උඹට දුවෙක් හම්බුන දාක මේ post එක කොහේ හරි save කරගෙන ආපහු බලපන්.
බලං හිටහං ඉස්සරහට එන උං බඳින්න කලින් උපාසක සීලෙ අරන් වගේ ඉඳියි ද කියල... ඉස්සර වගේ නෙමෙයි දැන්.. හැඟීම් හිර කරන් ඉන්නෙ නෑ එකෙක් වත්
උඹට දුවෙක් හම්බුන දාක මේ post එක කොහේ හරි save කරගෙන ආපහු බලපන්.
ithin awulak nane.
kellatath sathutui, kollatath sathutui, tuk tuk mallitath sathutui, pharmacy aiyatath sathutui, hotel eke uncletath sathutui..
awulakma na![]()


උඹට දුවෙක් හම්බුන දාක මේ post එක කොහේ හරි save කරගෙන ආපහු බලපන්.
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1783908
මේකෙදිත් මම ඔය ගැන කිව්වා
අන්තිමට මට කට වහගෙන ඉන්න එක හොදයි කියල හිතුනා
කවදාහරි උන්ගේ දුවෙක් ට මෙහෙම වුන දවසට තේරෙයි... [/SIZE]


Awrudu 2500ka prauda ithihasayak athi ape rate sanskruthiya mewani drohiyangen bera ganimu. Rooms thahanam karanu. Ath allan yana eun remand karanu.

එනම් ගෙදරට ඇවිත් කරන්න දෙන්න ඕනේ . කෙල්ලෙක්ගේ ගෙට කොල්ලෙක් ආවොත් අපේ රටේ උන් යකා නටනවනේ .අවුල මේකනේ බන්.
අම්මල තාත්තලා හුx ගන්න නෙමෙයි නේ සල්ලිත් දීල ළමයින්ව පන්ති එවන්නේ.
තමන් හම්බ කරන කාලෙක ඕනේ බඩු පොට් එකක ගිහිල්ල ගහ ගත්තට කමක් නැහැ.
ටවුමටම රූම් දෙන එක පොට් එකකුයි, එක ත්රීවිල් පිම්පියෙකුයි හිටිය කියල ඒක ජාවරමක් වෙනවද...එමෙන්ම ගම්පහ නගරයේ පොදු ත්රීරෝද රථ ප්රජාවෙන් සැලකිය යුතු පිරිසක් මෙම සංවිධානාත්මක ජාවාරම් පිළිබඳ දැන කියාගෙන හෝ අසාවත් නොමැති බව මෙම විමසුමේ දී අනාවරණය කර ගැනීමටද අපට හැකි විය.
2010-2013 කාලෙ නම් පැනි සීන් එක ගන්ජ සීන් එක එහෙම හොදටම තිබුන..බොරු කෙබර ලියල බොරුව ඇත්ත කරන්න තව වගන්ති කෑල්ලකුත් ලියනව...
ටවුමටම රූම් දෙන එක පොට් එකකුයි, එක ත්රීවිල් පිම්පියෙකුයි හිටිය කියල ඒක ජාවරමක් වෙනවද...
ගම්පහ මූ ඔය කියන තරම් රූම් ගන්න තැන් නෑ...
තිබුණත් ගම්පහ ටවුම ඇතුලෙ රූම් රිංගන්න තරම් පිස්සු තියෙන උනුත් නෑ... මොකද ගම්පහ නිතරම පොලීසිය සිවිල් පිට ඉන්නව, ඔය තැන් වලට නිතරම වගේ පනිනව, බොක්ස් තියෙන ෆිල්ම හෝල් වලටත් පොලීසිය රිංගනව..
ටවුමෙන් පිටට ඕනෙ තරම් බස් කෝච්චි තියෙනකොට හොඳ සිහියෙන් ඉන්න එකෙක් ගම්පහ ටවුමෙ රූම් යන්නෙ නෑ...
මූ මේ ටොං පච ඇදබාල තියෙන්නෙ...
බ්රෝ දැන් ඔය ගිය උනුත් දෙමව්පියෝ වෙලා ඇති![]()
ඒ ඔක්කොම හරි කියමුකො
එතකොට මචං මේ දරුවන්ගෙ,
අහිංසක දෙමවුපියෝ...
එයාලගෙ බලාපොරොත්තු වලට මොකද වෙන්නෙ.