සිරාම වැඩක්
මගෙත් ආසම ගායකයන්
අතරින් කෙනෙක් තමයි
ක්ලැරන්ස් කියන්නේ..



බොහොම ස්තූතියි සහෝ...

සුභ අලුත් ඇවුරුද්දක් වේවා !!!
මගෙත් ආසම ගායකයන්
අතරින් කෙනෙක් තමයි
ක්ලැරන්ස් කියන්නේ..



බොහොම ස්තූතියි සහෝ...

සුභ අලුත් ඇවුරුද්දක් වේවා !!!




තොත්ත බබා;14807546 said:bump
rep denna ba lu ban
elakiri saha jayalaya niyami-
මේකනම් ගොඩක් වටිනවා අයියේ...thanks!
Thanks bro....
elazzz
සිරාම වැඩක්
මගෙත් ආසම ගායකයන්
අතරින් කෙනෙක් තමයි
ක්ලැරන්ස් කියන්නේ..
බොහොම ස්තූතියි සහෝ...
සුභ අලුත් ඇවුරුද්දක් වේවා !!!
bump
Tnx a lot machan
thankooo wewaa
+
ඇත්තම කිව්වොත් අපි දැන් පට්ට විදියට උඹට ණයයි මෙතෙක් උඹ දීපු දේවල් වලට.... තව තවත් අපිව ණය කාරයො කරනව වටිනා කියන ත්රෙඩ් වලින්..... සුපිරිම සුපිරියි වැඩේ නම්.... හැමදාමත් වගේ ස්තුතිය විතරයි අපෙන් නම් ලැබෙන්නෙ....
![]()
![]()

Wow..thanx a lot...
mama kamathima kenek thama clarence wijewardhana kiyanne...
thanx a lot..![]()
thnx...
thnax machan passe gannam
rep deela nisa denna behelu
Rep dennam puluwan una gaman