දැනටම යනවා බන්.දැන් media වල news යයි අපේ රටේ රෙදි ගැලවෙන්න. පින් බත් තට්ට නාම්බො හින්දා වෙච්ච දෙයක්
අම්මේ.. ඌත් රට පැන්නා එහෙනම්...
අනේ අම්මේ අපෙන් බලෙන් අරන් ගිය එක්කට දෙන මීඩියා කවරේජ් එක . අපේ උන්ට දෝදුද
ආ අපි දුන්නද ඒ කියන්නේබලෙන් අරන් ගියේ කොහෙද බන්
Comment section එකේ තායි උන් අපිට පොදුවේ වැලි දාලා අරිනවා
එතකොට ඇයි උන්ම දුන්න එකාව අරන් ගියේ කිසිම හේතුවක් නැතුවදරජයෙන් අවසර දීලා
ලංකාවේ එයාට බෙහෙත් කරන්න බැරි හින්ද සක්කිලි අපල දුරු කරන්න ජාතක කරපු පොඩි උන් අරන් ඇතාගේ බඩ යටින් යන එකට ඇතා කැමති නෑ ලු එකෙද්දී ඇත්ගොව්වා කකුල් වලට ඇන්න එකෙන් තමා කකුල් වල තුවාල හැදිලා තියෙන්නේ. තට්ටයෝ ටික මැරෙන්න ඇරලා දල දෙකට විදින්න බලන් ඉදලා ඒ අස්සේ බෙහෙත් නොකර.එතකොට ඇයි උන්ම දුන්න එකාව අරන් ගියේ කිසිම හේතුවක් නැතුවද
උගේ මස් විතරයි කඩන් කාල නැත්තේ..මුන් නම් මහ තිරිසන්නු..ඒ අස්සේ FB ඵකේ සිංහලු කොමන්ට් කරලා තෙරුවන් සරණයි මුතූ ,බුදු සරණයි මුතූ කියලා..යකා නඟිනව ඒව දැක්කහම..යකෝ උෟව බලාගත්තේ පල්ලියක වගේනේ අපේ උන්ගේ කථාව..
![]()
ලංකාවේ එයාට බෙහෙත් කරන්න බැරි හින්ද සක්කිලි අපල දුරු කරන්න ජාතක කරපු පොඩි උන් අරන් ඇතාගේ බඩ යටින් යන එකට ඇතා කැමති නෑ ලු එකෙද්දී ඇත්ගොව්වා කකුල් වලට ඇන්න එකෙන් තමා කකුල් වල තුවාල හැදිලා තියෙන්නේ. තට්ටයෝ ටික මැරෙන්න ඇරලා දල දෙකට විදින්න බලන් ඉදලා ඒ අස්සේ බෙහෙත් නොකර.
තුවාල නම් අම්බානෙක තියෙනවා නේ බන්.
මේක පිටරට මීඩියා වල ගිහින් ගු නාල ඉන්නේ අපේ ලංකවේ.. අර කැරි කළු තට්ට කාරියගේ ඔලුව පලන්න ඕන පොල්ලකින් ගහල.දැන් media වල news යයි අපේ රටේ රෙදි ගැලවෙන්න. පින් බත් තට්ට නාම්බො හින්දා වෙච්ච දෙයක්