‘හලාල්’ වර්ජනය කරන්න – බොදු බල සේනාව!

Fox C2

Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    2q35c20.jpg


    wwj3fb.jpg
    r2kztw.jpg


    2iqz812.jpg


    bew6x.jpg



    :D:D

    ඔන්න සිරාජ්ගේ බලලා මල්ලෙන් පැන්න:lol::lol::lol::lol:
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    yes machan! උඹ මගේ දෑස් පෑදුවා, මුස්ලිම්වරු කියන්නෙත් අපි වගේම රතු ලේ තියෙන මිනිස්සු නෙ බං! උන්ටත් අපිට වගේම හැඟීම් දැනීම් තියෙනවා.....! උන්ටත් මේපොලොවේ පය ගහලා ජීවත් වෙන්න අයිතිය තියෙනවා.....! මට සමාවෙයන්! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    බොල හුත්තිගේ පුතෝ! තෝ හිතුවද මම එහෙම කියයි කියලා? :growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl:
    තෝත් ඌරා තොගේ අප්පත් ඌරා තොපෙ නබි පොන්නයා වල්ම වල් ඌරා
    තොපෙ ජාතිය අපිට විත්‍රක් නෙමෙයි යකෝ මුලු ලෝකෙටම පිලිලයක්!

    Pigs-4-islam.jpg

    කොන නැති පොන්න හම්බයෝ!!!!!!!!!!!!
    ;););):lol::lol::lol:
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    බනින එවුන් බැනපල්ලා. මේකේ දෙකෙන් එකක් සිංහල ඔලු ගාන වැඩි මේ වෙලාවේම කර ගත්තොත් හොඳයි. ආණ්ඩුවට පුළුවන් නම් ළමයි හදන එක 3 දෙනෙකුට සීමා කරන්න එලම එල. අනිවාර්ය්න්ම මුන් මේක තවත් ඇෆ්ගනිස්ටානයක්, බන්ගලාදේශයක් කරනවාමයි. අපි අපිට පුළුවන් කාලෙම මේකේ දෙකෙන් එකක් විසඳ ගමු. කාට හරි කියන්න පුළුවන් තවත් යුද්දයක් පටන් ගන්න යනවා කියල. හැබැයි ඒ කියන ඔක්කොම කකුළුවෝ ඉන්නේ ලොකු උණු වතුර හැළියක. තාම වතුරේ රස්නේ උන්ට දැනිල නැහැ.
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    antima atta hambaya ali kala
    හම්බයන්ට ඕන apita mat dewal sale karala
    උන්ගේ සල්ලි ගරාගන්න
    අම්මප ඔහොම හම්බයෝ bumitel dala gini tyanna ona
    wal gal hamba hatta
    sinhalayanta jarawa wikunanna hadanna halal na kyala
    upadina kotama pawkara kama dana paw kara agama
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    halal epa kiyana gamanma api apitama kiyala grading system 1kak hadaganna ona ,ada wenakam jathiyak widiyata api passata giyanam ehama wenna hethu thamai wachanawalin witharak ragala ae wachana walin ragapu dewal yatharthayak karaganna unanduwak nothibima
     
    • Like
    Reactions: Fire Five
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    බනින එවුන් බැනපල්ලා. මේකේ දෙකෙන් එකක් සිංහල ඔලු ගාන වැඩි මේ වෙලාවේම කර ගත්තොත් හොඳයි. ආණ්ඩුවට පුළුවන් නම් ළමයි හදන එක 3 දෙනෙකුට සීමා කරන්න එලම එල. අනිවාර්ය්න්ම මුන් මේක තවත් ඇෆ්ගනිස්ටානයක්, බන්ගලාදේශයක් කරනවාමයි. අපි අපිට පුළුවන් කාලෙම මේකේ දෙකෙන් එකක් විසඳ ගමු. කාට හරි කියන්න පුළුවන් තවත් යුද්දයක් පටන් ගන්න යනවා කියල. හැබැයි ඒ කියන ඔක්කොම කකුළුවෝ ඉන්නේ ලොකු උණු වතුර හැළියක. තාම වතුරේ රස්නේ උන්ට දැනිල නැහැ.

    ජනගහනය වර්ධනය පාලනය කරන්න කියලා පොදු නීතියක් ගෙනාවත් ආණුඩුවට දඩ ගෙවලා වැඩියෙන් ළමයි හදන්න පුලුවන් වෙයි. මොකද ගබ්සාව කියන දේ නීතිගත නෑනෙ තාම. එහෙනම් ගබ්සාවත් නීති ගත කරන්න වෙනවා.
    මම දන්න ගොඩක් බෞද්ධ පවුල් වල උපරිම ළමයි ගාන 2යි. :sorry:
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    ethakota meka?????


    2iqz812.jpg


    දැන් තම්බි හිතාගෙන ඉන්නේ රට යන ගෑනු ඔක්කොම සිංහල කියාල. තම්බි ගෑනු යන්නෙම නෑ :P :P :P
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    පැටියා;13986479 said:
    ජනගහනය වර්ධනය පාලනය කරන්න කියලා පොදු නීතියක් ගෙනාවත් ආණුඩුවට දඩ ගෙවලා වැඩියෙන් ළමයි හදන්න පුලුවන් වෙයි. මොකද ගබ්සාව කියන දේ නීතිගත නෑනෙ තාම. එහෙනම් ගබ්සාවත් නීති ගත කරන්න වෙනවා.
    මම දන්න ගොඩක් බෞද්ධ පවුල් වල උපරිම ළමයි ගාන 2යි. :sorry:

    hadanna puluwan uparima lamai gana haduwanam iwaray ban
    etakota hambayanta padipela waga haduwata wadak na
     

    Similar threads