.අපි මෙතන කියන්නේ SF ට නිදහසේ එයාගේ දේශපාලනය කරන්න දෙන්න කියල.ඇයි ඔහුගේ දේශපාලන අයිතිය අයින් කරල බොරු චෝදනා දමල අසාධාරණ විදියට හිර කරල තියෙන්නේ.අපිට US වලට පෙත්සම් කරන්න වෙයි කියල කවදාවත් හිතුවේ නෑ.නමුත් මහින්ද අපිව ඒ තතවෙට පත් කලා මේ සුදු කොඩි නඩුවෙන පස්සේ.අපි මහින්දට කියන්නේ කොන්ද පණ තියෙන පිරිමියෙක් වගේ ජෙනරාල්ව එලියට දාල කෙලින් හැප්පෙන්න කියල.
     

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    මගෙත් රෙප් කපල මචන් සැහෙනට.මුන්ට පුලුවන් සුදදට කඩේ යන්ඩයි,හොරෙන් රෙප් කපන්ඩයි විතරයි :lol::lol::lol:


    යකෝ මගේත් රෙප් කපලා අම්මව එහෙම මතක් කරල.ඔය රෙප් කවුද යකෝ ගනන් ගන්නේ.
     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    මෙතන රනිල් ජනාධිපති කරන්නවත් රනිල්ට කඩේ යන්නවත් එහෙම නැතන්ම් ෆොන්සේකට රට බාර දෙන්නවත් කියල අපි කියන්නේ නෑ.රනිල්ට වඩා නම් මහින්ද දහසි ගුණයක් හොඳයි.අපි මෙතන කියන්නේ SF ට නිදහසේ එයාගේ දේශපාලනය කරන්න දෙන්න කියල.ඇයි ඔහුගේ දේශපාලන අයිතිය අයින් කරල බොරු චෝදනා දමල අසාධාරණ විදියට හිර කරල තියෙන්නේ.අපිට US වලට පෙත්සම් කරන්න වෙයි කියල කවදාවත් හිතුවේ නෑ.නමුත් මහින්ද අපිව ඒ තතවෙට පත් කලා මේ සුදු කොඩි නඩුවෙන පස්සේ.අපි මහින්දට කියන්නේ කොන්ද පණ තියෙන පිරිමියෙක් වගේ ජෙනරාල්ව එලියට දාල කෙලින් හැප්පෙන්න කියල.
    uba maha pissek ne bn uba monawada danne..yako uba danne nadda fonseka maththaya yuda rahas mulu loketama heli karapu wittiya...yako eka mahinda karath gota karath ekama daduwama...yako deshapalayanaya karanna be bn army eka control karana widiyata..eka wadath shishtasampanna wiya yuthui...onama dekata system ekak theory ekak tynawa....mahinda fonseka yuda rahas pawa nodunnam uba hari kollo...yako konda pana tyna nisa thamai bn me tharam durak lankawa awe...man kiyanne na mahinda perfect kyla..anith hemotama sapekshawa hodai kollo..hebei fonsekata politics wala adala gatte ara ranil karayama thamai bn..nethinam fonseka mahathmaya hodata innawa bn..fonsekawa form karala karala wayin karapu bonikkek wage yawwa...dekkane una wede..therum ganin...:yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Sai_baba

    Well-known member
  • Nov 30, 2009
    587
    173
    63
    Source - Lankac News

    පොන්සේකට කඩේ ගිය හැත්ත කෙළෙව්වා නේද ශ්‍රී ලංකාවට.....
    දැන් සනීපද???? උබලත් කන්න ලෑස්ති වෙලා ඉඳපල්ලා.......
    යකෝ යුධ අපරාධ චෝදනා ගේන්නේ මහින්දට නෙමෙයි ශ්‍රී ලංකාවට.......


    Very true.....most dangerous people in Sri Lanka
    1) Ponseka (dumb too)
    2) Ponil (looser)
    3) Mangalika (utter fag)
     

    lakki

    Well-known member
  • Mar 18, 2007
    3,963
    283
    83
    KP ගේ ඇට දෙක ලොවලා කරුනා අම්මාන් ගේ පුක ලෙවකන කොට කොහෙද බන් උඹේ සිංහල කම තිබ්බෙ? උබලා කෑ ගැහුවෙ නැත්තෙ ඇයි සිංහල කොල්ලො මරපු වේ^ගේ පුත්තු ටික එල්ලමු කියලා?

