⇩ ගම්පහ ටියුෂන් සිසුන් ගේ ලිංගික උප සංස්ක&#354

channaq4

Well-known member
  • Jun 30, 2008
    3,322
    1,053
    113
    නොදනි(Unknown)
    අවුල මේකනේ බන්.
    අම්මල තාත්තලා හුx ගන්න නෙමෙයි නේ සල්ලිත් දීල ළමයින්ව පන්ති එවන්නේ.
    තමන් හම්බ කරන කාලෙක ඕනේ බඩු පොට් එකක ගිහිල්ල ගහ ගත්තට කමක් නැහැ.

    ow bn epa wenawa
     
    Feb 14, 2017
    134
    9
    0
    Where I can't give fucks
    another cunt who couldn't find a girl friend when he was around 18. listen man just because you were unsuccessful cunt doesn't mean everyone should be like you. what I suggest is you go find yourself a wife and have some ejaculations. sad our society is full of shits like you.
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    egollo paw ithin
    mona karannada :sorry:

    anika owata hama ekama yanneth nane. hadiyawa thiyana un owata yanne na. ara anatha wennama balagena ipadichcha un thama owata yanne :lol:

    අනාගතේ දරුවෝ හදන්න බය හිතෙන්නේ නැද්ද බන් මේවා අහද්දී?
    මුන්ගේ දෙමුපියෝ මේවයින් දශමයක් හරි දන්නවා නම් අම්මෝ.
    සමාජේ පිරිහිලා තියන තරම්.

    100%
    ළමා වයස ළමා විදියට ගතකරන්න ඕන.

    Lamai hariyata education karanawa nan, drugs ganne nethnam kollek/kellek ta love keruwata prashnayak na kiyalai mata nan hithenne. Issara nan 16-18 wenakota kollo/kello badinawa lamai hadanawa.
     

    HypermaD

    Member
    Feb 8, 2015
    1,178
    115
    0
    31
    Marawila
    ළමයි ගැන බලාගන්න එක දෙමවුපියන්ගෙ වැඩක්නෙ බං... අනික ඕකෙ ඇති වරදක් නෑනෙ... ලිංගිකත්වය කියන්නෙ අයිතිවාසිකමක්.. අපේ රටේ කොහොමත් ලිංගික නිදහසක් නෑනෙ... කෙල්ලෙක් අතින් අල්ලන් වත් යන්න පුලුවන්ද බං අපේ රටේ.. රෑම් යන හැම එකාම යන්නෙ කෙලින්නම විතරක් නෙමෙ.. බීච් එකක පාර්ක් එකක වාගේ කපල් වලට ඉන්න තියන තැන් නැති කලාම එයාල ඒ නිදහස හොයන් රෑම් එකකට හරි යන එක නවත්තන්න බෑ.. වරද සමාජය කපල් දිහා බලන විදිහයි ලිංගික ඉරිසියාවයි මිසක් වෙන මොකුත් නෙමේ
     
    Sep 25, 2010
    254
    14
    0
    ළමයි ගැන බලාගන්න එක දෙමවුපියන්ගෙ වැඩක්නෙ බං... අනික ඕකෙ ඇති වරදක් නෑනෙ... ලිංගිකත්වය කියන්නෙ අයිතිවාසිකමක්.. අපේ රටේ කොහොමත් ලිංගික නිදහසක් නෑනෙ... කෙල්ලෙක් අතින් අල්ලන් වත් යන්න පුලුවන්ද බං අපේ රටේ.. රෑම් යන හැම එකාම යන්නෙ කෙලින්නම විතරක් නෙමෙ.. බීච් එකක පාර්ක් එකක වාගේ කපල් වලට ඉන්න තියන තැන් නැති කලාම එයාල ඒ නිදහස හොයන් රෑම් එකකට හරි යන එක නවත්තන්න බෑ.. වරද සමාජය කපල් දිහා බලන විදිහයි ලිංගික ඉරිසියාවයි මිසක් වෙන මොකුත් නෙමේ

    Awrudu 2500ka prauda ithihasayak athi ape rate sanskruthiya mewani drohiyangen bera ganimu. Rooms thahanam karanu. Ath allan yana eun remand karanu.
     

    HypermaD

    Member
    Feb 8, 2015
    1,178
    115
    0
    31
    Marawila
    100%
    ළමා වයස ළමා විදියට ගතකරන්න ඕන.

    උඹට අවුරැදු 17දි 18දි 19දි උඹේ ඔලුවෙ කැරකුනේ මොනාද කියල මතක් කරල බලපංකො... එතකොට තේරෙයි මේ කාලෙ ළමාද නැත්තම් නව යොවුන් ද කියන එක
     
    • Haha
    Reactions: Asmodeus
    Sep 25, 2010
    254
    14
    0
    උඹට අවුරැදු 17දි 18දි 19දි උඹේ ඔලුවෙ කැරකුනේ මොනාද කියල මතක් කරල බලපංකො... එතකොට තේරෙයි මේ කාලෙ ළමාද නැත්තම් නව යොවුන් ද කියන එක
    Mama nam sellam bath iwwa... Batto panna... (Allana sellam kale na)
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    Lamai hariyata education karanawa nan, drugs ganne nethnam kollek/kellek ta love keruwata prashnayak na kiyalai mata nan hithenne. Issara nan 16-18 wenakota kollo/kello badinawa lamai hadanawa.

    love nam aulak nehe machan, methana thiyenne sex,
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Kellek daganna baruwa ude idan hawas wenakan PC eke wela balana ewun enawa metana couple ekak room yana ewa gana katha karanna :lol:

    who cares salli nathi ewun ohoma yanawa, salli tiyana ewun kelinma car eke cinnamon grand yanawa club yanawa nattam 3 star ozone, cinnamon red yanawa :P
     

    keerthi.mac

    Well-known member
  • Dec 8, 2010
    2,845
    429
    83
    ළමයි ගැන බලාගන්න එක දෙමවුපියන්ගෙ වැඩක්නෙ බං... අනික ඕකෙ ඇති වරදක් නෑනෙ... ලිංගිකත්වය කියන්නෙ අයිතිවාසිකමක්.. අපේ රටේ කොහොමත් ලිංගික නිදහසක් නෑනෙ... කෙල්ලෙක් අතින් අල්ලන් වත් යන්න පුලුවන්ද බං අපේ රටේ.. රෑම් යන හැම එකාම යන්නෙ කෙලින්නම විතරක් නෙමෙ.. බීච් එකක පාර්ක් එකක වාගේ කපල් වලට ඉන්න තියන තැන් නැති කලාම එයාල ඒ නිදහස හොයන් රෑම් එකකට හරි යන එක නවත්තන්න බෑ.. වරද සමාජය කපල් දිහා බලන විදිහයි ලිංගික ඉරිසියාවයි මිසක් වෙන මොකුත් නෙමේ

    උඹට දුවෙක් හම්බුන දාක මේ post එක කොහේ හරි save කරගෙන ආපහු බලපන්.
     
    • Love
    Reactions: Saradiyal Putha

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    ඔය system පටන් අරන් තියෙන්නේ චතුර මොන්ටිසෝරි class යද්දී ලු :rolleyes:

    rMWH3SL.gif