daapan daapan
දාගත්ත ඩො දැන් මැක්සා
රේප් ++++
A. සිරියා;18418527 said:වෙනස දුටුවාද සිංහලයො..![]()

Elaz![]()
tfs mchn
player 1 yana film 1th maru ahhhhhhhhhh![]()

macho serial eka weradilu 3 nama

අනේ වේසියේ පරණ හුත්ත්වල් උස්සන් එන්නේ
මොකෑ
පකීගේ වැදගත් නූල අනේ මාත් හති දාන් ආවනේ බලන්න
වැලක් බලනකොට රියල් වගේම පේනවද බන් ටච් කන්ෆිඩන්ට් එක හෙමත් තියනවලු නේද


pot player has the same quality
quality doesnt depend on the player
you can have the same quality as splash with any player using
lav filters + evr custom presenter + 16-235 color levels + sharpen complex 2x
මේ ප්ලේයර් එක මොකක්ද බං..
pot player
ona player ekaka settings haduwoth hariyata splash eke quality eka enawa splash eke settings wenas karanna lesi anith ewage tikak kattak kanna ona

ඉතිං මචං මේක දාගත්තා නම් ලේසියිනේ..