machan meke original eka dahan,meka ube ekak nemey,meka blog ekakin copy karapu ekak![]()
thanx machan mata me blog eka hoya ganna baruwa hitiye,ube wade mokada dan?ow ban oka horek u methanin aran thiyenne
balapan

dakshinalanka wage pakis buruwonta nam ahuwenna apa machan.....Matath oya salli hoyana widiya kiyala denna puluwan kenek innawanam kiyannako

dakshinalanka wage pakis buruwonta nam ahuwenna apa machan.....![]()
ela mcn...eath mamat bux.to karanawane..ekat boruwak da...
![]()
Totally Agreed.
Ape lankawe godak kattiya hoyanne nikan indan salli hoyana krama ne .. eka hinda godak denek me wage dewal walata ahu wenawa.
100$ newe 1000$ + hoyanna puluwan internet eken. eth me wage ad click karanna survey karanna kale nasthi karala newe.. weda karala. mama eka athdakimen dannawa.
kawruhari kenek wedak karala salli hoyanna kemathinam kiyanna. mama pennala dennam samahara krama.http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=7665213#post7665213
danna ko balanna thread akak internet aken money hoyana hati


aka athha machan


ane palayan bunz yanna.. uba danna bux.to.. uba hora vage blog ekakin copy paste karala kiyanava eva aththa kiyala.. ane palayan bunz yanna.. uba danna bux.to.. uba hora vage blog ekakin copy paste karala kiyanava eva aththa kiyala..
ane meke inna samahara aya rep dila.. ane ane.. hikz..




Totally Agreed.
Ape lankawe godak kattiya hoyanne nikan indan salli hoyana krama ne .. eka hinda godak denek me wage dewal walata ahu wenawa.
100$ newe 1000$ + hoyanna puluwan internet eken. eth me wage ad click karanna survey karanna kale nasthi karala newe.. weda karala. mama eka athdakimen dannawa.
kawruhari kenek wedak karala salli hoyanna kemathinam kiyanna. mama pennala dennam samahara krama.http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=7665213#post7665213
