❗️ අනුර ණය ගන්නේ නෑ කියලා කොහේවත් කියලා නෑ...

Kumbhakarna22

Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,508
    15,478
    113
    Gampaha
    බොරුනම් ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශනය බලන්න... ණය ගන්නේ නැතිව දියුණු වෙච්ච රටක් ලොකේ නෑ.. ණය කියන්නේ ගින්දර වගේ දෙයක් .. ඇතුවත් බෑ.. නැතුවත් බෑ..ඒක හරියට මැනේජ් කරන එකා තමයි වැඩ්ඩා... :yes: :yes: :yes:
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,780
    28,946
    113
    u822DDm.jpeg
     

    KadawathaKolla

    Well-known member
  • Feb 20, 2013
    3,787
    5,574
    113
    නෑවතත් නිවුටන්.. ජෙප්පෝන්ට වෙච්ච දෙයක්. කලින් කෙලපු පච හින්දා හෑලි ලියන්නත් වුනා. කලින් තෑරි දාර බයියොන්ට වෙච්ච දේම කුණු සෑමන් ජෙප්පොන්ට වෙලා දෑන්.. මේක නම් පට්ට ෆන්. දෑන් නම් පරක්කු නොකරම ලපයාගේ ෆයිල් වලින් වෑඩක් ගන්නම වෙනවා. නෑත්නම් වසලා හමාරයි
     

    hapriyankara

    Well-known member
  • May 6, 2008
    5,385
    4,719
    113
    නොපෙනෙන මානයේ
    කොහෙනිද ඕකට අපි හිනාවෙන්න ඕන?

    ලංකාව බංකොළොත් උනේ නං ඔය පොන්නප්පුලාගෙ වැඩ නිසා. ගෙවාගන්න බැරි කෝටි 1000 කට වැඩි ණය අරගෙන රට බංකෙිළෙිත් කරා. ඒ කරලා පෝලිං හදලා ආයෙ ණයට කන්න දීලා පෝලිං නැත් කරාලු.

    නොදකින් 🤮🤮
    🤌
     
    • Like
    Reactions: shenat

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ
    ඉතින් ඔතන නය ගන්න්‍ර් නෑ කියල නෑනෙ
    උබ ට සිංහල බැරිද🤦
    ණය ගන්න එක තනිකර රැවටීමක් කියලා කියලා තියෙනවා පේන්නේ නැද්ද🤣
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,168
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක

    හොඳයි උබ ඒක මෙතනත් දාපු එක. ✌🏼

    නැත්තං ජෙප්පොන්ට රටට ආතල් දෙන්න ණය ගත්ත වගේ හිතෙනවනේ. පොන්නයොයි, හොරුයි ණය අරන් විනාස කරපු රට හදාගන්න එක පට්ට අමාරු වැඩක්.
     

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,991
    5,672
    113
    උබ ට සිංහල බැරිද🤦
    ණය ගන්න එක තනිකර රැවටීමක් කියලා කියලා තියෙනවා පේන්නේ නැද්ද🤣
    නෑනෙ උඹ ඔ්ක out of context නෙ දාල තියෙන්නෙ. දිනෙත් එක්ක බලපංකො. පොර කියන්නෙ ඒ දවස්වල තිබුන ආණ්ඩුවට තියන එකම විකල්පය ණය ගැනීමයි විකිණීමයි කියල. එහෙම නෑ (ආර්ථිකය දියුණු වෙනවා) කියලා ආණ්ඩුව කරන්නෙ රැවටීම කියලයි කියන්නෙ

    හැබැයි ඉතිං උඹත් නොදැන නෙමේ දැම්මෙ නේද? උඹේ නැරටිව් එකට සෙට් වෙන දෙයක් හම්බඋනා ටක් ගාල Out of context දැම්මා
     

    Podinilame

    Well-known member
  • Mar 5, 2023
    2,389
    1,696
    113
    wanathamulla
    :yes: :yes: :yes: :yes:


    අද මුළු රට
    එක මිටකට
    සුබ නැකතට
    රට අනුරට..................🤗🤗🤗
    Eka mitata Eka walata mehema giyoth

    උබ ට සිංහල බැරිද🤦
    ණය ගන්න එක තනිකර රැවටීමක් කියලා කියලා තියෙනවා පේන්නේ නැද්ද🤣
    Unta unge lokka th sure na
    ------ Post added on Oct 14, 2024 at 8:19 AM
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ
    Eka mitata Eka walata mehema giyoth


    Unta unge lokka th sure na
    ------ Post added on Oct 14, 2024 at 8:19 AM
    ලොක්කා අදුකුළේ ජෙප්පන් ගේ රෙදි ගලවනවා🤣

    නෑනෙ උඹ ඔ්ක out of context නෙ දාල තියෙන්නෙ. දිනෙත් එක්ක බලපංකො. පොර කියන්නෙ ඒ දවස්වල තිබුන ආණ්ඩුවට තියන එකම විකල්පය ණය ගැනීමයි විකිණීමයි කියල. එහෙම නෑ (ආර්ථිකය දියුණු වෙනවා) කියලා ආණ්ඩුව කරන්නෙ රැවටීම කියලයි කියන්නෙ

    හැබැයි ඉතිං උඹත් නොදැන නෙමේ දැම්මෙ නේද? උඹේ නැරටිව් එකට සෙට් වෙන දෙයක් හම්බඋනා ටක් ගාල Out of context දැම්මා
    ඉතින් මේ ආණ්ඩුවටත් තියෙන එකම විකල්පය ණය ගැනීමයි විකිණීම තමා🤣🤣
    ------ Post added on Oct 14, 2024 at 8:22 AM
     

