කොයි ඇවිල්ලා පැය 48 පෑන් පාරවල් 2කෙන් කරනවා කිව්ව ඒවා 
Poddak inna thawa poya dekayi
කොයි ඇවිල්ලා පැය 48 පෑන් පාරවල් 2කෙන් කරනවා කිව්ව ඒවා![]()
අඩො පාස්කු ප්රහාරය කියන කොට මතක් උනේ කදිනල් කාරයාගේ රෙදිත් ගෑලෙවුවා මු දෑන් උට පාරේ බෑහෑලා යන්න වෙන්නෙත් නෑහෑ රෙද්දක් ඈදගෙනපාස්කු ප්රහාරය කරපු උන් ටිකත් ඇතුලට දානවා කිව්වා
ලියවෙන පෑනක් දීපියව් ජනාධිපති තුමාට
අඩො පාස්කු ප්රහාරය කියන කොට මතක් උනේ කදිනල් කාරයාගේ රෙදිත් ගෑලෙවුවා මු දෑන් උට පාරේ බෑහෑලා යන්න වෙන්නෙත් නෑහෑ රෙද්දක් ඈදගෙන![]()
![]()
නියම කතාව"අනේ මේ.. හිනාවෙන්න විතරක් එපා හරිද.. එයාලට කල් දෙන්න ඕවා කරන්න..
වරප්රසාද භුක්ති විඳලා අන්තිමට තමයි අහෝසි කරන්න හිතන් ඉන්නේ.. හම්බුන ගමන් එහෙම අහෝසි කරන්න එයාලා රහත් වෙලා නෑනේ..
උඹලටත් රිදෙන්නෙ රතු සහෝදරයෙක් chicken කෑල්ලක් එක්ක බත් ටිකක් කද්දී තමයි.. කොහොමත් එයාලා අවුරුදු 10 ඉවර වෙලා යද්දී ඕවා ඔක්කොම කරලා තමයි යන්න හිතන් ඉන්නේ.. මතක ඇතුව ඊළග අවුරුදු 5ත් දෙන්න ඕනි හැබැයි.. 5න් ඔක්කොම කරන්න මැජික් කාරයො නෙවෙයිනේ.. "

ජවිපෙට පුක දුන්න දෙමල්ලු දැන් වටේ දුවන්නෙ එක එක උන් මෙන්ශන් කර කර..![]()
මන්ත්රීලගේ වයිෆ්ලා කැමති නෑ බන් අහෝසි කරන්ඩ. එතනයි ප්රස්නේකොයි ඇවිල්ලා පැය 48 පෑන් පාරවල් 2කෙන් කරනවා කිව්ව ඒවා![]()
උබට ඔලුව අවුල් උනාට මේක උන් දන්නවා පුක දුන්නෙ දුන්නෙ කවුද කියලා.. දැන් ඉතින් සදාකල් අපොට ටැග් කට කට ඉදපන් නොන්ඩිය වහගන්න..ubalage anduwata kiyapu dewal karanna beriluda
me me npp vote karala dan nikan marisi danna epa...ubala, apine ban npp ekata vote dunneඋබට ඔලුව අවුල් උනාට මේක උන් දන්නවා පුක දුන්නෙ දුන්නෙ කවුද කියලා.. දැන් ඉතින් සදාකල් අපොට ටැග් කට කට ඉදපන් නොන්ඩිය වහගන්න..![]()
දැන් අපි දීලා තියෙන්නෙ.. ජෙපි කැම්පෙන් බැල්ලිගේ පුතාලා දහම් පාසල් ගිහින් එදා චන්දේ නොදා.. මුන්ගෙ වෙස කමක මහතme me npp vote karala dan nikan marisi danna epa...ubala, apine ban npp ekata vote dunne
dan npp ekata deepu ekek na![]()
උබට ඔලුව අවුල් උනාට මේක උන් දන්නවා පුක දුන්නෙ දුන්නෙ කවුද කියලා.. දැන් ඉතින් සදාකල් අපොට ටැග් කට කට ඉදපන් නොන්ඩිය වහගන්න..![]()