    :yes:
     

    gaya1

    Well-known member
  • Jan 10, 2007
    1,166
    68
    48
    Source - Lankac News

    පොන්සේකට කඩේ ගිය හැත්ත කෙළෙව්වා නේද ශ්‍රී ලංකාවට.....
    දැන් සනීපද???? උබලත් කන්න ලෑස්ති වෙලා ඉඳපල්ලා.......
    යකෝ යුධ අපරාධ චෝදනා ගේන්නේ මහින්දට නෙමෙයි ශ්‍රී ලංකාවට.......

    ඈයි බන් උබලගේ මහලොකු MR වීරයා ඔවට බයද?:yes::angry::baffled::rofl::P:angry::rolleyes::love::D:yes::confused:;):cool::sorry::eek::shocked::)
     

    RLR

    Member
    Aug 30, 2008
    3,200
    401
    0
    Sri Lanka
    මහින්දව එලවන්න ඇමරිකාව එනවනම් අපි ඉඹලා ඒ අය පිලි ගන්නේ.මමත් ඇමරිකන් හමුදාව එක්ක මහින්දට එරෙහිව සටන් කරනවා. හරියට ගඩාපිට එරෙහිව ලිබියාවේ ජනතාව සටන් කරා වගේ.
    :yes::yes::yes::D:D

    මේ තියෙන්නෙ මෙයාගෙ ඇත්ත ස්වරූපය. ෆොන්සේකා වෙනුවෙන් කිඹුල් කඳුලු හලන උන්ගේ ඇත්ත කතාව. හැබැයි අවුලකුත් නෑ. මොකද ෆොන්සේකා හිටියෙත් ඔය මතයෙම තමයි. ලැජ්ජයි ආහ්.

    .
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,077
    18,284
    113
    Malabe
    මේ තියෙන්නෙ මෙයාගෙ ඇත්ත ස්වරූපය. ෆොන්සේකා වෙනුවෙන් කිඹුල් කඳුලු හලන උන්ගේ ඇත්ත කතාව. හැබැයි අවුලකුත් නෑ. මොකද ෆොන්සේකා හිටියෙත් ඔය මතයෙම තමයි. ලැජ්ජයි ආහ්.

    .

    :yes::yes::yes::yes:
     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    මම මෙහෙම කිව්වට තරහ වෙන්න එපා මචන්. උඹ ඔය කියපු සිංහල, උඹලා කන්නේ බත් කියන එකට රිප්ලයි එකක් දෙන්න ඕනේ කියලා හිතුනා. දැන් ඔය උඹ කියනවා වගේ සුද්දා මෙහෙට ආවම බෙන්ගාසි විප්ලවයක් අරඹනවා කිව්වේ කොහොමද? අර උඹ කියන විදියට රනිල් ප්‍රභා එක්ක ගිවිසුමක් ගහලා දෙනකොට උඹ ඔය කියපු විප්ලවේ කෝ? කොටි අපේ සිංහල ගම් වලට වැදිලා අමු අමුවේ සිංහල මිනිස්සු මරනකොට, අපේ දළදා මාලිගාවට ගහපු වෙලාවේ ඔය උඹ කියපු විප්ලවය කෝ? කරුණා, පිල්ලයාන්ලට උන් කරපු යුද අපරාද වලට කිසිම දඬුවමක් නැතුව උන්ට මන්ත්‍රී පට්ටම් දෙනකොට ඔය කියන විප්ලවය කෝ? මම උඹේ ඔය කියන විප්ලවය දකින්නේ නැහැ මොකද උඹ මට කලිනුත් උත්තරයක් දුන්නා වැල යන අතට තමයි මැස්ස ගහන්නේ කියලා. ඉතින් උඹල වගේ අන්තර්ජාල දේශප්‍රේමියෝ මම ඕනේ තරන් දැකල තියනවා මේ වගේ ෆෝරම් වල. උඹලා කටෙන් බතල හිටවන්න විතරයි දන්නේ. බය වෙන්න එපා. US කාරයට අපේ රටෙන් කිසි වැඩක් නැහැ. උඹලා මේ දවල් හීන දකිනවා. උන් අපේ රටට ගහලා අපෙන් මොනවා උදුර ගන්නද? උඹ කියන්නේ US කාරයා අපේ රටේ ඇතුලේ වෙන දේවල් දන්නේ නැහැ කියලද? ඒවා බොරු මචන්. උන් හැම දෙයක්ම දන්නවා. වෙන්නේ මොනවද නොවෙන්නේ මොනවද කියලා. ඉතින් උන්ට කොලේ වහලා වැඩ කරන්න අපිට හම්බු වෙන්නේ නැහැ. උඹලගේ ඔය බෙන්ගාසි විප්ලවය පුහුවක් විතරයි. නියම සිංහලයෙක් නම් බත් කනවනන් රටේ දැන් වෙලා තියන අවනිතියට විරුද්දව කතා කරපන්. කෝ එකත් නැහැනේ. ඉතින් තව මොන කතාද? කියපු දේට හිත රිදවගන්න එපා මචන්. :no:

