‘හලාල්’ වර්ජනය කරන්න – බොදු බල සේනාව!

SahanJ123

Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    මුස්ලිම් උඹල ඌරු මස් කන්නේ නැහැනේ. එතකොට උඹලගේ එකෙක් ලෙඩ වෙලා හරි ඔපරේෂන් කරලා හරි මැරෙන්න යද්දී ලේ දෙනකොට උඹල බලනවද ඒ ලේ හලාල් ද කියල.

    සුපුරුදු පරිදි ඉතින් මේකටත් හම්බ එකෙක් වත් උත්තර දෙන්නේ නැහැ. අය්යෝ අල්ලා දෙවියනේ, තෝ වත් මගේ මේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර දීපන්කො. උඹේ අනුගාමිකයෝ එකෙක් වත් කටක් හොල්ලන්නෙ නැහැනේ.
     
    • Like
    Reactions: ruwanjrc

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    මුස්ලිම් උඹල ඌරු මස් කන්නේ නැහැනේ. එතකොට උඹලගේ එකෙක් ලෙඩ වෙලා හරි ඔපරේෂන් කරලා හරි මැරෙන්න යද්දී ලේ දෙනකොට උඹල බලනවද ඒ ලේ හලාල් ද කියල.

    සුපුරුදු පරිදි ඉතින් මේකටත් හම්බ එකෙක් වත් උත්තර දෙන්නේ නැහැ. අය්යෝ අල්ලා දෙවියනේ, තෝ වත් මගේ මේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර දීපන්කො. උඹේ අනුගාමිකයෝ එකෙක් වත් කටක් හොල්ලන්නෙ නැහැනේ.

    දෙන්න උත්තර නෑ
    මුස්ලිම් උන්ට ලේ අරාබියේ ගේනවා
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    ආල්ලට සිරි,,මෙන්න පොන්න සිරාජ් ඇවිත්,,මොකො අල්ල පුක පැලුවද??
    හු.. නිකන් පුක දෙන කත කියල මට කියල පු.. ඇරවගන්නෙපා,,දැන් මේක කියවන ගමන්ම,,ජීටීගේ හරි ටින් ටින් ගේ හරි උබ බුක් මාක් කරගට්ට පේජ් එකට ගිහින් කියහන්,,
    අය්යෙ අය්යෙ,,අන්න ජාතිවාඩේ අව්සනො කියල,,උබෙ අම්මට හු... පොන්න බල්ල,,
    තොපි පුක උඩ දාගෙන අල්ලගෙ ව^^ ලොවද්දි,,අපෙ සින්හ කොල්ලො යකො කොට් මැරුවෙ,,උබල මොන තම්බි මරක්කල ද බන්,,තොපි දන්නෙ,,

    ගැනුන්ට දස වද දෙන්නය්,,උන්ට බල්ලොන්ට වගෙ,[තොපිට අල්ල පු^කෙ අරිනව වගෙ කොට හුනුබිජ්ජෙන් හු... විතරය්නෙ]

    අහ් සොල්ය්,ඇය් යකො හරක් මරල හලාල් කරල,,ඩවසෙම උන්ව ග්ලින්නය් විතරය්
    පොන්න හම්බය,,තොගෙ අම්මට කොන්ඩ්ම් එකෙ අගෙ තෙරෙන්නෙ දැන් වෙන්නතිනෙ

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:hambayo,,ay gahaddi shopin bag ekakwat danna kiyahan
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    21637_144106185737754_758024602_n.jpg
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    lol

    Facebook eke 31st Night pilibanda advertisement godak tiyenawa

    Ewage godak add eke anthimata Contact numbers dala tiyenne kageda?

    "..call Irfan...call Jamal...call...Mufeer...call Naleem "


    Dan penawa kawda me Godak Sellam EVENT ORNAGIZATION dagena karanne kiyala


    Egollo wada karanne longterm plan ekakata kiyala api dannawa

    Egollonge girls la wife la nam newei mewata awilla ..Beela..pissu natala...Sex karala 31st day eka nima karanne...

    apeyma Sinahala kello ehema karaganne

    Me gollo kiyana widihata Sinhalaya nathi karana egollonge main strategy eka....Sinhala females la pissu karala extreme westernize karana eka

    "
    Sinhala ratey Colombo wala Sinhalala 3 weni population level wela

    Lajjai neda.....

    2012 jana sangananaya dakkanam oyalata andei...ekai eka handuwe true picture

    Sinhala kello year 2000s wala godak studies kala...godak essarahata awa

    dan megollo Sinhala kelleo education walin ain karala

    stars la
    models la
    actress la
    dancers la karawanna sponsor karanawa

    godak so called fake star program
    modeling
    tele drama walata salli wisi karanne megollo sinhala kello winasa karanna misak vihiluwata newei
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
    gay-muslim.jpg





    සිරාජ් ගෙ poto එකක් ලැබුනා
     

    Similar threads