෴කොලිටියට Film බලන්න සුපිරි Player එක෴

RottenCOLT

Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    මොකෝ උල් කරන්නෙ.. ඉන්ස්ටෝල් කරල බලපං.. වැඩි මෙගාබයිට් ගාණක් නෑ.. මල පෙරේත හු#ති..:(
    උබනේ උත්ති. :P ඩේටා නැහැ බන් ස්ලෝ කරලා දවස් දෙකක විතර ඉදලා පුද්ගලික කාරනා ඉටුකරගන්නත් බැරිව ඉන්නේ.:sorry:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    වෙනස දුටුවාද සිංහලයො..:frown:

    link eka wada karanne na yako.
    :frown::frown::frown:
    ටොරන්ට් වැඩ කොකටුවො..:growl: අප්ලෝඩ් කරන හැම සයිට් එකෙන්ම අයින් කරනවා ඕක.. මං නම වෙනස් කරලා සිප් කරල අප්ලෝඩ් කලේ.. ඒත් අයින් කරලා..:(

    උබනේ උත්ති. :P ඩේටා නැහැ බන් ස්ලෝ කරලා දවස් දෙකක විතර ඉදලා පුද්ගලික කාරනා ඉටුකරගන්නත් බැරිව ඉන්නේ.:sorry:
    ඒකනේ.. මං දන්නවා උඹ දාලා බැලුවෙ නෑ කියලා..

    පළවෙනිදයින් පස්සෙ මගෙත් කනෙක්ෂන් එක ඩිස්කනෙක්ට් කරයි බං.. ඇරියස් තියෙනව දහදාහක්.. ගෙවන්න වෙන්නෙ හය හත.. අතේ පිච්චියක් නෑ ඒ වෙනකං..:(
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    ටොරන්ට් වැඩ කොකටුවො..:growl: අප්ලෝඩ් කරන හැම සයිට් එකෙන්ම අයින් කරනවා ඕක.. මං නම වෙනස් කරලා සිප් කරල අප්ලෝඩ් කලේ.. ඒත් අයින් කරලා..:(

    torrent eka wada na kokatuwo direct link ekath wada na.:frown::frown::frown: podak aya balapan.:growl:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    • Like
    Reactions: asylum

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    torrent eka wada na kokatuwo direct link ekath wada na.:frown::frown::frown: podak aya balapan.:growl:

    Code:
    magnet:?xt=urn:btih:48F582D464A8AE34F051326A8DDBD5692ECE0C30&dn=splash+pro+ex+v1+13+2+with+key+tordigger&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.com%3A1337%2Fannounce

    utorrent open කරල..
    File >> Add torrent from URL ගිහින් ඕක දාල ok කරපං
     
    • Like
    Reactions: asylum

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    Code:
    magnet:?xt=urn:btih:48F582D464A8AE34F051326A8DDBD5692ECE0C30&dn=splash+pro+ex+v1+13+2+with+key+tordigger&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.com%3A1337%2Fannounce
    utorrent open කරල..
    File >> Add torrent from URL ගිහින් ඕක දාල ok කරපං
    තෑන්ක්ස් සචියා..:)

    ඕකෙ Readme එකේ තියෙන එව්වා කරන්න එපා.. මං කියපු විදියට වැඩේ කරපං..
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    https://kickass.unblocked.la/splash-pro-ex-v1-13-2-with-key-tordigger-t8920985.html
    ඔතනින් පලයන්.. Kat එක බ්ලොක් කරනවා ගූගල් එකෙන්.. ඒකයි යන්න බැරි.. නැතුව ලින්ක් එකේ අවුලක් නෙමෙයි..

    :P:P:P එල එල දැන් වැඩ සිංහලයෝ උඹව 10 පාරක් රේප් කොලා මචං.:P:P:lol::lol:

    Code:
    magnet:?xt=urn:btih:48F582D464A8AE34F051326A8DDBD5692ECE0C30&dn=splash+pro+ex+v1+13+2+with+key+tordigger&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.com%3A1337%2Fannounce
    utorrent open කරල..
    File >> Add torrent from URL ගිහින් ඕක දාල ok කරපං

    එල බන් Thanks.:)
     
    • Like
    Reactions: crazybuddy

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    :P:P:P එල එල දැන් වැඩ සිංහලයෝ උඹව 10 පාරක් රේප් කොලා මචං.:P:P:lol::lol:



    එල බන් Thanks.:)
    34 පාරක් රේප් කොලා මචං..:P
    DFX දාගනිං සවුන්ඩ් මදි වගේ නම්..:)

    https://kickass.unblocked.la/dfx-audio-enhancer-v12-010-final-crack-b4tman-t11453496.html#main
    image.png

     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    වෙනස දුටුවා සිංහලයො..:frown:
    ඒකනේ.. ඕක පට්ට ප්ලේයර් එක.. අප්ඩේට් ඕෆ් කරපං ඈ මතක ඇතුව.. ලෙල්ල හුටං වෙනවා නැත්තං..

    ela ela thanks ekatha dala balanam.:)
    ඕක දාලා බලපං කොහොමද සවුන්ඩ් කොලිටිය කියලා.. අනිත් ප්ලේයර් වලටත් වැඩ කරනවා..:)