    ane palayan bn yanna..ubai mai danna politics
    :lol::lol::lol::lol:
     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    Source - Lankac News

    පොන්සේකට කඩේ ගිය හැත්ත කෙළෙව්වා නේද ශ්‍රී ලංකාවට.....
    දැන් සනීපද???? උබලත් කන්න ලෑස්ති වෙලා ඉඳපල්ලා.......
    යකෝ යුධ අපරාධ චෝදනා ගේන්නේ මහින්දට නෙමෙයි ශ්‍රී ලංකාවට.......
    yako ohoma baya unoth api hemotama kalawenawa..uba wena kalin baya welane bn....api thamai bn me rate anagathaya..kauru pissu keliyath un hemadama inne na....thiththayatath warayak enawa..a thiththayage ware kiyanne me api hemoma...eka hariyata face karanna fonsekata kade gihilla hariyanne na bn....therum gannin...mekata rep dipan:angry::angry::angry::angry:
     

    flamingrulz

    Member
    Oct 27, 2011
    9
    0
    0
    Me pawathina anduwata gotta allana para hathikareta pukawal palala lunu danna ona e tharam asamath jathi moda haththak,okunta kochchara kiwwath pukawal uda dagena korana ekamai wade e unath passa herila balanakota uta wechcha sethak nha namuth u nikanma rata kanna ekathu una paharayek wela iwarai.mona de unath okkotama yanne ekama kalane kiyala hitanawa arenna wena karanna dyk ituru wela nha dan.me rata godaganna idiriyata ena onama sanwidanayakata aniwa api ekathu wenawa....:no::no::no:
     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    මහින්දව එලවන්න ඇමරිකාව එනවනම් අපි ඉඹලා ඒ අය පිලි ගන්නේ.මමත් ඇමරිකන් හමුදාව එක්ක මහින්දට එරෙහිව සටන් කරනවා. හරියට ගඩාපිට එරෙහිව ලිබියාවේ ජනතාව සටන් කරා වගේ.
    :yes::yes::yes::D:D
    uba maha....^^^^^ ne bn...uba mona loke ekek da...mata hithenne uba ltte ekata suport kiyala...oyanam mara porak ah..........:cool::cool::cool::no:dukai bn ubala wage un thama inna eka gena lankawe yahapathata
     

    Supermario

    Active member
  • Oct 27, 2011
    559
    87
    28
    F-A-N-T-A-C-Y
    Me pawathina anduwata gotta allana para hathikareta pukawal palala lunu danna ona e tharam asamath jathi moda haththak,okunta kochchara kiwwath pukawal uda dagena korana ekamai wade e unath passa herila balanakota uta wechcha sethak nha namuth u nikanma rata kanna ekathu una paharayek wela iwarai.mona de unath okkotama yanne ekama kalane kiyala hitanawa arenna wena karanna dyk ituru wela nha dan.me rata godaganna idiriyata ena onama sanwidanayakata aniwa api ekathu wenawa....:no::no::no:
    machan tharaha wenna epa bn mehema ahuwata uba JVP da?????patta rathui ne bn:D:D:D:D:D:yes::yes::yes::yes::yes: