“අන්තර්ජාලයේ අසීමිතව මුදල්”නම විකුණා සීම&#3538

♥-Aurora-♥

Well-known member
  • Jun 5, 2010
    4,309
    942
    113
    Totally Agreed. :)

    Ape lankawe godak kattiya hoyanne nikan indan salli hoyana krama ne .. eka hinda godak denek me wage dewal walata ahu wenawa.

    100$ newe 1000$ + hoyanna puluwan internet eken. eth me wage ad click karanna survey karanna kale nasthi karala newe.. weda karala. mama eka athdakimen dannawa.

    kawruhari kenek wedak karala salli hoyanna kemathinam kiyanna. mama pennala dennam samahara krama. :)http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=7665213#post7665213

    මම කැමතියි. කියන්නකො කොහොමද කියාලා?
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,293
    4,416
    113
    ඇයි එන්නද
    Totally Agreed. :)

    Ape lankawe godak kattiya hoyanne nikan indan salli hoyana krama ne .. eka hinda godak denek me wage dewal walata ahu wenawa.

    100$ newe 1000$ + hoyanna puluwan internet eken. eth me wage ad click karanna survey karanna kale nasthi karala newe.. weda karala. mama eka athdakimen dannawa.

    kawruhari kenek wedak karala salli hoyanna kemathinam kiyanna. mama pennala dennam samahara krama. :)http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=7665213#post7665213

    :)