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,991
    5,672
    113
    ලොක්කා අදුකුළේ ජෙප්පන් ගේ රෙදි ගලවනවා🤣


    ඉතින් මේ ආණ්ඩුවටත් තියෙන එකම විකල්පය ණය ගැනීමයි විකිණීම තමා🤣🤣
    ------ Post added on Oct 14, 2024 at 8:22 AM
    පළමු පියවර විදිහට ඔව්.. මොකද කෙලම වෙලා ගිය භාණ්ඩාගාරයක්නෙ තියෙන්නෙ. වෙළඳ ශේෂය ධන වෙනකල් ඔය වැඩේ කරන්න වෙනවා. අන්තිමට වෙළඳ ශේෂය ධන වෙලා තිබ්බෙ හැටගණන්වල NM Perera මුදල් ඇමතිවෙලා ඉන්නකොටද කොහෙද (ෂුවර් නෑ හරියටම). හැබැයි ගන්න ණය සස්ටේනබල් උනොත් වංචා දූෂණ නොවුනාම (ඒ කියන්නෙ Project එකකට ගන්න සල්ලි වලින් ඒ ප්‍රොජෙක්ට් එක විතරක් උනාම , වතුර දාපු වැක්සීන් නැතිව හරි වැක්සීන් ගෙනාවාම, අඩුගානට තියන ඒවට වැඩි ඉන්වොයිස් දාල ආණ්ඩුවෙන් සල්ලි පාස් කරනවා වගේ වැඩ නොවුනාම) අන්න එතකොට ඔ්ක නතර කරන්න පුලුවන්.

    NPP එක කියන්නෙ හැම තිස්සෙම ඒක කරනවා කියලනෙ. හැබැයි ඒක වෙන්න කාලයක් යනවා. හැබැයි අනාගතේ එහෙම නොවුනොත් උඹයි මායි දෙන්නම එකතුවෙලා NPP ආණ්ඩුව පතුරු අරිමු. හාද..

    එතකල් ඉතිං උඹට රාජකාරියට පිටුපාන්න බෑනෙ. ඒ නිසා Carry on
     

    P Starlin

    Well-known member
  • Sep 25, 2024
    1,374
    1,021
    113
    Panadura
    මෝඩ වේසිගේ පුතෝ දියුනු රටවල තියෙන්නේ දේශීය ණය.තොපේ මහ ලප වේසිගේ පුතා ගන්නවා වගේ විදේශීය ඩොලර් ණය නෙමේ.උබේ අම්මගේ හුත්ත විකුනලද ගෙවන්නේ පට්ට පදුරු වේසිගේ පුතෝ.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ
    පළමු පියවර විදිහට ඔව්.. මොකද කෙලම වෙලා ගිය භාණ්ඩාගාරයක්නෙ තියෙන්නෙ. වෙළඳ ශේෂය ධන වෙනකල් ඔය වැඩේ කරන්න වෙනවා. අන්තිමට වෙළඳ ශේෂය ධන වෙලා තිබ්බෙ හැටගණන්වල NM Perera මුදල් ඇමතිවෙලා ඉන්නකොටද කොහෙද (ෂුවර් නෑ හරියටම). හැබැයි ගන්න ණය සස්ටේනබල් උනොත් වංචා දූෂණ නොවුනාම (ඒ කියන්නෙ Project එකකට ගන්න සල්ලි වලින් ඒ ප්‍රොජෙක්ට් එක විතරක් උනාම , වතුර දාපු වැක්සීන් නැතිව හරි වැක්සීන් ගෙනාවාම, අඩුගානට තියන ඒවට වැඩි ඉන්වොයිස් දාල ආණ්ඩුවෙන් සල්ලි පාස් කරනවා වගේ වැඩ නොවුනාම) අන්න එතකොට ඔ්ක නතර කරන්න පුලුවන්.

    NPP එක කියන්නෙ හැම තිස්සෙම ඒක කරනවා කියලනෙ. හැබැයි ඒක වෙන්න කාලයක් යනවා. හැබැයි අනාගතේ එහෙම නොවුනොත් උඹයි මායි දෙන්නම එකතුවෙලා NPP ආණ්ඩුව පතුරු අරිමු. හාද..

    එතකල් ඉතිං උඹට රාජකාරියට පිටුපාන්න බෑනෙ. ඒ නිසා Carry on
    දැන් ඔය හෑලි ලියලා වැඩක් නැහැ බං අනුර කුමාර කිව්වේ ණය අරගනේ නැතුව මාස තුනෙන් රට හදනවා කියලා🤣🤣

    ඕක තමා අපි කිව්වේ ඔය අනුර කියන ඒවාය කරන්න බැහැ කියලා🤦🤦
     
    • Like
    Reactions: pramodh87

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,991
    5,672
    113
    දැන් ඔය හෑලි ලියලා වැඩක් නැහැ බං අනුර කුමාර කිව්වේ ණය අරගනේ නැතුව මාස තුනෙන් රට හදනවා කියලා🤣🤣

    ඕක තමා අපි කිව්වේ ඔය අනුර කියන ඒවාය කරන්න බැහැ කියලා🤦🤦
    අඩෝ සිරාවටම එහෙම කිව්වද? තියන්න වටින්නෙ නෑනෙ.. දාහංකො බලන්ඩ වීඩියෝ එක
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ
    අඩෝ සිරාවටම එහෙම කිව්වද? තියන්න වටින්නෙ නෑනෙ.. දාහංකො බලන්ඩ වීඩියෝ එක
    මාස තුනෙන් රට හදන ව කියලා ඒකක කියනවා තව ඒකක මාස 6 යෙන් රට හදනවා කියනවා දෙකෙන් කෝකද බලන්න ආසා😛